Párszor kivettem már zsírzás miatt, sose tört el.:-)
Szemmel látható kopás nincs is rajta, bár lehet el van vékonyodva mert elég nagy a holtjáték, és a kuplung nem az igazi. Délután azon törtem a fejem, mit lehetne a persely és a pedál közé betenni, hogy kintebb legyen egy kicsit a persely, ezáltal kisebb lenne a holtjáték. Mivel elég pontosan illeszkedik a persely a pedálba, nem nagyon fér oda semmi közé.
Te hol vásároltad, hogy adtak egyet is? Én most összejártam minden autósboltot, és ugyanazt az 5db-os készletet tudnák beszerezni mint a Bárdi. Most már elmegyek a Fiat márkakereskedésbe(nem tudom mikor, 40km-re van ide), ott hátha adnak el egy db-ot. Emailben kérdeztem tőluük, de még nem válaszoltak.
Hát látszólag semmi bajuk, megbeszélem a szerelővel, nem egy nagy összeg kicseréljük. Más. Esetleg gyári mélynyomót nem tudtok eladót vhol? Honnan tudnék szerezni? Illetve, téves vásárlás miatt megmaradt a vezérmű szíj készletem görgővel együtt, azt meg eladnám, ha kell vkinek. 1.2 punto 2-höz való már nem tudom, h melyikhez, de fotóztam a cikkszámot az alapján hátha be tudja azonosítani vki. Szivattyúval együtt volt rendelve azt jó lett de a szíj meg a görgő az erősebbik motoré állítólag.
A kuplungpedálhoz szeretném megvenni a fehér kis félgömb perselyt, ami pedálban van és a rudazat gömbje megy bele.
Sajnos a Bárdiban csak 5 db-os csomagban lehet kapni. Nincs valakinek plusszban egy ilyen? Vagy esetleg azt is megköszönném, ha megírnátok hol lehet kapni 1 db-ot.
Fiat Punto 2 1.2 8v. Kopogás jön a csillapítók teteje felől. Cseréltünk csillapítókat, hallkabb lett vmivel, de ugyanugy megvan a koppanás, főleg nagyobb kátyúnál, ötlet esetleg, hogy mit nézzünk meg? A gumik a helyén vannak, látszólag minden ok. Köszönöm a segítséget. Szilentek gömfejek átnézve megrángatva...azok jók.
Köszönöm! Valóban, az általad mondott és észrevett lyukadás okozza a hangosabb kipufogást.
Tegnap annyiban változott a helyzet, hogy megadta magát, és leszakadt a kipufogó a flexi cső után. Szerencsére nem messze történt a garázstól, és már be van jelentve szerelőhöz (nem érzem magamban az erőt, hogy magam oldjam meg).
A gyári műanyagházas kuplungmunkahenger nyikorog, cserélni kell fémházasra, kivéve FTE(én erre cseréltem sajnos). Líg-lóg a munkahengerbe a dugattyú annyira, hogy az új munkahenger karmantyúja alá tennem kellett egy O gyűrűt, hogy ne engedjen vissza.:-)
Mindennél ami a Punto II-re épül,viszonylag nehéz a hátramenetet kapcsolni.Amíg nem áll mozdulatlanul az autó addig nem is nagyon lehet.Erre a kezelési útmutatóban is felhívják a figyelmet.
Ha a felhúzógyűrű nem ugrik vissza magától amikor kiveszed hátramenetből,akkor ott komolyabb baj lehet.
Mk2-s puntonál olyan problémám van hogy melegebb időben és sűrűbb kuplongolás után elkezd nyikorgó/nyüszögő hangot kiadni a pedál és mellé szaggatottan is jön vissza. (többször fent is ragadt a helyén kézzel kellett vissza húznom.)
Valaki találkozott már hasonló tünetekkel és ha igen, hogyan lehet orvosolni? Köszi.
A gumi szakadása önmagában még nem okozna nagyobb hangot,viszont a flexibilis csövet cserélned kéne .Körben el van törve,ha jól látom már volt hegesztve.
Cserélni nem annyira vészes ha van egy kis lakatos ambíciód ,vagy ismerősöd aki segít.Én flex-szel levágtam a régit,és az újat úgy hegesztettem körbe.Igaz ez Grande,de ugyanaz az elv a Puntón is...
A minap érte egy nagyobb ütés az autó alját, és azóta hangosabb lett az egész autó. Ma jobban körbejártam, és a kipufogóra gyanakszom. Alánézve a képeken látható jelenségre lettem figyelmes. Lehetséges, hogy annak a guminak a szakadása miatt jobban rezonál az egész kipufogó, ami hangosabb/mélyebb hangot idéz elő?