Jobb kerék,kerékjárati műanyag betét,motortakaró leszed. Akna vagy csápos ajánlatos. Motor alátámaszt (krokodillal vagy csápos esetén váltóemelővel)és a motortartóbakot leveszed,akkor tudod mozgatni a blokkot igény szerint. Így jobb lesz a hozzáférhetőség.
Ha már ott vagy ellenörizd a vízpumpát is,innen már nem nagy cucc kicserélni azt is.
Azért mondom mert ha rosz akkor pont a termosztátházra veri a hűtöfolyadékot!
Rover 75 cdti 2004 a termosztát háznál szivárog a hűtőfolyadék, már vettem új termosztátot csak a hideg miatt nem fogtam neki. Ahogy néztem alig van hely, valaki küzdött már termosztát cserével, minden jó tanácsot, tapasztalatot szívesen meghallgatok.
Megvételre keresek olcsón, akár jelképes áron Rover 75 gk-t. Csak automata váltós érdekel. Elsősorban benzines V6. De lehet diesel is. Csak műszaki hibás érdekel.(V6 benzinesnél ez nem nehéz...de akár váltóhibás is lehet. Vagy elektronikai hibás. Mindegy.)
A karosszéria legyen egyben,ne legyen elrohadva. Esetleg kisebb sérülés nem probléma. Lehetőleg bőr belsős legyen elfogadható állapotban.De ha szövet az sem baj. Annyi csak az igény, hogy legyenek meg a papírjai, forgalomba vissza helyezhető legyen.
Nem baj ha pajtából, vagy a szénakazalból kell kihúzni.
Remélem vannak még ilyen autók. Talán a szomszédban, vagy egy ismerősnél letakarva árválkodik szebb napokat remélve.
Vagy egy tanyán a fészerben porosodik.
Lehet teljesen "el vagyok varázsolva" ... De sokszor látok teljesen épkézláb autókat a bontóban végezni...Nagy kár értük..
Ha esetleg tud valaki ebben segíteni hálás lennék érte. Ha úgy gondoljátok, hogy a Holdon élek, azt is megmondhatjátok, csak ha lehet kulturált formában tegyétek.
És a klíma renszered jó? Mert annak a nyomása alapján kapcsolja a motort illetve 5 fok alatt be sem kapcsol. Az az ha nyáron 70-80-al közlekedsz akkor fújja a hideget?
Azt tudni kell hogy ha rendben minden az autóval és nem használod vagy rossz / gyenge a klíma, akkor bizony elég extrém körülmények kellenek ahhoz hogy az bekapcsoljon.( iszonyat kánikulában mászta fel egy emelkedőn , 1-esben mer a 2-est már nem bírta, jó 20 perc után kapcsolt 5 percre)
Lehet szénkefés .Klasszikus szétcsavarozós módszerrel nem lehet szétszedni de megoldható a javítása.
De 2x is találkoztam olyannal, hogy a fokozat kapcsoló vezetéke eltört azért nem működött.
Valahol a balelejében van egy csatlakozó és annak a tövében.
Jobb kormányosnál is. A jeladót egy csavar tartja, ha nincs belerohadva a kerékagyba akkor kijön szerszám nélkül is, ellenkező esetben akár fúró is kell a kiszedéshez. Mielőtt nekiesnél, nézd meg, hogy nincs -e a vezetéke kidörzsölődve, az simán forrasztható és kisebb a szenvedés. Esetleg ha a fék légterelő lemeze rozsdásodik, és odahullik az érzékelőre a törmelék, akkor az is okozhat jelproblémát.
Ingyenes diag program, ami minden rendszert olvas: motorvezérlő, Műszeregység, BCU, ABS, Légzsák, LCM,EWS, és sok rendszerbeállítási lehetőséget is tud, pl. élő adatok, kulcsprogramozás ( nem az immo chip, hanem a távirányító ) stb.
Lelőhely: toaf.roverki.eu,
kell hozzá egy VAG com káébel, ami itthon kb 7-8-e. vagy kinából max 2 e.lehet, és egy laptop. Szerintem a lengyel roveres fiúk jól kitalálták, miután a gyári T4 műszer ára az egekben, és ráadásul nem is volt igazán hozzáférhető.Facebookon is tájékozódhatsz: facebook.com/TOAFPolska
A BMW INPA program is működik, de szerintem a TOAF program a Rover 75 höz jobb.
Köszönöm. Jobb kormányosnál is a jobb oldali adja a jelet? Kell valami speciális szerszám vagy trükk a kiszereléshez? 25k - ig létezik olyan műszer ami olvassa a kiegészítő rendszerek (abs, légzsák...) hibáit is?
Olyan problémám van hogy a műszerfalon kigyuladt az ABS lámpa, ezzel egyidőben megállt a sebességmérő óra és az üzemanyagszint jelző is össze vissza mutat.
Elvileg az utasoldalon le kell bontani a középső konzol oldalsó burkolatát. Ezt követően lehet hozzáférni a radiátorhoz. Hűtőfolyadékot le kell engedni előtte.