Keresés

Részletes keresés

Veszpremi Creative Commons License 2021.11.04 0 0 671

Verziók:

1. Hazudnak

2. Tényleg vannak károk. Ez nagy baj, mert alig esett valami. Ha ez kárt okoz, akkor igen nagy a baj.

Előzmény: t.lantos (670)
t.lantos Creative Commons License 2021.11.04 0 0 670

Kedd ota:

"Az időjárás okozta károkat állítják helyre az M0-s autóút és a 6-os főút csomópontjában, a 14-es km-nél. Az M1-es autópálya felé vezető oldalon lezárták a 6-os főút felé vezető lehajtó ágat. A lezárás ideje alatt a személygépkocsival közlekedők a következő, M6-os autópálya csomópontjánál tudnak visszafordulni,"

Allitolag az esozes tehet rola. Mikor volt itt utoljara esozes?
Vagy fel evig le volt zarva mellesleg, mikozben a nullast 2 evig b.sztattak.

Ettol fuggetlenul a dunahid tovabbra sem hasznalhato, mert meg mindig b.sszak a sarukat.

t.lantos Creative Commons License 2021.10.27 0 0 669

Var, ez nem firss hir.

De a kerdes az lenne, hogy nyaron tobb honapra lezartak teljesen, akkor mi a tetves anyjukat csinaltak rajta?

Előzmény: Veszpremi (667)
rm40 Creative Commons License 2021.10.26 0 0 668
Veszpremi Creative Commons License 2021.10.16 0 0 667
Előzmény: t.lantos (663)
t.lantos Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 666

Idezet a lakossagi napelemes palyazati anyagbol (ugye ehhez kepest apropenzrol beszelunk).

"Általánosságban elmondható, hogy olyan költség elszámolása maradéktalanul nem
lehetséges, amelyről bizonyítható, hogy az a piaci árak jellemző szintjét meghaladta. "

Előzmény: Veszpremi (665)
Veszpremi Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 665

Nincsenek tekintettel ezek semmire. Borzalmas ami itt folyik, a középkor felé tartunk. Európa fényévekre van tőlünk az utak minőségét, karbantartását illetően. És mi lefelé tartunk, egyre rosszabb a helyzet. Ahogy szoktam mondani, már a szaggatott festésére sem jut lóvé, pedig idén is lesznek ködök, amikor életfontosságú lenne. De van 338 mrd (!!!!!!!) egy 6 km vasutas buherálásra! Bűncselekmény. https://budapestkornyeke.hu/pofatlanul-tularazta-meszaros-lorinc-a-6-km-es-deli-korvasutat-allitja-zuglo-polgarmestere-horvath-csaba/?utm_source=hirkereso&utm_medium=rss&utm_campaign=hirkereso_rss

Előzmény: t.lantos (663)
t.lantos Creative Commons License 2021.10.06 0 0 664

https://www.bpxv.hu/hirek/dregelyvar-utcai-feluljaro-2021-vegeig-lezarva

Es tenyleg meg mindig le van zarva.

Ennyi ido alatt lehetett volna epiteni egy uj hidat.

Addigis csinalhattak volna egy ideiglenes vasuti atjarot. Ugyis egy ganedomb a kornyek, foleg a zugloi oldal.

t.lantos Creative Commons License 2021.10.05 0 0 663

"Az M0-s autóút keleti szektorán, az M1-es autópálya felé, Pécel térségében a burkolat repedéseit öntik ki. Az 53-as és az 50-es km között elkerítették a középső és belső sávot. A munkaterület mellett egy sáv járható. Több km-es torlódás alakult ki, ami az M31-es autópályán is fennakadást okoz. Csaknem egy óra a plusz menetidő."

Ilyeneket nyilvan nappal kell csinalni. Burkolat repedesei....hogy is lett az?

t.lantos Creative Commons License 2021.10.05 0 0 662

Minimum az autoklubnak kellene utni oket, de az is csak disznek van.

Előzmény: Veszpremi (661)
Veszpremi Creative Commons License 2021.10.04 0 0 661

Nehéz erre mit mondani! Tényleg azt hittem, végre kész. Felelős persze nincs. Nem is reklámozzák, mert jól teljesitunk. 

