Sziasztok. Most vettem egy rover 75-öst. Valamiért a középkonzolon nem működik semmi. Gondoltam meg nézem a biztosíték táblát,hátha ott van valami bibi. Na de nem találom. Ebbe tudnátok segíteni,hogy hol keressem?
A leeresztő/töltőcsavar a váltó bal oldalán van. A töltőcsavar egyben a nívó is, addig kell tölteni, amíg azon ki nem folyik. Ha régóta nem volt kiszedve, jobb ha előre felkészülsz új csavarokkal.
A szuszogón keresztül csak akkor töltsd, ha nincs benne a nívó csavar, nehogy túl legyen töltve.
Üdv. Valaki mutassa már meg képen vagy valahogy hogy hol van a váltóolaj beöntő nyilása melyik csavart kell kihajtani gondolom vhol a váltó tetején van elérhető helyen. Van ott egy nagyobb fehér színű műanyag tégely de azt mondják hogy az a szellőző. Egyébként onnan keresztül is volt már beöntve váltóolaj de állítólag nem javasolják a tultöltés miatt. Egyébként tudomásom szerint maximum 1,8 liter váltóolaj kell bele. Rover 200 1.4 si.
Esetleg valakit érdekel szívósor vagy klímakompresszor van mindegyikböl vagy 3 db van meg generator is. Bontoplazanal olcsobban adom valamivel. Mindegyik klimakompreszort akadasmentesen lehet tekerni csendesen.
Köszönöm. Azert meg mérem a furatokat meg a rudazat átmeröt es lehet rendelek hasonlot vegülis 45 ft db.ja. Vagy atrakom a hátsó ajtóból ha ki tudim pattintani roncsolas mentesen. A hatso ajtók ugy sincsenek nagyon használva.
Üdv! Szeretnék segítséget kérni. A Rover 75 gépkocsimon A kijelző nem mutatja a megtett kilométert. Ha óracsoportot cserélnék megoldódna a probléma? Köszi a segítséget, üdv:József
Nekem a küszöböt 80-ból csinálta a lakatos, mondjuk "baráti" áron, az anyagot (köszöbök, sárvédőívek) vettem vagy 30-ért, a fényezés is kijött volna 20-30 ezerből, de 6 ezerért kevertek ki két flakon festéket...
Hát nem tudom, ha én a 45-t 200ezerből (de legyen 300) le tudnám fényeztetni, már vinném is. Tavaly nekem egy küszöb csere többe volt (jó, volt baj rendesen).
Igen azok kellenének a patent centrumot neztem de nem merem megrendelni mert egyik sem rover bar lehet egy probat megér. A rimmer oldalon legalabb oda van irva hogy Roverhez valo. Nem tudom mennyire univerzálisak ezek a patentek gondolom ha a furat atmerő stimmel akkor jok lehetnek mas autokhoz valok is.
Sziasztok ! Egy kérdésem lenne észrevettem hogy a vízpumpánál csepeg a hűtővíz ,hogy férek hozzá? motortartóbakót kivenni és le engedni a motort ? A válaszokat tanácsokat előre is köszönöm
Üdv. Hol lehetne beszerezni ún. ajtózár vagy központi zár rudazat rögzítö patentet Rover 200. Ilyen néven talaltam hasonlókat csak más auto márkákhoz. Konkretan az ajtó belsö kilincsének furataba kell bepattintani a másik részet a rudazathzoz kapcsolni. Ez egy L alakú fempalca. Fenykepet teszek fel hasonlóról. Bontos oldalakon igy nem látok. E nelkül nem lehet belülröl kinyitni az ajtot a belsö kilinccsel.
Igazából még nem vágtam bele, szerintem aludnom kell rá párat, meg beszélni pár emberrel még. A nagyobbik bajom az, hogy még éveken át nem is látnám, maximum évente egyszer, ha minden jól megy, 1-2 hétre. El kell döntenem, hogy megéri-e... tud-e az ember árcédulát rakni egy emlékhalmazra??? Jobban mondva, egy tárgyra, ami kivált egy halom érzelmet???
