A leggyakoribb hiba a tank belsejében lévő csövek elöregedése miatti csőtörések. A 2000 előtti Leonardókban a tankban van a vákuumos működésű membrános tápszivattyú, csak valamikor 2000 után kezdték a tankból a karburátor mellé kihelyezni ugyanezt a tápszivattyút. A vákuumos impulzus a karburátor előtt lévő szívótorokból származik. Szóval az impulzuscső is makulátlan legyen, amúgy ha lyukas, akkor úgysincs normális alapjárat és a moci is nehezebben indulhat.
Mi menet rajta tönkre? Mert javitható ha nem valami hülye miatt hajlot vagy töröt a muanyag elem benne. Mert cserélhető mind a fütőelem mind a maga a patron
Az jó lesz. De ezt te is kiszámolhattad volna könnyen. H 10 literes tank a pumpa tud 0.6 litert / perc akkor cirka 18 perc alatt laposra szivja a tankot. Olyan fogyasztást meg az életben nem fog elérni egy leo.
Szia, és a hátsó teloknál nem lehetmég , tudod egésszen fent a hova l rögzitjük a telot ? A markolat ahogyvan a tükröt azt nem kellene azt is vele eggyüt vagy butaságot irtam? Üdv
hátsó szárny az elég stabil. Aztán meg maga a markolat ahol fogod. Máshol mindenhol müanyag van ami törhet. Ennyi van rajta. Ja még elől a teloszáraknál tudod megkötni.
Sziasztok: Szeretném a leo 150-est lemüszakisztatni ,megis kaptam az idö pontot, hogy mikor vihetem , viszont nem igazán találok olyan pontokat,hogy letudjam rögziteni biztonságosan. Egyébként egy sima utánfuton szeretném elvinni , azon vannak rögzitési pontok, de a leot ,hogyan kössem le, hogy ne legyen gond. Elég sok képet,és videot néztem ,de az ezt javasolja a másik meg nem vagyis nemtudom eldönteni. Valami ötlet ? üdv
Akkor veszeg a tankban tönkre mentek a csövek vagy a müanyag ház repedt meg. Szétkell szedni a tankot és kiderül h holl a hibba. Vagy pedig a szelöző csövom probáltad szivni a benzint de ott nem fog menni. A motor sikjához elörefel a bal oldali első cső kimeneti a benzinnek.
Az csak akkor ha tankban jó a cső és azért nem jön az üzemanyag mert a pumpa halt el. Ha meg a tankban van a pumpa akkor azt ki kell szerelni mielőtt a elektromost beszereli.
Üdv! Ez ilyen! Gyárilag ezekre a Rotax motorokra ilyen, gyorsító-befecskendező rendszer nélküli Mikuni BS-26 karbikat szereltek. Utólag ezeket nem lehet ellátni gyorsító-szivattyúval! Házi körülmények között biztosan nem. Viszont a kereskedelemben lévő ilyen karbik rendelkeznek gyorsító-befecskendező rendszerrel.
Házastársa fulladó motor: elszegényedő keverék, vagy a torokban kialakult vákuum nem emeli meg rendesen a membrános folytótolattyút.
Ezeket csekkold: jusson elég benzin a karbiba ( ha kell, a hibakereséshez infúziózd benzinnel a karbit, ezzel kizárható a tápkör hiba). Tiszta legyen minden fúvóka és járat, kellő benzinszint az úszóházban. Az alapjárati keverék állító csavarral lehet próbálkozni, hogy eltűnjön vagy minél kisebb legyen a megtorpanás gázadásra. Hiszen az alapjárati rendszer az egyben átmeneti rendszer is. Szelephézagok és a motor szerkezetileg rendben legyen.
Teljes gázon fullad a motor meg egy kicsit lomha nekem bár nincs viszonyítási alapom.Leszedtem a karbit,hogy kipucoljam egyik haver mondt jet fuvokat pucoljam ki de rajta sincs.Lehet emiatt ilyen?Hol lehet ra venni ilyen fúvókát?