Előzmény: t.lantos (660)
t.lantos Creative Commons License 2021.10.04 0 0 660

Ma reggel 7, M0 10km-es dugo az M1 fele. Nem volt baleset. csak tovabbra is zarva a hidon a fel/lehajto sav. Ennyit tesz. De tovabbi ket honapra igy marad.

Előzmény: Veszpremi (658)
raider Creative Commons License 2021.10.01 -1 2 659

Tudom, hogy ez OFF, de ehhez a felismeréshez mondjuk elég lenne benézni a hazai felsőoktatási intézményekbe, ott még döbbenetesebb lenne a kontraszt a szomszédos országokhoz képest, olyan mérvű a lepusztultság (mondjuk a kirakategyetemeket nem ide sorolva, pl. NKE). Ami az utakat illeti, Budapesten, az ország fővárosában gyakorlatilag már nincs egyetlen főút sem, amin végig lehet menni komoly úthibák nélkül (talán a Róbert Károly krt nemrég elmebeteg okokból, biciklisáv miatt  háromsávosra szűkített része, btw. éppen mondjuk biciklisek nem járnak arra, de egyébként tök poén, hogy éjszaka is be tud állni emiatt). Valami egész döbbenetes szintre süllyed az ország infrastruktúrája, de "legalább nincs migráncs". Meg a felcsúti vagyonőr most építhet 7 km vasutat 300 milliárdért Budapest körül, illetve dehogy építhet, felújíthatja.

Előzmény: Veszpremi (658)
Veszpremi Creative Commons License 2021.10.01 0 0 658

Egyetértek veled. Szerencsém volt, mert 2 hete pénteken mentem végig az M0-on és valami csoda folytán nem volt semmi lezárás, sőt a hírek szerint előttem folyó burkolatfestést is befejezték addigra, balesetet is felszámolták, meg visszafelé is zavartalan volt. Na de! Hogy jelenleg a mi útjaink minősége kb. az afganisztáni szintet éri el lassan, erre csak azt tudom mondani, hogy a környező országok (ukránok nem, szerbeket nem tudom) mind gatyába rázták az útjaikat, miözben nálunk rohamos a romlás, itt a Balaton környékén is áldatlan állapotok vannak többfelé. Kelet-szlovákiában Felvidéken jártam két hete, köztudottan azt a magyar részt a tótok mindig direkt büntették, elhanyagolták. De most! Átlépek S.újhelynél a határon, és megrökönyödve látom/érzem, olyan sima az út, mint ausztriában! Megyek rajta 20 km-t, dehol egy zökkenő, majd megyek még 10 km-t mindenféle alacsony osztályú utakon, ahol 2 éve még majd kiestem a kocsiból. MIND KIVÁLÓ MINŐSÉGBEN ASZFALTOZVA! Kinti barátaink mondják: "igen, itt megcsinálták az utakat, bezzeg nálatok mi van!!! mert nektek a diktatúra kell, ez tetszik a magyaroknak..."

Odáig jutottunk, hogy a lerablás immár tényleg az életszínvonalunk leromlásában is érezhető.

Előzmény: t.lantos (657)
t.lantos Creative Commons License 2021.10.01 0 0 657

Most mar rohadjon meg az osszes utkaparo es kapcsolodo ceg.

M0 Nagy Duna hid. Lezarva evekig. Aztan atadtak, es le is zartak ra 2 hetre, mert kiderult, szar az egesz.

Egesz nyaron b.sztattak (vagy nem, mert meg egy toitoi se volt ott). Aztan beharangoztak, hogy ok a f.szagyerekek, megnyitottak, ujra olyan, mint volt. Mar eleve ezert kapjak be, mert ez azt jelentette, hogy egy sav tovabbra is zarva. A mult hetvegen csinaltak rajta valamit megint, akkor csak 15km-es dugo volt. Az igeret szerint tegnapra kesz. Persze nincs kesz. Most mar november veget irnak. Es minden reggel masszival all 3 savon a dugo, idoponntol es  a forgalomtol fuggoen 3-7km-en keresztul.

Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2021.06.07 0 0 656
t.lantos Creative Commons License 2021.05.05 0 0 655

Azt se fogja latni. Akkor inkabb bele kell b.szni egy fekvorendort.

Előzmény: hbe (654)
hbe Creative Commons License 2021.05.05 0 0 654

Látja a táblát. Azért nem látja meg az autót, mert ugyan érzékeli, hogy elsőbbséget kell majd adnia, de nem veszi komolyan a STOP táblát, és nem áll meg, hanem gurulva próbálja lerendezni az elsőbbségadást. Ez viszont meghaladja a képességeit az adott kereszteződésben. A Tesco felöl jövő összes autót jobbról találják el. Az autók mozgásának ritmusát és a helyszínt nézve itt valószínűleg az történik, hogy megközelíti a kereszteződést, kb a Stop útfelfestésnél elnéz balra, de nem látja be még onnan, ezért elnéz jobbra, nem lát semmit, közben csorog, elnéz balra, onnan már belátja, de nem jön semmi, viszont a tényleges torkolatban nem áll meg és már nem néz el jobbra újra, és onnan meg közben megérkezik valaki.

A sárga hátterű tábla előnye egyrészt, hogy jobban látható, másrészt, és itt az a fontosabb, hogy az emberek jobban azonosítják a veszéllyel a rikító citromsárgát, és valamivel jobban figyelnek.

Előzmény: t.lantos (653)
t.lantos Creative Commons License 2021.05.04 0 0 653

Nem a tablat kellene latni, hanem az autot, ami jon.

Előzmény: hbe (652)
hbe Creative Commons License 2021.05.04 0 0 652

Ugyan bal oldalról kanyar után jönnek be a lakott területre, és 1-2 esetben úgy tűnik, volt gyorshajtás is, de egy kivételével egyértelműen az a gond, hogy nem állnak meg a stop táblánál. Az egy kivételnél se áll meg, de ott azt hiszi, hogy ő is átér, pedig takarásból jön autó, plusz utána meg megáll a kereszteződésben. Lehetne tenni egy sárga hátterű stop táblát a mostani helyére, de így szemre talán 1 kivétellel mindegyik érzékeli a stop táblát, csak nem áll meg.

Előzmény: t.lantos (651)
t.lantos Creative Commons License 2021.04.27 0 0 651

Semmi nincs. Vettem a faradsagot, megneztem.

https://www.google.hu/maps/@46.7672764,17.6558655,3a,75y,82.39h,80.06t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBs2oPhqc7Nt6e4nDKpH6eA!2e0!7i13312!8i6656

Ures, belathato puszta. Akinek ez nem megy, ne vezessen. Ezek egyszeruen nem neznek, csak elore, es mennek, mint a birka.

Előzmény: Veszpremi (649)
nikkinév Creative Commons License 2021.04.26 0 0 650

jönnek a Tesco-ból meg a bevásárlásból és annyira el vannak ,magukkal hogy nem állnak meg a STOP  táblánál 

mondjuk a keresztező út az  autópálya lehajtóról jön , azt hiszik nem is jönnnek keresztbe 

Előzmény: Ec pec kimehecc a (644)
Veszpremi Creative Commons License 2021.04.26 0 0 649

Ez a kérdés! Mert valami tuti van, ha OTT halomra törnek a vasak.

Előzmény: t.lantos (648)
t.lantos Creative Commons License 2021.04.26 -1 0 648

Mi a problema egy tok jol lathato stop tablaval azon kivul, hogy annyira f.szok az okozok, hogy nem veszik eszre azt, aki jon?

Előzmény: Veszpremi (646)
raider Creative Commons License 2021.04.24 0 0 647

Azért aki egy kamiont nem vesz észre, annál tényleg komoly problémák vannak, és igazából nem kellene vezetnie .

Előzmény: t.lantos (645)
Veszpremi Creative Commons License 2021.04.24 0 1 646

Azért itt forgalomtechnikai probléma is van, ha már a szemből érkezők ekkora mértékben elnézik a Stop táblát (amikből lettek a nagy balesetek)! De ehhez nem a rendőrség kell, hanem egy másik hatóság, aki korrigálja! Elég fura asszimmetrikus kereszteződés. Az nem kérdés, hogy a magyar ritka balfasz módon vezet, sokan!