Belsőről amúgy csak videot láttam. A napfénytető belsején valami hülye ragasztott vagy akármilyen fekete-fehér mintás valami van, az üléseken párnák (wtf???), gondolom megnyúlt a szövet, pár gomb hiányzik állítólag középről, tetőkárpit lóg.
Lakatolás, fényezés megoldható. Lakatolás szerintem több lesz, a fényezésre mondott ár reális lehet (ma még...). Belső képek nem voltak, de az még nagy gond lehet, mert míg az előbbi a lakatos/fényező ügyességén múlik, kárpitokat, borításokat, műanyag biszbaszokat épeket szerezni szinte lehetetlen :( Ha meg igazi restaurátorokra akarod bízni, az horror ár...
Motort lehet kapni 40-től 80 ezerig, de ezeknek alaposan utána kell járni, mert nem ismerik, keverik. Előszeretettel mondanak rá Honda motort, meg 8 szelepest árulnak 103 LE-nek, meg a régi 200/400 valóban Honda motorokat keverik a "bubis"-hoz, szóval nagy a keveredés... meg biztosan fel kell újítani, és az többe kerül, mint maga bontott motor. VVC nem tudom mikben volt, de pl. MGF-hez nem is találtam motort. De ha ígyis-úgyis nagyobb motort akarsz bele, akkor a sima 1,8-as is csodaszámba megy, leginkább 75-ből (a turbós ide nem jó, mert nincs hozzá vezérlő)... de 1,6-os lepapírozott motor 1,8-as főtengely meg hajtókar cserével szerintem 1,6-os vezérlővel elmegy, és szerintem ahhoz még jó az R65 váltó...
Örömmel látom, hogy még mindig él és aktív a fórum :)
Nem fogjátok elhinni, de FB-n futó hirdetésemen keresztül megtalált az első Roverem jelenlegi tulajdonosa!!! El se hittem... közel nulla volt az esély rá. Szentimentális okokból kerestem egyébként, nagyon sokat jelentett nekem az az autó, sok mindent jelképez és millió emlék fűz hozzá. Már rég nem Magyarországon élek, de hosszú távú terveimbe tökéletesen passzolt, hogy visszaszerezzem.
És most jön a szépséghiba... Sajnos nagyon le van lakva szegényke :( Egy jóbarátom megnézte tegnap, gyakorlatilag nincs egy ép eleme az autónak, eszi a rozsda alul, a motorja sem az eredeti (a jelenlegihez nincs papír) és nem is szól egészségesen, a kipufogó is cserés valószínüleg... Szóval ezer sebből vérzik. Mivel már rég nem vagyok benne a Roveres vérkeringésben, ezért hozzátok fordulnék segítségért, mint a fórum alapítója ;-)
Milyen mostanában az alkatrész ellátottság? Mennyire lenne macerás egy szinte teljes restaurálás? Ki kéne lakatolni az autót rendesen (hogy ne legyen rozsda), alvázvédelem, telifény, és akkor még a műszaki dolgokhoz nem is nyúltunk. Teljesen egyértelmű, hogy gazdaságilag értelmetlen és nem éri meg, de nekem szentimentális értéke van... és azt próbálom magamban eldönteni, hogy mégis mennyit ér meg. Az időfaktor nem számít, mert nem ott élek, és belátható időn belül úgysem látnám, szóval ha fél évbe telik akkor fél év, az a része nem érdekel. De a jelenlegi ottani árakról fogalmam sincs.
Jóbarátom mondott lakatolásra minimum 200e-t, fényezésre minimum ugyanennyit, plusz ami még menet közben kiderül. Ha már úgy sincs lepapírozva a mostani köhécselős motor, akkor ennyi erővel levadászhatnék akármilyen típusazonost is bele papírral... de azok mennyiért mennek??? 98-as 214 Si-ről van szó... de felőlem belecuppanhatna VVC is, ha épp elérhető.