Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Gyorshajtásnál 5 kép készült és csak egy képen van távolság és sebesség adat többin csak 3 vonal a sebesség ás távolság értéken. Egy kép alapján lehet bírságolni?
Valaki meg tudja mondani, hogy új ALP-nél van e még értelme kivezetni az USB csatlakozót? Kell ez még valamihez? Van BT modul, lehet configolni, meg frissíteni is, én nem látom értelmét, de hátha van más is ami miatt kellhet. A kapcsolót azért kiviszem valahova, vésztartaléknak jó ha bármi miatt nem megy a BT. Meg a LED-et is, az nem sok helyet foglal. Lassan végzek a beszereléssel, első és hátsó fej is a helyén, beállítva. Hátsót végül a rendszám fölé tettem középre, elsőt meg középen a Tesla embléma mellé közvetlenül jobb oldalára.
Van még bárkinek műszer amivel be lehet mérni, vagy teszteljem élesben? Teszterem van(Cam S1-et mond rá), csak elemet kell cserélni benne.
Ezt sajnos én nem tudom. Forgalmazókat kellene megkérdezni. A központi egység szinte teljesen megegyezik a ceptoréval de ettől függetlenül lehet hogy teljesen más a hardver és a szoftver benne.
Külön verzió készült motorra is. A nap interferencia végett némítva lett pár felesleges lézer típus és a véda kapuk végett a Vitronic Poliscan Speed, valamit a bekapcsoláskor teljesen némán végzi a rendszer ellenőrzést és csak akkor figyelmeztet ha valamelyik szenzor hibás.
Próbáld ki, hogy kilát-e. Ha megtalálta a műholdat, a led villog az antennán asszem, addig meg világít, míg keresi. De nem biztos, a lényeg, hogy látod rajta, ha látja a műholdakat.
Ha fémgőzölt az üveg, mint az Audi Q8 pl. akkor ki kell vinni, ha nem, akkor bentről is kilát, de látod az antennán. (Első bekapcsolásnál várni kell pár percet és nem garázsban.)
ALP -hez adott GPS antennát hova érdemes telepíteni? Vigyem ki az első lökhárító alá vagy a műszerfalba ragasszam fel valahova belül?
Úgy emlékszem hogy régen az A8-nál előre vittem a lökös mögé.
Elkezdtem a beszerelést a Plaidbe. A tápot a vezeték nélküli telefontöltőről fogom leszedni, TMC fórumon ezt írták bevált megoldásnak. Elvileg ki tudok jutni a tűzfalon jobb oldalt van egy nagy átvezető. Azért még van sok kérdőjel.
Kollégámnak lenne egy bontatlan Bluetooth modul és egy radar fej ALP-hez. Bluetooth modul 40eFt, a radarra ajánlatot vár. Kinti ára 500-600usd körül van. (Tudom nálunk nem radaroznak, de szomszédban szinte mindenhol) Minden teljesen új.
Ma Sina útszéli mérésnél scs-102-t mondott az Li . sokéve nem hallottam ezt a típust. Lehet az újonnan beszerzett mérőket ismeri fel 102 nek? Vajon hatásos? Cam-s1 et nem szokta eltéveszteni.
Használd amíg működik az LI, senki nem mondta, hogy le kell cserélni, a megszületésekor a csúcs volt, előtte csak a Blinder létezett, ledekkel. Az ALP a legtartósabb készülék, persze ennél is előfordul meghibásodás, de a legkevesebb tudtommal. Itt láthatod hogyan gyártják, drága berendezésekkel, drága alapanyagokból, jobb lenne, ha olcsóbb lenne, kétségtelen.
Nekem a 4 alp fejből (amiből kettő ismeretlen korú bontott volt) kettőn volt plexi sérülés (kavics vagy ki tudja mitől). A Detektorbolt (a hivatalos importőr) kiküldte a horvátokhoz, és ha jól emlékszem 9eFt/db áron gyári technológiával kicserélték rajta plexit. Szóval nem kellett kidobni. Ha jól emlékszem az alap szettem is 5éves hibamentes.
