Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
ALP -hez adott GPS antennát hova érdemes telepíteni? Vigyem ki az első lökhárító alá vagy a műszerfalba ragasszam fel valahova belül?
Úgy emlékszem hogy régen az A8-nál előre vittem a lökös mögé.
Elkezdtem a beszerelést a Plaidbe. A tápot a vezeték nélküli telefontöltőről fogom leszedni, TMC fórumon ezt írták bevált megoldásnak. Elvileg ki tudok jutni a tűzfalon jobb oldalt van egy nagy átvezető. Azért még van sok kérdőjel.
Kollégámnak lenne egy bontatlan Bluetooth modul és egy radar fej ALP-hez. Bluetooth modul 40eFt, a radarra ajánlatot vár. Kinti ára 500-600usd körül van. (Tudom nálunk nem radaroznak, de szomszédban szinte mindenhol) Minden teljesen új.
Ma Sina útszéli mérésnél scs-102-t mondott az Li . sokéve nem hallottam ezt a típust. Lehet az újonnan beszerzett mérőket ismeri fel 102 nek? Vajon hatásos? Cam-s1 et nem szokta eltéveszteni.
Használd amíg működik az LI, senki nem mondta, hogy le kell cserélni, a megszületésekor a csúcs volt, előtte csak a Blinder létezett, ledekkel. Az ALP a legtartósabb készülék, persze ennél is előfordul meghibásodás, de a legkevesebb tudtommal. Itt láthatod hogyan gyártják, drága berendezésekkel, drága alapanyagokból, jobb lenne, ha olcsóbb lenne, kétségtelen.
Nekem a 4 alp fejből (amiből kettő ismeretlen korú bontott volt) kettőn volt plexi sérülés (kavics vagy ki tudja mitől). A Detektorbolt (a hivatalos importőr) kiküldte a horvátokhoz, és ha jól emlékszem 9eFt/db áron gyári technológiával kicserélték rajta plexit. Szóval nem kellett kidobni. Ha jól emlékszem az alap szettem is 5éves hibamentes.
"Másnak irracionális egy támogatással nem rendelkező blokkolót venni." Én 2010-ben vettem a blokkolóimat. Azóta talán 2 fejet vagy 3mat cseréltem összesen és a blokkolók tökéletesen működnek. Az AL tulajok hány komplett szettet kellet már kukába dobniuk 2010 óta? AL G8, AL G9, stb.. Az ALP fejek mennyire sűrűn hibásodnak meg?? (Hallottam ezt azt)
Oké hogy egy fejben 4 érzékelő dióda van de az mind egy parányi felületen. Azzal hogy két fejet teszek fel az autómra (az említett ) ott is 4 vevő dióda van csak széthúzva a front felületen. Semmilyen autóra nem raknék 4 fejet. Felesleges.
Hál istennek jelenleg nem opció hogy blokkolót keljen vennem. Mondjuk ezek már nagyon sokszor visszahozták már az árukat! :)
Neked lehet irracionálisan drága az ALP 4 fejjel 27% áfával, de azt a 2x4 fejes LI-hez hasonlítsd és tegyél arrra is áfát. Nem darabra kell venni a védelmet, hanem a teljesítmény a fontos. Ha a darabszám számít, akkor vegyél Kiyo-t 4 fej előre, 4 hátra, akkor az lesz a legjobb blokkoló, mert ott a legtöbb a szenzor!
Másnak irracionális egy támogatással nem rendelkező blokkolót venni. Mikor jött ki frissítés az LI-hez? Egyáltalán ki a gyártója? Hol gyártják, melyik cég? Ez mind homályos. Hol lehet kapni? Melyik cég árulja?
Nem a fizika törvényeit erőszakolja meg, csupán fejlettebb, így elég érzékeny egy fejjel is, és az számít, az érzékelés. A napfényi is kevésbé zavarja az ALP-t, ezért van benne 4 érzékelő dióda kettő helyett, mint az LI-ben, de a lemenő és felkelő nap csökkenti az érzékenységet, ahogy minden blokkolónál.
Nekem fekete X4-em van 4fejes (2/2)LI-vel és tökéletesen védi! Az asszony X2-jén (fehér) is 4fej (2/2) LI van az is ok. A motoromon van 2fejes külön árnyékolt LI. Kis hazánkba használt mérőműszerek ellen irracionálisan drága a 4fejes ALP. A 2fejes ALP pedig akármennyire szenzitív a fizika törvényeit nem tudja megerőszakolni. Én nem raknék a saját autómra semmiből sem 1/1 fejet előre és hátulra. Mi a helyzet a nap interferencia kérdéssel?
