"Az időjárás okozta károkat állítják helyre az M0-s autóút és a 6-os főút csomópontjában, a 14-es km-nél. Az M1-es autópálya felé vezető oldalon lezárták a 6-os főút felé vezető lehajtó ágat. A lezárás ideje alatt a személygépkocsival közlekedők a következő, M6-os autópálya csomópontjánál tudnak visszafordulni,"
Allitolag az esozes tehet rola. Mikor volt itt utoljara esozes? Vagy fel evig le volt zarva mellesleg, mikozben a nullast 2 evig b.sztattak.
Ettol fuggetlenul a dunahid tovabbra sem hasznalhato, mert meg mindig b.sszak a sarukat.
Idezet a lakossagi napelemes palyazati anyagbol (ugye ehhez kepest apropenzrol beszelunk).
"Általánosságban elmondható, hogy olyan költség elszámolása maradéktalanul nem lehetséges, amelyről bizonyítható, hogy az a piaci árak jellemző szintjét meghaladta."
"Az M0-s autóút keleti szektorán, az M1-es autópálya felé, Pécel térségében a burkolat repedéseit öntik ki. Az 53-as és az 50-es km között elkerítették a középső és belső sávot. A munkaterület mellett egy sáv járható. Több km-es torlódás alakult ki, ami az M31-es autópályán is fennakadást okoz. Csaknem egy óra a plusz menetidő."
Ilyeneket nyilvan nappal kell csinalni. Burkolat repedesei....hogy is lett az?
Ma reggel 7, M0 10km-es dugo az M1 fele. Nem volt baleset. csak tovabbra is zarva a hidon a fel/lehajto sav. Ennyit tesz. De tovabbi ket honapra igy marad.
Tudom, hogy ez OFF, de ehhez a felismeréshez mondjuk elég lenne benézni a hazai felsőoktatási intézményekbe, ott még döbbenetesebb lenne a kontraszt a szomszédos országokhoz képest, olyan mérvű a lepusztultság (mondjuk a kirakategyetemeket nem ide sorolva, pl. NKE). Ami az utakat illeti, Budapesten, az ország fővárosában gyakorlatilag már nincs egyetlen főút sem, amin végig lehet menni komoly úthibák nélkül (talán a Róbert Károly krt nemrég elmebeteg okokból, biciklisáv miatt háromsávosra szűkített része, btw. éppen mondjuk biciklisek nem járnak arra, de egyébként tök poén, hogy éjszaka is be tud állni emiatt). Valami egész döbbenetes szintre süllyed az ország infrastruktúrája, de "legalább nincs migráncs". Meg a felcsúti vagyonőr most építhet 7 km vasutat 300 milliárdért Budapest körül, illetve dehogy építhet, felújíthatja.
Egyetértek veled. Szerencsém volt, mert 2 hete pénteken mentem végig az M0-on és valami csoda folytán nem volt semmi lezárás, sőt a hírek szerint előttem folyó burkolatfestést is befejezték addigra, balesetet is felszámolták, meg visszafelé is zavartalan volt. Na de! Hogy jelenleg a mi útjaink minősége kb. az afganisztáni szintet éri el lassan, erre csak azt tudom mondani, hogy a környező országok (ukránok nem, szerbeket nem tudom) mind gatyába rázták az útjaikat, miözben nálunk rohamos a romlás, itt a Balaton környékén is áldatlan állapotok vannak többfelé. Kelet-szlovákiában Felvidéken jártam két hete, köztudottan azt a magyar részt a tótok mindig direkt büntették, elhanyagolták. De most! Átlépek S.újhelynél a határon, és megrökönyödve látom/érzem, olyan sima az út, mint ausztriában! Megyek rajta 20 km-t, dehol egy zökkenő, majd megyek még 10 km-t mindenféle alacsony osztályú utakon, ahol 2 éve még majd kiestem a kocsiból. MIND KIVÁLÓ MINŐSÉGBEN ASZFALTOZVA! Kinti barátaink mondják: "igen, itt megcsinálták az utakat, bezzeg nálatok mi van!!! mert nektek a diktatúra kell, ez tetszik a magyaroknak..."
Odáig jutottunk, hogy a lerablás immár tényleg az életszínvonalunk leromlásában is érezhető.
Most mar rohadjon meg az osszes utkaparo es kapcsolodo ceg.
M0 Nagy Duna hid. Lezarva evekig. Aztan atadtak, es le is zartak ra 2 hetre, mert kiderult, szar az egesz.
Egesz nyaron b.sztattak (vagy nem, mert meg egy toitoi se volt ott). Aztan beharangoztak, hogy ok a f.szagyerekek, megnyitottak, ujra olyan, mint volt. Mar eleve ezert kapjak be, mert ez azt jelentette, hogy egy sav tovabbra is zarva. A mult hetvegen csinaltak rajta valamit megint, akkor csak 15km-es dugo volt. Az igeret szerint tegnapra kesz. Persze nincs kesz. Most mar november veget irnak. Es minden reggel masszival all 3 savon a dugo, idoponntol es a forgalomtol fuggoen 3-7km-en keresztul.
