Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.23 0 0 50499

Olyannal már találkoztam* , hogy az amúgy kifogástalanul használható motor az indításhoz melegen is elvárta az izzítást .

*Egyik távoli ismerősöm valami Ford haszonjárművénél emlékezett ilyenre .

Hasonló jelenség , bár a magyarázat ide nem adoptálható :

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Wt8dyiGa0U8

 

Előzmény: gabor7607 (50496)
gabor7607 Creative Commons License 2023.10.23 0 0 50498

Van javítási kézikönyvem, a 482 esrol. Van fent a neten, nagyon frankó. Ki is nyomtattam. A szelephezagot természetesen beállítottam. Hengerfej visszaszereles után, az kötelező. A henger dugattyú gyűrűnel megy el a sűrítesi vegnyomas. Elég nagy a kartergaz. De mondjuk, ettől melegen még gyönyörűen kéne indulnia. Aztán egyáltalán nem indul. Csak forgatja, füstöl. Pedig ez egy egyszerű alap dízel motor. Egyszerű mint a faék. Valahogy úgy vettem észre, hogy ezeket a motorokat nem lehet javítani. Mondjuk az illesztési hezagot, amit írtál, az arra vonatkozik, hogy a dugattyúkat hogyan kell beleilleszteni a furatba? Ezt mondjuk nem mondtam az öregnek, aki csinálta. 

Előzmény: Mnagy (50497)
Mnagy Creative Commons License 2023.10.22 0 1 50497

Z482- ről nincs műhelykönyvem, csak egy egyszerű leírás. E szerint, 23,5 : 1 a kompresszió.

 

 

 

A 402 motornak itt az illesztési mérete ( .000, .019, a 0.15mm már rossz)

 

A szelephézagot mennyire állítottad, a 402- nél 0.15 szívó 0.20 a kipufogó.

Előzmény: gabor7607 (50496)
gabor7607 Creative Commons License 2023.10.22 0 0 50496

Egyszerűen nem tudom elképzelni hogy miért nem indul melegen. Én is úgy gondolom, hogy az az egy perces szárazon járatas, az önindító forgatasi sebességével, míg oda nem ért a gázolaj, nem koptathatta meg annyira. Van a műhely padláson, kettő régi z400 as motor. Ha lesz időm, megpróbálom azoknak az afagolojaval is. Gondolom a z400, meg a 482 esnek ezek az alkatrészei egyformák. Kedden, persze felhívom az öreget is, aki fúrta a blokkot, hogy ő szerinte miért 18 As a kompressziója. De amúgy úgy se tudna vele mit csinálni. Ha elcseszte a furast, honolast, akkor ebbe új dugattyú, hüvely kéne. De ki tudja azt is hogy csinálná meg?

Előzmény: Bakancs4 (50495)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.21 0 0 50495

Egyik fórumtársnak volt ilyen tapasztalata : a nagy gonddal és költséggel felújított Z482-es motorjában a vártnál alacsonyabb kompressziót tudott mérni , igaz neki egyéb panasza nem volt .

A magam részéről nem hiszem azt , hogy ennyi szárazon járatástól egy adagolóelemnek komoly baja legyen .  A befecskendezési idő pedig könnyen ellenőrizhető , vannak jelek a lendkeréken .

Előzmény: gabor7607 (50494)
gabor7607 Creative Commons License 2023.10.21 0 0 50494

