Apropó, 75 V6 2.0 továbbra is gazdát keres, jó állapot, kutyafüle kilométer, igen baráti ár. Mindene működik, érvényes papírok. De nem használom, és szomorú látni, hogy csak áll a garázsban.
Szerintem ha semmi (semmi? rádió, klíma, egyéb gombok?) sem megy, az nem bizti lesz (van ott pár fogyasztó), hanem a test valahol szakadt, vagy simán valami csati nincs rendesen összedugva. Benéztél mögé?
Sziasztok. Most vettem egy rover 75-öst. Valamiért a középkonzolon nem működik semmi. Gondoltam meg nézem a biztosíték táblát,hátha ott van valami bibi. Na de nem találom. Ebbe tudnátok segíteni,hogy hol keressem?
A leeresztő/töltőcsavar a váltó bal oldalán van. A töltőcsavar egyben a nívó is, addig kell tölteni, amíg azon ki nem folyik. Ha régóta nem volt kiszedve, jobb ha előre felkészülsz új csavarokkal.
A szuszogón keresztül csak akkor töltsd, ha nincs benne a nívó csavar, nehogy túl legyen töltve.
Üdv. Valaki mutassa már meg képen vagy valahogy hogy hol van a váltóolaj beöntő nyilása melyik csavart kell kihajtani gondolom vhol a váltó tetején van elérhető helyen. Van ott egy nagyobb fehér színű műanyag tégely de azt mondják hogy az a szellőző. Egyébként onnan keresztül is volt már beöntve váltóolaj de állítólag nem javasolják a tultöltés miatt. Egyébként tudomásom szerint maximum 1,8 liter váltóolaj kell bele. Rover 200 1.4 si.
Esetleg valakit érdekel szívósor vagy klímakompresszor van mindegyikböl vagy 3 db van meg generator is. Bontoplazanal olcsobban adom valamivel. Mindegyik klimakompreszort akadasmentesen lehet tekerni csendesen.
Köszönöm. Azert meg mérem a furatokat meg a rudazat átmeröt es lehet rendelek hasonlot vegülis 45 ft db.ja. Vagy atrakom a hátsó ajtóból ha ki tudim pattintani roncsolas mentesen. A hatso ajtók ugy sincsenek nagyon használva.
Üdv! Szeretnék segítséget kérni. A Rover 75 gépkocsimon A kijelző nem mutatja a megtett kilométert. Ha óracsoportot cserélnék megoldódna a probléma? Köszi a segítséget, üdv:József
Nekem a küszöböt 80-ból csinálta a lakatos, mondjuk "baráti" áron, az anyagot (köszöbök, sárvédőívek) vettem vagy 30-ért, a fényezés is kijött volna 20-30 ezerből, de 6 ezerért kevertek ki két flakon festéket...
Hát nem tudom, ha én a 45-t 200ezerből (de legyen 300) le tudnám fényeztetni, már vinném is. Tavaly nekem egy küszöb csere többe volt (jó, volt baj rendesen).
Igen azok kellenének a patent centrumot neztem de nem merem megrendelni mert egyik sem rover bar lehet egy probat megér. A rimmer oldalon legalabb oda van irva hogy Roverhez valo. Nem tudom mennyire univerzálisak ezek a patentek gondolom ha a furat atmerő stimmel akkor jok lehetnek mas autokhoz valok is.
Sziasztok ! Egy kérdésem lenne észrevettem hogy a vízpumpánál csepeg a hűtővíz ,hogy férek hozzá? motortartóbakót kivenni és le engedni a motort ? A válaszokat tanácsokat előre is köszönöm
Üdv. Hol lehetne beszerezni ún. ajtózár vagy központi zár rudazat rögzítö patentet Rover 200. Ilyen néven talaltam hasonlókat csak más auto márkákhoz. Konkretan az ajtó belsö kilincsének furataba kell bepattintani a másik részet a rudazathzoz kapcsolni. Ez egy L alakú fempalca. Fenykepet teszek fel hasonlóról. Bontos oldalakon igy nem látok. E nelkül nem lehet belülröl kinyitni az ajtot a belsö kilinccsel.
Igazából még nem vágtam bele, szerintem aludnom kell rá párat, meg beszélni pár emberrel még. A nagyobbik bajom az, hogy még éveken át nem is látnám, maximum évente egyszer, ha minden jól megy, 1-2 hétre. El kell döntenem, hogy megéri-e... tud-e az ember árcédulát rakni egy emlékhalmazra??? Jobban mondva, egy tárgyra, ami kivált egy halom érzelmet???
Belsőről amúgy csak videot láttam. A napfénytető belsején valami hülye ragasztott vagy akármilyen fekete-fehér mintás valami van, az üléseken párnák (wtf???), gondolom megnyúlt a szövet, pár gomb hiányzik állítólag középről, tetőkárpit lóg.
Lakatolás, fényezés megoldható. Lakatolás szerintem több lesz, a fényezésre mondott ár reális lehet (ma még...). Belső képek nem voltak, de az még nagy gond lehet, mert míg az előbbi a lakatos/fényező ügyességén múlik, kárpitokat, borításokat, műanyag biszbaszokat épeket szerezni szinte lehetetlen :( Ha meg igazi restaurátorokra akarod bízni, az horror ár...
Motort lehet kapni 40-től 80 ezerig, de ezeknek alaposan utána kell járni, mert nem ismerik, keverik. Előszeretettel mondanak rá Honda motort, meg 8 szelepest árulnak 103 LE-nek, meg a régi 200/400 valóban Honda motorokat keverik a "bubis"-hoz, szóval nagy a keveredés... meg biztosan fel kell újítani, és az többe kerül, mint maga bontott motor. VVC nem tudom mikben volt, de pl. MGF-hez nem is találtam motort. De ha ígyis-úgyis nagyobb motort akarsz bele, akkor a sima 1,8-as is csodaszámba megy, leginkább 75-ből (a turbós ide nem jó, mert nincs hozzá vezérlő)... de 1,6-os lepapírozott motor 1,8-as főtengely meg hajtókar cserével szerintem 1,6-os vezérlővel elmegy, és szerintem ahhoz még jó az R65 váltó...