Szia! Én pár hete csináltam meg, a két hátsó lámpánál, és a hátsó szélvédő alatti krómléc patentjainál(nem azok a patentok, amik a krómlécen vannak, hanem amik a gumis "lécet", amire megy a vékony krómcsík rögzítik a kasznihoz!!!) jött be a víz. A két lámpa egyszerű, leveszed, megtisztítod, és ott, ahol érintkezik a kasznival, szilóval körbe nyomod, és kész, a patenteknél úgy csináltam, mivel mindnek le volt törve a rögzítőlába, ráadásul a szélvédőt valamikor rosszul rakhatták vissza, ezért rálógott a patentokra, így ki sem lehetett venni őket, ha újakat veszek, azokat meg nem lehetett volna betenni, mert eltörtek volna. Szóval az összes négyszögletű lyukhoz alulról hozzáférsz, így alulról szigszalaggal beragasztod, és így felülről be tudod szilóval kenni, ezzel megszünteted az eredeti négyszögletű lyukakat. A törött patentokat(láb nélkül, közepén egy lyukkal) szintén bekened szilóval és opelcsavarral(a patent közepén levő lyukba pont belemegy és a feje is éppen passzol) kb 1 centivel jobbra vagy balra odébb fúrod(én a régi szögletes lyukra ragasztottam a szélét, így jobban véd, nem gond az eltolás, mert a díszléc rögzítőit tudod tologatni, ja és a csavart is kend be szilóval). Pár óra alatt a sziló megköt, mehet vissza a díszléc a helyére. A múltkor több órás eső volt, csont száraz maradt a csomitartom. Ha valami nem világos, nyugodtan felhívhatsz(305816207). Persze, ha neked a szélvédő nem lóg rá, akkor Rimmeren tudsz venni patentokat, de nekem ez sajnos nem volt opció, hacsak a szélvédőt előtte ki nem veszem. Üdv: Robi
Ma találtam meg hol ázik be, csomagtér oldal kárpitot elhúztam, kívül van a króm dísz csík és annak a felfogató patentjeinél ázik be és folyik a pótkerékhez a víz!
Ilyen patentet keresek hozzá mert mindegyik alatt elérett a gumi szigetelés és beengedi a vizet!
lányom majd összeszarta magát, amikor jött haza melóból, és a tükörbe nézet, mi a fene lóg ott. Én amúgy úgy gondolom akrilos szilóval fogom visszatenni, mert a széle kemény a lyuknak, ahová bemegy, majd aláducolom, amíg szárad pár órát
Ma szereltem a kéziféket, de a qrva kutyám közben elcsórt egy alkatrészt amit azóta sem találok. Ha valakinek lenne egy darab vagy tudna segíteni abban, hogy hol vegyek akkor az sokat segítene. Ideiglenesen beraktam egy lapos vasat a helyére, de így nem a legjobb.
Elolvastam, köszönöm. Hát marad ilyen keményen ez így túl macera. Ha nyomólap kuplung szerkezet, kinyomócsapàgyat cserélem akkor könnyebb lesz valamivel? Engem nem zavar mert a B2200 - hoz képest vajpuha az R75 kuplungja, a legtöbbet úgyis a B2200 vezetem.
A minap a sógorom vezette a Rover 75 CDT járgányom és azt mondta, hogy nagyobb erőt kell kifejteni a kuplung pedál lenyomásához mint egy bowdenesnél, és másnapra izomláza is lett. Engem meglepett a dolog mivel ezen kivül egy 30 éves Mazda B2200 -ast hajtok évek óta, és annak tényleg nagy erő kell a kuplung lenyomásához és mivel a Roverét könnyebb lenyomni nekem fel sem tünt. Gyorsan ki is próbáltam egy jó pár szgk-t és tényleg igaza van azokhoz képest erősebben kell taposni. R75-őt nem volt lehetőségem próbálni mert nincs az ismeretségi körömben. Ezért itt érdeklődni hogy tényleg ilyen kemény? Vagy valamelyik munkahenger vacakol?
A kézifékem teljesen tropa, rendbe akarom tenni. Az a problémám, hogy azt a tányér szerű lemezt amihez fogatva van a fékbetét meg minden sehol nem találok. Muszáj cserélnem mert teljesen szét van rohadva. Mi annak a neve vagy hogy keressem?
félsiker, az ülés kinn van(közben majdnem agyvérzést kaptam az erőlködéstől), viszont ami alatta van "szivacs", az a vizes, azt viszont csak úgy tudom kivenni, ha a támlákat is kiveszem. Szóval annak mi a módja?
köszi mindent, meló után megpróbálom. Az elején csak a két szélét kell feltépni? Mert arra én is rájöttem, de nekem mintha a közepén is fogná valami.
Ja, és nálam valahonnan felülről jön a víz, szerintem valamelyik patent a díszlécnél, de eddig még nem bírtam rájönni, igaz, túl sokat nem foglalkoztam vele, mert az utastérbe sosem jutott be a víz, így nem is volt büdös. a csomitartóból meg könnyen kitöröltem, illetve kiszárítottam.