Eladó Csepel D-352 tűzoltóautó! Az autó Szerbiában található, egy falusi Ö.T.E. tulajdona. Üzemképes állapotban van a motorja és a szivattyú is. További információért és több képért keressenek e-mailben....: hatalatomi@gmail.com
A Csepel D750/D754 alapokra épített vízműves teherautókról érdeklődöm, hogy hány darabot készíthettek.
Én egy Szekszárdit ismerek tüzetesebben. Ez a példány a BSB-721 egy D750-es. Máig forgalomban van. 1987-es évjárat Hamelmann felépítményes.
Ezen kívül biztosan volt még egy Zalaegerszegi, ami egykor AZH-773 (FT-41-23)volt. Ez a D754-es már nincs forgalomban. Erről is szeretnék több információt szerezni.
Aki tud még hasonlókat kérem írjon róla néhány infót!
Urak, Hölgyek! Van valakinek fotója a BKV D-350/D-352 BKV villamos felsővezeték szerelő kocsijáról? Nem a felújított retróra vagy a Szentendrén elfekvő állapotra gondolok, hanem még az üzemelő korszakból...
Üdv Csepelesek! Szeretnék érdeklődni, hogy mennyit érdemes adni egy D 352-es Csepel tűzoltóautóért...? Korrekt állapotban van, mindig garázsban állt. A napokban elmegyek megnézni, utána képet is tudok küldeni, hogy lássátok miről van szó.... :)
A hüvelyeket én is hagynám a helyükön.Nagyon ki tudsz tolni magaddal,ha feleslegesen bolygatod.Felöntötted vízzel a motort?Ha nem folyat nagy ívben békén kell hagyni!Hüvelykihúzót az oktató filmekben
szoktak használni,a gyakorlatban egy keményfa léc vagy alumínium rúd is megfelelt.Én pár hónapja újítottam fel a 15 évig fedett helyen tárolt motoromat.A negyedik hengerben 7 cm víz állt a dugattyú tetején.
Határozott ütésekkel mindegyik hüvelyt ki lehetett csalogatni,mert itt a kihúzó nem jöhetett számításba!Nézz utána az Autó-Motor újságban a hatvanas-hetvenes években a Gondos Kartárs okvetetlenkedéseiről írt cikksorozatnak!Nagyon tanulságos.