Elég régen jártam itt, mint hozzászóló...de az olvasást rendszeresen megteszem :) Lenne egy bontásra ítélt MG ZT 2,5 V6-os (MUM színkódú) példány, minden alkatrésze eladó, vagy akár egyben is vihető...
Én fáznék a korai KV6 motortól. A későbbi se fakocka, hogy örökké tart, és csak víz, meg olaj kell bele.
De látni kéne az autót, ki tudja, mit csináltak rajta 25 év alatt.
Lehet, hogy főnyeremény, lehet, hogy csak probléma.
Látatlanban nehéz.
Magyarországon szerintem alig van, ha van egyáltalán, olyan szerelő nélkül, akihez bármikor viheted, és látott már hasonlót, ne is gondolj rá, de ha minden oké, értetek hozzá, és tudod, honnan lesz alkatrészed, akkor van egy ódon luxussal megáldott kényelmes kocsid, amit imádni fogsz, ha ez a stílus bejön.
Külföldön találni időnként semennyiért se olcsó 75-öst, szerintem azzal beljebb lennél. A 825 viszont nagyobb. Jóval.
Nem lehet kapni, amit hoztak cikkszám alapján nem kompatibilis. Hívtam pár bontót még nem szóltak vissza. Kösz a tippeket! Lehet, hogy ki kell bicikliznem Londonba:)
A kijelzőn már csak 350 km van az olajcseréig, lecseréltem az olajat. Tényleg lehet resetelni az olajcsere számlálót az obd 4-es és a 8-as láb zárásával?
Ha szalagkábel és az LCD közt van a hiba, azt nehéz lesz megforrasztani, az inkább olyan, mint az LCD tévéknél a COF, azaz ragasztva van. Szerintem pákával csak jobban tönkreteszed.
Rover 75 Cdti 2004, a műszerfalon a kijelzőn függölegesen van pár pixelhiba. Ha szétszedem és átforrasztom a csatlakozót akkor megjavulhat, vagy csere mindenképpen?
Szeretett 400 as 2000- res dieselem egész télen tökéletesen indult , jött a jó idő első indításnál köszörülni kell , utána bármikor inditok szépen minden gond nélkül indul hideg motornál is .Kérek tanácsot merre indúlhatnék a hiba kereséssel ( szürők ,izzitás , vagy valami más problémám lehet a gond ) . Segitségeteket elöre is köszönöm .
Ha megnézed figyelmesen akkor látod, hogy a lapát és a motor tengelyén kialakitott tárcsa csak egyféleképpen megy össze mivel nem egyforma szeletekből áll.
Amikor egymásba illeszted akkor a lapátot a motor forgásirénnyal ellentétesen kell mozgatni ( motor tengelyt közben megfogni ) amig a lapátok engedik ( fedésbe kerülnek a
kialakitott szeletek ). Elvileg akkor fogja meg az a kicsi műa reteszdarabka....ami természetesen már ennyi idősen a rezonanciáktól lekopott.
Rover 75 Cdti, a problémám a következő a hűtő ventilátor lapát le volt esve a helyéről az első lökhárítóba. Valaki meg tudná mondani hogy van ez rögzítve? Szerintem valami rögzítő okosság hiányzik.