Semmi sem bizonyos. De a "makett" nem magyar termék. Ha pedig a méreteit szorzom a léptékkel, akkor kb. 4600 mm hosszú és 1800 mm széles "batár" lehet.
Van Egerben egy barátom, aki villanymotorok és hasonló cuccok javításával foglalkozik főállásban. Tőle is kérdeztem, de ő sem vállal ilyeneket, viszont egy alvállalkozója talán... Az öreg szaki azt mondta, hogy csak akkor tud valamit mondani, ha konkrétan tudni lehet, milyen dinamóról van szó.
Nemrég az Alfa önindítóját nem tudták javítani, mert a forgórész halt be és a körbetelefonálás vége is az lett, hogy nem él már, aki ilyet még tekercselt. Szerencsére találtam egy másik forgórészt. De fogynak a szakik :(
Nézegetek egy ideje, de Uk-val elég rossz a tapasztalatom, a Kelet-európai vevőt nem igazán veszik komolyan, plusz szinte mindenki kidobta már fénykorában ezeket a légszűrőházakat és sportlégszűrőre cserélte. De, hátha. . .
Hohó, erről van friss sztorim. Laci talán emlékszik a XXII. Arany János utcában egy szuteréngarázs előtti lejtőn álló sárgás-barnás Isettára. Egy halom rom volt, teleszórva még több rommal, de járt hozzá "A BMW gyárból ezért adnának egy újat!" sztori, saját fülemmel hallottam. Egyszer csak láttuk, hogy pakolják fel egy trélerre (nem tűnt BMW gyárinak), eltűnt, ennyi.
Tekerjünk előre kb. 20 évet, Murau mellett szálltunk meg, mit látok a szállásadó garázsában?
Nagyon szép állapotban van, mondja Georgie, hogy saját maga rakta rendbe, iszonyat meló volt, mert teljesen le volt lakva, egy kanapé maradványait faragták bele meg ilyesmi. Valahonnan Budapestről szállították neki, ő nem volt a helyszínen. Sárga volt, kérdem? Nem, inkább barna. Sosem derül már ki, ugyanaz volt-e - mindenesetre nem úgy nézett ki Georgie, mint aki vadiúj BMW-ket osztogat :)