Látja a táblát. Azért nem látja meg az autót, mert ugyan érzékeli, hogy elsőbbséget kell majd adnia, de nem veszi komolyan a STOP táblát, és nem áll meg, hanem gurulva próbálja lerendezni az elsőbbségadást. Ez viszont meghaladja a képességeit az adott kereszteződésben. A Tesco felöl jövő összes autót jobbról találják el. Az autók mozgásának ritmusát és a helyszínt nézve itt valószínűleg az történik, hogy megközelíti a kereszteződést, kb a Stop útfelfestésnél elnéz balra, de nem látja be még onnan, ezért elnéz jobbra, nem lát semmit, közben csorog, elnéz balra, onnan már belátja, de nem jön semmi, viszont a tényleges torkolatban nem áll meg és már nem néz el jobbra újra, és onnan meg közben megérkezik valaki.
A sárga hátterű tábla előnye egyrészt, hogy jobban látható, másrészt, és itt az a fontosabb, hogy az emberek jobban azonosítják a veszéllyel a rikító citromsárgát, és valamivel jobban figyelnek.
Ugyan bal oldalról kanyar után jönnek be a lakott területre, és 1-2 esetben úgy tűnik, volt gyorshajtás is, de egy kivételével egyértelműen az a gond, hogy nem állnak meg a stop táblánál. Az egy kivételnél se áll meg, de ott azt hiszi, hogy ő is átér, pedig takarásból jön autó, plusz utána meg megáll a kereszteződésben. Lehetne tenni egy sárga hátterű stop táblát a mostani helyére, de így szemre talán 1 kivétellel mindegyik érzékeli a stop táblát, csak nem áll meg.
Azért itt forgalomtechnikai probléma is van, ha már a szemből érkezők ekkora mértékben elnézik a Stop táblát (amikből lettek a nagy balesetek)! De ehhez nem a rendőrség kell, hanem egy másik hatóság, aki korrigálja! Elég fura asszimmetrikus kereszteződés. Az nem kérdés, hogy a magyar ritka balfasz módon vezet, sokan!
Bár már készenvan és lehet, volt itt róla szó (nem túrtam vissza), megérdemel egy hanyattlökést a MÁV is a 40a (Budapest - Pusztaszabolcs) volnal felújítása kapcsán.
ELŐBB ugyanis full szétkapták a Budapest - Érd-felső szakaszt, emiatt az ingajárat vagy másfél évig a Bp - Tárnok - Érd-felső - Érd - Pusztaszabolcs (Batta, stb) vonalon közlekedett, nem kis kavarodást okozva Tárnokon (ahol simán bennvolt egyszerre a Tárnokra érkező, onnan indulni készülő, a hivatalosan is arra járó Fehérvári vonat mindkét iránya + a Szabolcsiak. Nem, nincs annyi vágány)
Amikor KÉSZ LETT, na akkor megépítették az Érd-alsó - Érd összekötő új vágyányt cca 2.5 km hosszan.
Ugyanezen vonalon a Százhalombattai építkezést azzal kezdték, hogy lezárták az állomás melletti átjárót több, mint egy évre. A gyalogos forgalom elől is.
Aki továbbra is szeretett volna eljutni a munkahelyére került 5 km-t. Már ha tudott, mert értelemszerűen se gyalogos, se kerékpáros alternatívaként nemigazán haszálható a 6-os út.
Nyilván te nem látod át, de leírom az itteni helyzetet, agyrém. Veszprém 2023 Európa fővárosa lesz, erre kaptak egy valag pénzt...
Végre elkezdték a 8-as elkerülő építését, hidak lesznek felette... Nyár végén lezárták az Almádiba menő utat (lezárni faxán tudnak), DE ELFELEJTETTÉK, HOGY MÉGIS VALAHOGY EL KÉNE JUTNI ALMÁDIBA! Önmagában hihetetlen, hogy egy 3 éves meló tervezésében egy ilyen súlyú dolgot kihagynak. Hogy lett ez átgondolva?! Ősszel nagy kapkodás és csinálnak két összekötö egyirányú utat a Füredi és Almádi utak között, előbb nem aszfaltos, majd sikerült leaszfaltozni (a felmenő irányt már régen kátyúzni kellett, most is agyrém göröngyös az egész), ott megy/jön az Almádi forgalom, ami előtte egy kétszámjegyű úton ment. Így a füredi kereszteződés viszi el az almádi forgalmat is, de a lámpákhoz nem nyúltak, a dugó minden irányból mindennapos! Ciklusidők kicsik ehhez nyilván. Az egyik irányt a tavaly elkészül BRINGAÚTRA terelték kb. 300m szakaszon. OTT MENNEK A KAMIONOK IS A BRINGAÚTON! Most már lassan fél éve!? A bringaútért aggódom (vadi új volt tavaly!), már látni az amortizációt rajta. De már régen nem kéne a bringaúton menniük az autóknak, mert nov. közepén a másik egyirányú összekötőt kétsávosították. Azóta az árkon szöszmögnek! Miközben a forgalom a bringaúton megy. Agyrém ami itt folyik!