Előzmény: t.lantos (645)
t.lantos Creative Commons License 2021.04.24 -1 0 645

Akinek ez zavaros, ne vezessen.

Meg azok se, akik ennyire vakok.

Előzmény: Ec pec kimehecc a (644)
Ec pec kimehecc a Creative Commons License 2021.04.24 0 0 644

https://www.origo.hu/auto/20210423-ritkan-lathato-videot-tett-kozze-a-magyar-rendorseg-egy-keresztezodesrol.html

Itt a tervezők felelőssége nem elhanyagpéható.

Egy ilyen zavaros kereszteződésben szinte természetes a baleset.

Belterület, őrülten , nem 50-el közlekednek, kész a baleset.

Egyszerű körforgalommal is lehetne javítani

Alf56 Creative Commons License 2021.04.01 0 1 643

Bár már készenvan és lehet, volt itt róla szó (nem túrtam vissza), megérdemel egy hanyattlökést a MÁV is a 40a (Budapest - Pusztaszabolcs) volnal felújítása kapcsán.

 

ELŐBB ugyanis full szétkapták a Budapest - Érd-felső szakaszt, emiatt az ingajárat vagy másfél évig a Bp - Tárnok - Érd-felső - Érd - Pusztaszabolcs (Batta, stb) vonalon közlekedett, nem kis kavarodást okozva Tárnokon (ahol simán bennvolt egyszerre a Tárnokra érkező, onnan indulni készülő, a hivatalosan is arra járó Fehérvári vonat mindkét iránya + a Szabolcsiak. Nem, nincs annyi vágány)

Amikor KÉSZ LETT, na akkor megépítették az Érd-alsó - Érd összekötő új vágyányt cca 2.5 km hosszan.

 

Ugyanezen vonalon a Százhalombattai építkezést azzal kezdték, hogy lezárták az állomás melletti átjárót több, mint egy évre. A gyalogos forgalom elől is.

Aki továbbra is szeretett volna eljutni a munkahelyére került 5 km-t. Már ha tudott, mert értelemszerűen se gyalogos, se kerékpáros alternatívaként nemigazán haszálható a 6-os út. 

Veszpremi Creative Commons License 2021.02.16 0 0 642

Ez megy országosan! Elkeserítő és felháborító!

 

Nyilván te nem látod át, de leírom az itteni helyzetet, agyrém. Veszprém 2023 Európa fővárosa lesz, erre kaptak egy valag pénzt...

Végre elkezdték a 8-as elkerülő építését, hidak lesznek felette... Nyár végén lezárták az Almádiba menő utat (lezárni faxán tudnak), DE ELFELEJTETTÉK, HOGY MÉGIS VALAHOGY EL KÉNE JUTNI ALMÁDIBA! Önmagában hihetetlen, hogy egy 3 éves meló tervezésében egy ilyen súlyú dolgot kihagynak. Hogy lett ez átgondolva?! Ősszel nagy kapkodás és csinálnak két összekötö egyirányú utat a Füredi és Almádi utak között, előbb nem aszfaltos, majd sikerült leaszfaltozni (a felmenő irányt már régen kátyúzni kellett, most is agyrém göröngyös az egész), ott megy/jön az Almádi forgalom, ami előtte egy kétszámjegyű úton ment. Így a füredi kereszteződés viszi el az almádi forgalmat is, de a lámpákhoz nem nyúltak, a dugó minden irányból mindennapos! Ciklusidők kicsik ehhez nyilván. Az egyik irányt a tavaly elkészül BRINGAÚTRA terelték kb. 300m szakaszon. OTT MENNEK A KAMIONOK IS A BRINGAÚTON! Most már lassan fél éve!? A bringaútért aggódom (vadi új volt tavaly!), már látni az amortizációt rajta. De már régen nem kéne a bringaúton menniük az autóknak, mert nov. közepén a másik egyirányú összekötőt kétsávosították. Azóta az árkon szöszmögnek! Miközben a forgalom a bringaúton megy. Agyrém ami itt folyik!

Bocs, hosszú lett :)

Előzmény: t.lantos (641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!