Sziasztok! Sajnos, elég nagy bajban vagyok. Multkoraban érdeklődtem, hátsó lengéscsillapító után, de az, ehhez képest egy kicsi elenyésző probléma volt.aixam400 asrol van szó. Másfél éve kb, vettem bele, egy z482 es motort. Nem újat, de nagyon jó motor volt. Minuszokba is, pöccre indult, melegen még izzitani se kellett stb stb. Egy kicsit átalakított jarganyrol van szó, suzuki swift váltóval, és a hűtőt, máshová kellett tennem, az 1000 es suzuki elektromos hűtő ventilátoraval van szerelve. Sajnos, a test kábel leszakadt a ventilátorrol, így hiába kapcsoltam be a ventilátort, nem hűtötte vissza, és a mecsekbe felfelé megforraltam a motort. El is ment belőle a kompresszió. Ez még tavaly összel volt, így végig szenvedtem vele a telet. Egyre nehezebben indult hidegben. Bemelegedve, már pöccre, de hidegbe gyotrelmesen. Tipikus kompresszió hiba. Nyáron szétszedtem, elhatároztam, felújítom. Orakernel vettem bele plusszos dugattyúkat gyűrűket, tömítés készlet, stb. Juliusba, Pécsen találtam egy szakit, jól felszerelt műhelynek tűnt, így elvittem hozzá. (Régebben már egy kubota 400 ast furattam már, azt a kacsógep nél taszaron, de azok is szarul csináltak meg, így most nem vittem oda). Na szóval juliusba el készült, hazavittem, szép lassan elkezdtem osszerakosgatni, nem siettem vele, mert jó időbe nyáron ősszel motorral járok mindenhova, télen hidegbe jön a mopedautos szezon nálam. Szóval, itt a zimankó mostanra eljött az indítás ideje. Még indítás előtt, gondoltam, csak úgy kíváncsiságból, úgy "szárazon" (természetesen olajba fuztem össze a blokkot) merek rajt kompressziót. Siralmas 15 bár értéket mértem. Nagyon csodálkoztam rajta. Nyomtam felülről bele olajat, így felment 20 ra. Ez se jó. 22-24 nek kellene lennie. Gondoltam, beinditom, megyek vele, hátha egy kicsit jarodik, bemelegítem, hátha jobb lesz. Az üres gázolaj szűrő házat elkezdtem felnyomatni gazolajjal, izzitogyertyak kivéve, oninditoval forgatva, szép lassan megtelett, aztán végig lelegtelenitve, a porlasztokig. Jön az indítás. Izzítógyertya vissza, izzitok, egy két pöfögés után beindul. Állítok az alapjáraton. Bemelegszik, öntok rá még vizet, stb stb. Uzemmelegre felmelegítem, megyek vele kisebb kört, nagyobb kört. Kicsit lomhanak tűnik, de nem erőltetem, 3. Ba, 4. Be megyek vele. Visszaallok a műhely elé, nézek kompressziót rajt. 18 körüli értéket mérek. Kb ennyi volt, mikor szétszedtem ezelőtt. Viszont, ami oltári nagy hiba lett, hogy melegen, egyáltalán nem akar beindulni. Elcsesztem az adagolojat azzal, hogy szárazon hajtottam, míg fel nem tellt a gazolajszuro ház gazolajjal, és utána került gázolaj az adagolohoz? Ennyi elég volt neki, hogy tonkretegyem az adagolojat? Ugyebár azt mondják,vha melegen nehezen indul a dízel motor, akkor az adagoloja megkopott. A meleg gázolaj a kopott adagoló dugattyú mellett elfolyik. Járt már valaki így? Van itt kubota szakértő? Sajnos most a napokba nem tudok foglalkozni a jargannyal, majd csak kedden legközelebb. Még annyit, hogy szetszedes előtt, melegen pöccre indult. Gondoltam arra is, hogy esetleg az elobefecskendezes elallitodott. De ugyan azt a hezagolo tömítést raktam vissza, az adagoló fedél alá. (Ugyebár ezzel a hezagolassal lehet állítani az elobefecskendezesen). Az csak egy dolog, hogy 18 bár lett fúrás után a kompresszió, tegnap nagyon meleg volt az idő, hidegen viszonylag jól indult, persze ha lesz majd 5 fok alatt, azt nem tudom még hogyan indul hidegen, de hogy melegen egyáltalán nem akar beindulni, nem tudom mit rontottam el? 

Bocs195410 Creative Commons License 2023.10.18 0 0 50493

A croslone nekem nem jöttbe a kaszni egy gagyi motortartó konzol 25x25x1,2 mm zártszelvény könnyen rohad hátulja megjárja az üléstartó popszegecs tartja ugy hogy nekem bisztos nem kell még ingyen sem nem hogy annyiért amiért árulják.

 

Előzmény: Brumi 05 (50491)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.15 -1 1 50492

Az én ímélcímem nem titkos , a névre kattintva elérhető .

 

A leírás hasznos mert a porlasztócsúcsos macerának külön története van .

