Tisztelt fórumozők ! Lenne egy kérdésem : milyen márkanéven lehetne venni benzinálló ragasztót ? Van egy Dolmar kisgép melynek a benzintanknál ( műanyag ) szivárog a benzin , ahol kilép az üzemanyagcső a tartályból. Alkatrészt már nem lehet kapni hozzá, a gépnek más komolyabb baja nincs , nincs lepusztítva , ezért szeretném megjavítani , ha lehet. A komplett kilépőcső a műanyagtömítéssel már lett cserélve az nem hozott megoldást. Előre is köszönöm az esetleges válaszokat !
Nekem is lenne egy kérdésem, kerti traktorhoz hótláma vagyok, de vettem egy rk02 kapát póttal, fix járókerékkel. Csak egy dologra nem jöttem rá, hogyan kell ezzel tolatni??? Csigás hajtómű, önzárós, így a tolás sem előre, sem hátra. Váltó nincsen. Kuplung röpsúlyos. Rövid tengelyes, ha kiveszem a csapokat belőle, akkor kiesik a kerék. Nem kellene gépi tolatás, elég lenne tolni is. Mi erre a szokvány megoldás? Elég nagy a fordulóköre, gondolom másnak is valahogy ki kell húzni a tárolási helyéről.
Én ugyan így jártam... Az egyik membrán a karbiban ki volt keményedve, vettem felújító készletet Husqvarna boltban (Walbro karbi) katalógusból kerestünk olyan membrán készletet ami ugyan úgy néz ki. Szétszedtem , kifújkáltam pompreszorral , összeraktam és aztán be kellett állítani a H és L csavarral... Kb. két napig szétszedtem-összeraktam-filózgatam mire jó lett.
Nekem az udvar kb 300m2. Ha nem vagyok nagyon tróger(=nem hagytam túlzottan megnőni) + kapkodom a patáimat, akkor egy 6Ah-sal végigtolom. Ez kb 2x ha előfordult tavaly.
Ha nem volt kedvem rohanni, és kicsit nagyobb is lett a fű akkor az egyik 5össel eljutottam kb 2/3ig. A másodikból 1-2 lednyi töltést szedtem ki. És akkor az az akku még a szegélynyírásra elég volt.
Nem! Az első szezonban még igen, de a 2. és 3. évben már sajnos nem. Nekem 2 éves sem volt az akku, mikor már csak 100 négyzetmétert tudott, kicserélték, de szerintem felújítottat kaptam. (Makita, 38 cm-es, 2 db 5 Ah akkuval a fűnyíróm)