Hátsó mérés esetén (JFG) főleg egy jobban reflektáló szín (fehér/ezüst stb) esetében 2 fej kell egy autóra de azért előre is ildomos 2 fejet beépíteni. Számomra lehet akármilyen kitűnő és érzékeny egy blokkoló vannak olyan szituációk amik miatt a 2/2 fej biztonságosabb. 1 fejet elől könnyebb bárminek kitakarni amikor már mérhető a tükör, "A" oszlop stb. nem is beszélve arról hogy ha a 2/2 fejből valamelyik menet közben meghal akkor a mellette lévő fej még ad valami védelmet. Ha az 1/1 fejből valamelyik el füstöl akkor az autó eleje vagy hátulja védtelen marad és csak egy ALP fej 99.000ft nettó 127.000ft Br.
Nem ismerem de sokan dicsérik a speedomot. És azért egy 4fejes alp hifivel 700, a speedom 400… Ha most kellene venni, akkor valószínű nem alp-t vennék én sem.
Amúgy meg minden alkatrész ázsiai. Legnagyobb innováció nekem a stinger fiber.
Adott egy évek óta nem használt, kiszerelt Kiyo Professional V4.03EU eszköz (ezen még nincs USB port), és hozzá 4 db "model: D" szenzor (meg persze a "tápkábel-köteg", ill. rendszámkeret). Állapotát tekintve Kiyo D teszterrel és telefonkamerával 'vizsgálva' 4 fejből 1 nem érzékel, de jelet ad. A minden más hibátlan. Ha jól tudom amikor kiszerelték is ezt állapították meg.
Mit javasoltok, lehet ezzel a szettel még most 2023-ban bármit is kezdeni?
Eladni? Mennyiért? Vagy megérné felújítani? (Ha vennék egy Ultimate D AP 2 fejeset, és beköt(tet)ném hátra a 2 meglévő működő fejet? Így 2 db D-AP és 2 db D fej lenne... lehetne egyáltalán ilyet, kompatibilisek?)
Jelez a detektor, már nem gyorsítasz tovább a nyílt úton vagy nem kezdesz előzésbe. Máris hasznos volt. A blokkoló sokkal jobb és egyben drágább is, valamint beszerelést igényel. Van akinek a jelző is megteszi.
"Trafibox és lézeres sebességmérő jelző detektor, a legjobb választás a jelzőkészülékek között, ultraérzékeny lézeres traffipaxjelző, lézerdetektor, mely a műszerfalra helyezve jelzi a közelgő veszélyt, a lézeres sebességmérést az utakon! Plug and play kivitel, nem igényel beszerelést, csak bedugod és mész. Radardetektor mellé is ajánlott kiegészítő."
jelzi a közelgő veszélyt, a lézeres sebességmérést
"hogy az a buntetes elkeruleserol szol....". Ez érdekes és új megközelítés számomra hiszen úgy tudtam hogy a lézer blokkoló és radardetektor használata esetén a büntetés elkerülése a cél. A lézeres mérést blokkolni kell a radardetektor meg a mi országunkban teljesen felesleges. A véda kapukhoz mobil alkalmazás elegendő. A lézer detektor meg maximum ott rögtön szól (de nem minden esetben!) hogy beszoptad vagy nem. Az Árpád hídnál felett videó esetén ha gyorshajtás lett volna akkor sakk matt! Nincs hova lefordulni és végig mértek és ilyen esetben általában van elfogó autó. Ha fixen mérnek akkor meg közelre mér fotózási távolságra. Mire jó esetben megszólal a lézer detektor már kész is a mérés! 👍 Van hogy apósom autóját kell vezetnem amiben semmi nincs. Ilyenkor szépen lassan döcögök nagyon ügyelek a sebességre. Kész. Ha a saját kocsival megyek akkor a forgalom tempóját tartom ami pl 50helyett lehet 70is. Nem veszélyes csak büntethető. Ha mérnek akkor pár pillanatnyi idő alatt korrigálok és kikapcs. Régóta nem blokkolok már JTG. A lézer detektor hirdetéseiben még soha nem olvastam azt a reklám szöveget hogy csak arra jó hogy tudja rövidesen érkezik a csekk gyorshajtás esetén vagy legalább ne gyorsítson tovább hogy ne legyen még magasabb a bírság!
Az a baj, hogy valaki megemlit valamit egy detektorrol te rogton azt hiszen, hogy az a buntetes elkeruleserol szol es nem tudod elkepzelni se, hogy mas szempontok is vannak. Ezzel sajnos nehez mit kezdeni, mert lathatoan nagyon ragaszkodsz a rogeszmedhez.