Nem lehet kapni, amit hoztak cikkszám alapján nem kompatibilis. Hívtam pár bontót még nem szóltak vissza. Kösz a tippeket! Lehet, hogy ki kell bicikliznem Londonba:)
A kijelzőn már csak 350 km van az olajcseréig, lecseréltem az olajat. Tényleg lehet resetelni az olajcsere számlálót az obd 4-es és a 8-as láb zárásával?
Ha szalagkábel és az LCD közt van a hiba, azt nehéz lesz megforrasztani, az inkább olyan, mint az LCD tévéknél a COF, azaz ragasztva van. Szerintem pákával csak jobban tönkreteszed.
Rover 75 Cdti 2004, a műszerfalon a kijelzőn függölegesen van pár pixelhiba. Ha szétszedem és átforrasztom a csatlakozót akkor megjavulhat, vagy csere mindenképpen?
Szeretett 400 as 2000- res dieselem egész télen tökéletesen indult , jött a jó idő első indításnál köszörülni kell , utána bármikor inditok szépen minden gond nélkül indul hideg motornál is .Kérek tanácsot merre indúlhatnék a hiba kereséssel ( szürők ,izzitás , vagy valami más problémám lehet a gond ) . Segitségeteket elöre is köszönöm .
Ha megnézed figyelmesen akkor látod, hogy a lapát és a motor tengelyén kialakitott tárcsa csak egyféleképpen megy össze mivel nem egyforma szeletekből áll.
Amikor egymásba illeszted akkor a lapátot a motor forgásirénnyal ellentétesen kell mozgatni ( motor tengelyt közben megfogni ) amig a lapátok engedik ( fedésbe kerülnek a
kialakitott szeletek ). Elvileg akkor fogja meg az a kicsi műa reteszdarabka....ami természetesen már ennyi idősen a rezonanciáktól lekopott.
Rover 75 Cdti, a problémám a következő a hűtő ventilátor lapát le volt esve a helyéről az első lökhárítóba. Valaki meg tudná mondani hogy van ez rögzítve? Szerintem valami rögzítő okosság hiányzik.
Nekem egyszer a képen látható bizbasz adta meg magát, és akkor csinált olyat, hogy random leállt az autó, vagy el sem indult, aztán később elindult.
A környékbeli szerelőknek fogalmuk nem volt, mi lehet, erre elvittem Bálinthoz(Aleko Viva) Jánosházára(nekem 80km), seperc alatt kiderítette a hiba okát.
Szóval ez valami biztonsági kütyü(pár ezer forint) ami ha jól emlékszem a kesztyűtartó mögött, alatt van.
Lehet nálad is ez szarakodik.
Üdv:Robi
Na jó, valamiért nem megy a képfeltöltés, adom a számát és a nevét a kütyünek:
amikor kínlódik, meddig van a tank? Ha csak kb 1/3 szint vagy az alatt jön elő ez a hiba, akkor gyanús lehet pl az üzemanyagtartályban levő szivattyú (elkopik a kommutátora). Ha az a baj, akkor fél tank felett tartva az üzemanyagot nem jön elő a megállás...ideiglenes megoldásként....
Másik: esős időben sűrűbben előjön? Akkor érdemes megnézni, nem áll-e a víz a pollenszűrő előtt (motortérben az ablak előtt levő műanyag takaró alatt).
El tud dugulni a lefolyó gumicső... ki kell tisztítani időnként.
Ami kicseréltetek szivattyú, az új? Amikor a gyújtást ráadjátok (még indítózás előtt), akkor gyorsan kiszállva ellenőrizhető..zúg és rezeg kb fél percig, aztán leáll, ez a normális.
Amikor nem akar indulni, akkor célszerű egyúttal ellenőrizni ezt is.
Úgy indítózni, hogy: gyújtás ráadás - gyors szivattyú ellenőrzés - indítózás... gyorsan, mert 20-30 másodperc után megáll :)
Gyújtás ráadáskor, ha nagy a csend, hallanod kellene az üzemanyagtartályban levő szivattyú halk zúgását is...onnan a tankból...
Hátha valamelyik segítség lehet...vannak itt tőlem jobban hozzáértők/tapasztaltabbak, akik biztos adnak más és finomabb tippeket (jeladók, relék, ilyesmik... nekem a felsoroltak jöttek elő a 17 év alatt...)
Mindenesetre a menet közbeni megállás esetén a tankban való üzemanyagszivattyú az elsőként ellenőrizendő (főleg, ha tele tanknál sosem jön elő).
Ha esőnél jön elő, akkor meg a lefolyó a tippem az ablak előtt...olyan mint egy kád... ha eldugul a lefolyó, megáll benne a víz, és akkor fékezésnél/gyorsításnál/döccenőknél/lejtőn/emelkedőn/kanyarban (stb..:)) lötyög.... és valamelyik ágyúgolyó pont oda tervezte be a motorvezérlő elektronikát...az meg mérsékelten bírja a vizet.
Ja, meg egyszer megszívtam a légszűrővel... a hátsó oldalán van egy gumibaba, az pozícionálja... eaz valahogy levált, és beszívta... hol elzárta a levegő útját, hol nem... általában ment az autó normálisan, de néha nagy fordulaton megtorpant.... aztán megint ment...... na azt kerestem egy hónapig, hogy mi van vele...aztán fogtam a fejem :) Ezt mástól még nem hallottam... amatőr dolog volt...
Sziasztok! Rover75 dízelem van és olyan trükköket csinál az autó, hogy menet közben leáll a motor. Olyankor leveszem gyújtásról, visszarakom és megy az autó. Van, hogy 200m-ként, de van amikor 2 hétig sem jut eszébe. Van olyan is, hogy nem indul be az autó, olyankor kiveszem a kulcsot, kis idő múlva visszateszem, ráindítok és már indul is. Bemérettem műszerrel is és nem tudták megmondani, hogy mi a baja. Azt mutatta a műszer, hogy minden ok. Arra már rájöttünk, hogy a motor mellett található üzemanyag szivattyú nem mindig dolgozik, kicseréltem de a másikkal is ugyanazt csinálja. 2 éve kínlódok már így vele és már nagyon unom. Ha valaki találkozott már ilyen problémával megkérném, hogy adjon már valami tippet, hogy hol keressük a hibát! Előre is köszönöm! Bodor Debora