Google drive, és aki kéri annak elküldöd linket. Nyilvánosan ne rakd fel sehol, nehogy a szerzői jogok miatt rádszálljanak. Engem érdekelne a gyűjeményed.
Van 1-es, és 2-es Puntóhoz rengeteg, tizenvalahány év alatt összeszedett anyagom.
Innen-onnan, saját képek, kapcs. rajzok, leírások adatok, szerelés képekkel stb.. Mindkét tipushoz, több GB-nyi anyag.
Ha valakinek kell szivesen megosztom, felteszem valahová. Nálam hozzáértőbbtől kérdezem, mi, vagy, melyik oldal a legalkalmasabb erre? Mindenkinek hűvösebb napokat! :)
Van egy 1.2 punto és az a tünet, hogy melegen leáll. A szerelő azt mondta hogy keressek egy olyat aki ért a Fiat elektronikához. Esetleg valaki tudna ajánlani Budapest és körényékén valakit aki ebben jártas.
Nemrég vettem két motoros emelőt bontóban, mert egymás után bekrepált a műa. kerék a bal és jobb oldalon, úgyhogy most maradt bowden is a rosszakból... Mérges vagyok az ilyen hibákra, amik így kiszolgáltatják az embert, reggel kellett baszakodnom a kárpittal, hogy ne maradjon nyitva az ablak (utcán áll) Kölökkoromban, mikor nem volt a boltban mindig minden, csomót kötöttem a bowdenre, satuba fogva megrángattam, hogy a legkisebb legyen a csomó és utána forrasztottam át ónnal, hogy ki se bomolhasson. De kérdeznék is: találkoztál már az első ajókba vezető hajlékony kábelkorbács házi javításával?
Én azért elvinném egy szakihoz. Hová valòsi vagy ? Budapestem van egy olasz kocsira szakosodott srác. Nagyon profi az elektronikakába. Jartronic/ Budavári Csaba. Keresd őt! Debrecenben is van egy, de őt annyira nem ismerem. Állítòlag ő is okos ezekben.
De a leírtak alapján eléggé valószínű a motorvezérlő hiba. Ha anyagilag megteheted, mindenképp jobb újat venni.
IAW 5AF P3, ez a lényeg. Az új remélhetőleg már HW600+ lesz, újabb hardver. Ha mégsem tudnád megtenni, hogy újat vegyél, akkor keress nullázott, (minimum a multiméteres mérés alapján) jó használtat.
Adott egy 2003-as (nagylámpás) 1.2 , 8v (188...) Punto, (137eKm)
Kigyulladt a check engine. Érezhetően kihagyott ilyenkor 1-2 henger.
Vettem egy egyszerű bluetooth-os hibakód olvasót, hogy kb tudjam, merre induljak el.
A kód P0352. Kicseréletm a gyertyákat, a kábeleket, mindkét trafót. A trafó csere előtt megycseréltem a kettőt, bízva abba, hogy hátha csak ez, vagy ezek a rosszak és bedob egy P0351-et, de nem, maradt P0352.
Így maradt az, hogy a motorvezérlő a hibás, ami nem lesz olcsó. Nem akarok használtat, gyújtáskapcsoló cserét, meg ilyeneket, ezért lesz ez a verzió.
Tervem még a vásárlás előtt az, hogy hívnék egy szakit, akinek komolyabb hibakód olvasója van, hogy biztos a motorvezérlő a hibás...
Szerintetek:
- érdemes e ezt a szakis kört lefutni, vagy vegyem meg a vezérlőt?
- illetve, mennyire kell a mostani vezérlő adataihoz, számaihoz ragaszkodni alkatrész rendeléskor, szóval, hogy biztosan jó, hozzá illő alkatrészt kapjak?
Szia,sziasztok! Jó pár oldallal vissza nekem is volt egy hasonló problémám,csak nekem az olajnyomás világított... A probléma megoldása nekem az olajpumpa szűrőkosarának kitisztítása .illetve az olajteknő kitisztítása volt. Brutál olajsár volt benne!!! Képeket is mellékeltem anno, azóta is köszöni jólvan!
A C3 a DPF-es autókba való alacsony hamutartalmú olaj, nem ebbe való! Az 5W40 viszkozitás viszont tökéletesen jó, a melegoldali 40 megvan, a hidegoldali 5W miatt pedig előbb alakul ki a megfelelő kenés a rendszerben, mint a gyárilag előírt 10W40-el. Van a családban egy 2006-os Punto ezzel a motorral, kb. 225e km-rel, az első olajcsere óta mindig 5W40-et kapott, és a sok hidegindítás és rövid távok ellenére hibátlan, nem kopog, szelephézagok is rendben (szelepfedél tömítés cserekor megnézték), nem eszi az olajat, hidegindítás után sincs semmi olajszaga, még a kartergáz sem jellemző.