Olyan problémám van hogy a műszerfalon kigyuladt az ABS lámpa, ezzel egyidőben megállt a sebességmérő óra és az üzemanyagszint jelző is össze vissza mutat.
Elvileg az utasoldalon le kell bontani a középső konzol oldalsó burkolatát. Ezt követően lehet hozzáférni a radiátorhoz. Hűtőfolyadékot le kell engedni előtte.
Nagyon sokat számít a két vastag kábel, ami az önindítóhoz megy. Ha annak az érintkezése nem megfelelő, nem tiszta, vagy a sarunál meg van törve a kábel egy része (nem tud a teljes keresztmetszeten menni az áram), akkor akár a feszültségesés, akár a kevés áram miatt is lehet.
De ha az önindító folyamatosan teker, akkor ez kilőve.
Egyébként meg szépen sorba: gyertya, gyertyakábel, gyújtótrafó... azt se tudom ez elektronikus vagy gyújtáselosztós (bár jó eséllyel az 1.8-as elektronikus)
Aztán hogy az automata beleszól-e, fogalmam sincs.