"Másnak irracionális egy támogatással nem rendelkező blokkolót venni." Én 2010-ben vettem a blokkolóimat. Azóta talán 2 fejet vagy 3mat cseréltem összesen és a blokkolók tökéletesen működnek. Az AL tulajok hány komplett szettet kellet már kukába dobniuk 2010 óta? AL G8, AL G9, stb.. Az ALP fejek mennyire sűrűn hibásodnak meg?? (Hallottam ezt azt)
Oké hogy egy fejben 4 érzékelő dióda van de az mind egy parányi felületen. Azzal hogy két fejet teszek fel az autómra (az említett ) ott is 4 vevő dióda van csak széthúzva a front felületen. Semmilyen autóra nem raknék 4 fejet. Felesleges.
Hál istennek jelenleg nem opció hogy blokkolót keljen vennem. Mondjuk ezek már nagyon sokszor visszahozták már az árukat! :)
Neked lehet irracionálisan drága az ALP 4 fejjel 27% áfával, de azt a 2x4 fejes LI-hez hasonlítsd és tegyél arrra is áfát. Nem darabra kell venni a védelmet, hanem a teljesítmény a fontos. Ha a darabszám számít, akkor vegyél Kiyo-t 4 fej előre, 4 hátra, akkor az lesz a legjobb blokkoló, mert ott a legtöbb a szenzor!
Másnak irracionális egy támogatással nem rendelkező blokkolót venni. Mikor jött ki frissítés az LI-hez? Egyáltalán ki a gyártója? Hol gyártják, melyik cég? Ez mind homályos. Hol lehet kapni? Melyik cég árulja?
Nem a fizika törvényeit erőszakolja meg, csupán fejlettebb, így elég érzékeny egy fejjel is, és az számít, az érzékelés. A napfényi is kevésbé zavarja az ALP-t, ezért van benne 4 érzékelő dióda kettő helyett, mint az LI-ben, de a lemenő és felkelő nap csökkenti az érzékenységet, ahogy minden blokkolónál.
Nekem fekete X4-em van 4fejes (2/2)LI-vel és tökéletesen védi! Az asszony X2-jén (fehér) is 4fej (2/2) LI van az is ok. A motoromon van 2fejes külön árnyékolt LI. Kis hazánkba használt mérőműszerek ellen irracionálisan drága a 4fejes ALP. A 2fejes ALP pedig akármennyire szenzitív a fizika törvényeit nem tudja megerőszakolni. Én nem raknék a saját autómra semmiből sem 1/1 fejet előre és hátulra. Mi a helyzet a nap interferencia kérdéssel?
Hátsó mérés esetén (JFG) főleg egy jobban reflektáló szín (fehér/ezüst stb) esetében 2 fej kell egy autóra de azért előre is ildomos 2 fejet beépíteni. Számomra lehet akármilyen kitűnő és érzékeny egy blokkoló vannak olyan szituációk amik miatt a 2/2 fej biztonságosabb. 1 fejet elől könnyebb bárminek kitakarni amikor már mérhető a tükör, "A" oszlop stb. nem is beszélve arról hogy ha a 2/2 fejből valamelyik menet közben meghal akkor a mellette lévő fej még ad valami védelmet. Ha az 1/1 fejből valamelyik el füstöl akkor az autó eleje vagy hátulja védtelen marad és csak egy ALP fej 99.000ft nettó 127.000ft Br.
Nem ismerem de sokan dicsérik a speedomot. És azért egy 4fejes alp hifivel 700, a speedom 400… Ha most kellene venni, akkor valószínű nem alp-t vennék én sem.
Amúgy meg minden alkatrész ázsiai. Legnagyobb innováció nekem a stinger fiber.