A Key code ami a bilétán van baromira nem egyezik az EKA kóddal (Emergency Key Access code). A kód az autóhoz kapott biztonsági kártyán szerepel. Ha külföldi, vagy nem kaptál hozzá szerviz / használati útmutató könyvet akkor szívás.
Ha netalán mégis megtaláltad, akkor a következőt kell csinálni:
1. Rakd be a kulcsot a zárba és fordítsd el a záró irányba és tartsd ott 5mp-ig, majd elengedheted.
2. fordítsd annyiszor nyitó helyzetbe amennyi az első számjegy.
3. játszd el ugyanezt záró irányba, természetesen a 2. számjegyszer.
4. ismét 3. számjegyszer a nyitó irányba
5. 4. számjegyszer a záró irányba
6. Ha mindez megvan fordítsd egyszer nyitó irányba.
Ha mindent jól csináltál a riasztó visszajelző lámpái abbahagyják a villogást és a motor beindítható. Én már próbáltam, működik.
Ha helytelen kódot adtak be, figyelmeztető sípolás hallatszik, amikor a kulcsot zárt helyzetbe fordítják. Ebben az esetben:
nyissák ki és csukják be az ajtót (ezzel törlik a hibát)
adják be ismét a kódot.
FONTOS! Három elrontott kísérlet után a biztonsági rendszer tíz perc várakozási időt iktat be, ami alatt a rendszer semmilyen kísérletet nem fogad el a kód beadására.
Ha az indításgátlót hatástalanították, addig nem aktiválódik, amíg nem a távirányítót használják az autó bezárására. Vagyis csak egyszer kell helyesen inaktiválni az immót.
Problémám az, hogy nem indul az autó. A motorhoz nem jut el a benzin. Valószínű, hogy az üzemanyag szivattyúval lehet a probléma. Érdeklődők, tud-e valaki abban segíteni, hogy a tankban lévő szivattyú hol van pontosan és hogyan lehet kiszerelni? Házilag megoldható-e?
(Megnéztem és ennél a típusnál a hátsó üléssor alatt nincs nyílás az üzemanyagtank felé.)
Rover 25 2001 1.4 103Hp, ma fedeztem fel, hogy a kiegyenlítő tartályban megjelent némi olaj. Tudtok ajánlani olyan személyt, szervizt, aki sikeresen cserélt már K motorban hengerfej tömítést, esetleg, ha mélyebb problémái lennének attól sem riad vissza. Elsősorban Budapest-Szolnok vonalon lenne ideális, de bárhova hajlandó vagyok elvinni, ha elvállalják.
Nem csak hf tömítést kell cserélni, hanem csavarok is mindenféleképpen újak kellenek.
Tanulmányozd a szerelési kézikönyvet, meg van adva mik a síktól való eltérés határértékei.
De ha szerelő csinálja, úgyis azt mondja, hogy síkoltatni kell, mert abban van a pénz.
Olyan szerelőt keress, aki csinált már K-motort. A szerelési kézikönyvben az is benne van, hogy mire kell vigyázni, nehogy kimozdulni a hüvely, mert akkor még alul folyik a víz, hiába a tömítés csere, újra szét kell szedni, új tömítés, új csavar...
Ha a hüvelyeket is kiszeded, újra ragasztod, akkor a hüvely kiállásra kell figyelni.
Köszönöm a segítséget! Nekem minden működik rendesen. Ha nem volna a kiegyenlítő tartályban olajos a víz akkor nem is tudnám hogy valami nem jó! Egy normális szerelőt kell találnom aki meg tudja csinálni , (ami nem egyszerű!)
Akkor épp itt az ideje. Ha jól meg van csinálva, sokáig bírja utána, az enyém 2013-ban volt, azóta vízproblémám annyi volt, hogy eldurrant egy gumicső.
A vizes olaj valóban nem a legjobb kenőanyag. Nem régen cseréltem olajat és a régi olaj nem volt vizes. Az autó egyből indul ,nincsenek indítási problémák. Nem volt még sosem megbontva a motor ezért nem tudom ,hogy érdemes e hozzá nyúlni!
Rover 414si hűtőfolyadék a kiegyenlítő tartályban olajos. (kapuccínós). Valószínű ,hogy a hengerfejtömítés ment tönkre! Viszont az autó nem rángat , rendesen megy ,van benne erő is! Hetente kell kb. 1-2 deciliter hűtőfolyadékot után tölteni. Télen a kipufogóból fehér füst (pára) látható! A motor még egyszer sem volt megbontva! Az egyik szerelő azt mondta ,hogy addig nem szabad megbontani amíg nincs különösebb baj és rendesen megy. Mi a véleményetek? Nem szeretném ,hogy később valami nagyobb baj legyen!
Repedezett a hosszbordás ékszíjam, cserélni fogom. A klíma is erről az ékszíjról megy? Vagy annak is van külön szíja? Fentről nem látok le, egy szemrevetel miatt nem bontanám le alul.
Szia! Én pár hete csináltam meg, a két hátsó lámpánál, és a hátsó szélvédő alatti krómléc patentjainál(nem azok a patentok, amik a krómlécen vannak, hanem amik a gumis "lécet", amire megy a vékony krómcsík rögzítik a kasznihoz!!!) jött be a víz. A két lámpa egyszerű, leveszed, megtisztítod, és ott, ahol érintkezik a kasznival, szilóval körbe nyomod, és kész, a patenteknél úgy csináltam, mivel mindnek le volt törve a rögzítőlába, ráadásul a szélvédőt valamikor rosszul rakhatták vissza, ezért rálógott a patentokra, így ki sem lehetett venni őket, ha újakat veszek, azokat meg nem lehetett volna betenni, mert eltörtek volna. Szóval az összes négyszögletű lyukhoz alulról hozzáférsz, így alulról szigszalaggal beragasztod, és így felülről be tudod szilóval kenni, ezzel megszünteted az eredeti négyszögletű lyukakat. A törött patentokat(láb nélkül, közepén egy lyukkal) szintén bekened szilóval és opelcsavarral(a patent közepén levő lyukba pont belemegy és a feje is éppen passzol) kb 1 centivel jobbra vagy balra odébb fúrod(én a régi szögletes lyukra ragasztottam a szélét, így jobban véd, nem gond az eltolás, mert a díszléc rögzítőit tudod tologatni, ja és a csavart is kend be szilóval). Pár óra alatt a sziló megköt, mehet vissza a díszléc a helyére. A múltkor több órás eső volt, csont száraz maradt a csomitartom. Ha valami nem világos, nyugodtan felhívhatsz(305816207). Persze, ha neked a szélvédő nem lóg rá, akkor Rimmeren tudsz venni patentokat, de nekem ez sajnos nem volt opció, hacsak a szélvédőt előtte ki nem veszem. Üdv: Robi
Ma találtam meg hol ázik be, csomagtér oldal kárpitot elhúztam, kívül van a króm dísz csík és annak a felfogató patentjeinél ázik be és folyik a pótkerékhez a víz!
Ilyen patentet keresek hozzá mert mindegyik alatt elérett a gumi szigetelés és beengedi a vizet!
lányom majd összeszarta magát, amikor jött haza melóból, és a tükörbe nézet, mi a fene lóg ott. Én amúgy úgy gondolom akrilos szilóval fogom visszatenni, mert a széle kemény a lyuknak, ahová bemegy, majd aláducolom, amíg szárad pár órát