Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Szerintem is nagyon balra van, tudom nekem is b7 kombi passaton ott a nyitó de a hozzá adott konzolra a rendszám kerethez hozzá lehet fogni középen. De ha már mellé raknám akkor is inkább jobbra a lézer hátul jobbról fog befelé haladni a legtöbb esetben ha hátulról mérnek De hozzá teszem 100 % nem létezik.
Lent vagyok horvátban, van itt egy uj hibrid x5. Na azt tuti “haver” szerelte okosban, mert hátul egy alp van az is majdnem a lámpa belső tövében. Na azt tuti bemérik hátulról. Elől nem láttam hány fej van és hol.
Szerintem nagyon bal oldalt van a fej a rendszam tabla kek savjabol gondolom es a jobb sarkat megmertek… de igy nehez megmondani kezdesnek fama 3 al megneznem mit mutat
Nem sütött bele a nap valamelyik irányból és levette az érzékenységet? Régen ceptornál így működött levette az összes fej érzékenységet. Ezért használtak 2 központot páran, az amerikai rdforumon is van külön hátsó központi hangcsomag az alp-hez lehet ezért. De ez csak tipp.
Cam s1 volt autóból, viszonylag közeli mérés volt kb 20/30 méterről. Mikor már elmentem mellettük egyből mértek és jelzett is de sztem túl közel volt a mérés az lehetett a baj
A parkolószenzort kapcsold be rajta, ha az működik, akkor a fej is működik. Ugyanazt az adót és vevőt használja, mint a blokkoláshoz. Kezedet odateszed, ha csipog, működik.
Inkább nézesd meg szakszervizben, hogy a fejek mind működnek e! Mi jártunk úgy a régi csavaros ap fejekkel, hogy a csavarnál hajszál repedésen beengedte a vizet és lekotlott úgy, hogy a központi nem panaszkodott fejhibára. Most már ragasztós az új fejek. Csak egy ötlet volt, hátha valami műszaki gond van. ;)
Egyik barátom vett egy új szettet usaban, és az alábbiakat el fogja adni belőle. Bluetooth modul, Net Radar DSP antenna, TX fejek. Ha esetleg valaki okosítani szeretné a rendszerét. Árakat nem tudok, legjobb ajánlat viszi majd úgy gondolom. Egyelőre mutatóba, a héten már Magyaroszágon lesz minden. Minden vadi új és bontatlan.
Minden prémium autónkon ami a cégben van, 2-2 fej kiyo ap fej van. Tökéletesen véd. Közte nagyobb X6, Sq8, több 7-es BMW, Rolls royce wraith, maybach gls600,… csak hogy a nagyobb méretűeket mondjam. Egyik barátunknak még a viton es az s osztályon is 2-2 van. Eddig nem jött csekk. Nem kell lenézni a kiyot. Egyértemű, hogy minél több fej van egy autón annál biztosabb. Az ésszerűség keretén belül.
2-2 fejjel valoszinuleg nekem se lett volna soha gondom. Mondjuk igy is baromi sok merest kivedett, de hat 100% nem letezik a termeszetben, csak a matematikaban. :)
Felesleges. A kiyo ap 2-2 fejjel bőven jó. Nálunk még a nagy gls600 is 2-2 fejes kiyoval van és csekk nem jött. Pedig repül mindig. Sőt, a héten volt egy kis okosítás és akkor derült ki, hogy csak 1-1 fej működött elől hátul (régebbi eladott céges autóból került át ebbe egy több éves bontott rendszer) és azzal is védte az autót. Nem kell lehúzni a kiyot sem. ;)