Mai "megérett a világ a pusztulásra" pillanat: két srác elsétál az autó mellett, meglátják a korabeli, ma már enyhén szólva nem korszerű, piszok nagy hangfalakat a kalaptartón és az egyik megjegyzi: "Itt vannak hátul, belül a légbeömlők, ez mekkora már!"
Köszönöm, megoldottam. :-) Van egy fiatal srác,elég sok mindent be tud szerezni Polskis témában. Webshopja is van. Most egy nap alatt küldött katéteres ablakmosó tartályt.
szerintem a normál rendszámhoz ha nem volt OT előtt magyar akkor regdíjat is fizetsz, de pl. ha egykörös féke van biztos hogy nem helyezed forgalomba, stb...
Egyedül akkor nem tudod ha valami miatt csak OT rendszáma lehet neki (pl EU-n kivülről behozott veterán, vagy összeépitési engedélyes) . Más esetben semmi probléma. Kérdezd meg a MAVAMSZ-ot nyugodtan.
Ezt többen is alátámasztják? Az szerintem szinte biztos, hogy "KPM-vizsga" kéne neki, mert "új" forgalombahelyezés lesz szerintem, de azon se lepődnék meg, ha már nem lehetne normál mód üzemeltetni.....
Sajna leírást sem lelek sehol, illetve konkrét gyakorlati példát sem.
Tegyük fel van egy OT rendszámos autóm, ami egyébként itthon lett a 70-es években először forgalomba helyezve, volt rendes rendszáma is anno, de kb. 10 éve már OT-és.
Ha gondolok egyet, és nem akarom megújítani az OT-ét, mert mondjuk már nem annyira szép, akkor vissszahelyezhető "rendesen" forgalomba? Nyilván nem OT rendszámmal, hanem sima közútival.
Várom a pontos válaszokat, vagy ahol utánaolvashatok egyértelműen.