  • -- Egy eléggé nyűgös ismerősöm mopedautó vásárlási tanácsot kért . A JDM-et ajánlottam neki , amennyiben nem ragaszkodik a nagy csomagtartóhoz . Nem ragaszkodott , vett egy Abacat , levizsgáztatta ( levizsgáztatták neki ) , elkezdte használni . Panaszkodott nekem -- telefonban , mert a szomszéd megyében él -- hogy nem megy rendesen a kocsi . Nem tudtam eldönteni , hogy csak nyavajog , vagy tényleg baja van a kocsinak -- azt tanácsoltam keressen egy adagolóst , mert ezzel akármelyik traktorosnak el kell boldogulnia , szemben a speciális eszközöket igénylő Lombardinivel . Több szerelőt lefárasztott , állítólag cseréltek neki porlasztócsúcsot , de nem javult meg . Aztán összetörte a kocsit , elment a kedve az egésztől , felajánlotta nekem a sérül verdát olcsón . Elmentem , megnéztem ( akkor láttam életemben először ) és meg is vettem . A motor beindult , de menni egy métert nem lehetett vele menni , 3 keréken állt szegényke .
  • -- Hozzám kerülve annyira kijavítottam a kiütött futóművet , hogy menjen és használni kezdtem . A kocsi valóban nem ment jól , hidegen különösen gyengének tűnt . Használni lehetett , de a Yanmartól megszokott teljesítményt nem hozta . A porlasztócsúcsokat vizsgálva derült ki a hibájuk -- hát ezeket aligha cserélték ki .
  • -- Ekkor rendeltem Hatvanból . Az első megkeresésre ezt válaszolták : "Köszönjük érdeklődését! Ezt a motort alkalmazási területtől függően több féle porlasztócsúccsal is szerelték.Mi ilyen számú csúcsot tudunk adni:  DNOPDN172 "   Jegyzem meg jelen pillanatban is csak ez van fönn a honlapjukon . Én mégis megrendeltem , de a kapott csúcs nem volt beszerelhető a fúvókatartóba , mert nemcsak a porlasztási sugárképe más , hanem a mérete is . Viszont a Kubota fúvókatartójába belepasszolt , ezért nem küldtem vissza .
  • -- A Kuba fúvókatartója végülis belekapatható a hengerfejbe , de csak 1-2 menet fogja , másrészt a befecskendezés is egészen máshova kerül így ezzel a vonallal nem foglalkoztam .
  • -- Közben bátyám küldött bontott porlasztócsúcsokat , de azok is rosszak voltak .
  • -- Mivel csak külföldi oldalakon találtam , ezért kénytelen voltam onnan rendelni . Egy jó hónapja a szomszédom segítségével meg is jött az Ebay-on keresztül a kínai csoda . Nem volt túl drága , a típusjele stimmelt is ( DN0PD2 )  de a porlasztócsúcs test külső átmérője 0,4 mm-rel nagyobb , mint  az eredeti japán alkatrésznek . S mivel ezek a nyamvadt szigetlakók  még századmillimétereken is szőröznek -- nem fér bele a fúvókatartóba ez se , így használhatatlan . A szomszéd ajánlatát ( esztergáljam le a felesleget a fúvókából ) elvetettem .
  • -- Végülis találtam egy magyar céget amelyiknél szerepel a DN0PD2-e sporlasztócsúcs , már csak azt kell kideríteni , hogy nem a +0,4-es verzióról van-e szó ? Ez egy hazai , nyelvi nehézségek nélküli , elérhető vállalkozásnál talán megoldható .
  • -- Néhány napja befutott egy újabb bontott páros , de azt még nem volt időm megvizsgálni .

Szóval valami felfoghatatlan , hogy egy olyan motorhoz , amit gyártanak , isten tudja mennyi gépbe még most is beépítenek nem lehet beszerezni egy kopó , valamilyen ciklikusság szerint cserélendő alkatrészt . Nem arról van szó , hogy drágállom teszem azt  46 ezer Ft-ot adni darabjáért az eredeti japán alkatrésznek és ezért vadászom az Alibababát meg Ebayt -- egyszerűen nincs . Dühítő .

Ettől függetlenül ha dönteni kell a Kubota vagy a Yanamr motorral szerelt mopedautók között az utóbbit választanám .

 

 

Előzmény: Brumi 05 (50488)
Brumi 05 Creative Commons License 2023.10.15 0 0 50491

Értem! Az MC-ről így már sejtek valamit. A rozsdát már említették. Az erősebb anyaggal pótlás nekem is megfordult a fejemben. Ezek szerint megoldható?! Még nem volt alkalmam élőben megnézni. A crossline-al milyen gondok szoktak lenni? Macerás szerelni? Kaszni, vagy elektronika? Gondolom a motorral nem sok gond van?! Azt már tudom hogy japán motoros lesz, csak még a többi kérdéses picit.

Előzmény: Bocs195410 (50490)
Bocs195410 Creative Commons License 2023.10.15 -1 0 50490

Crostlone tipust nem vennék egy gagyi kocsi elhiheted én javitom a barátomét  2-éve egy kártyavár kivülről jolnézki az bisztos én magam részéről maradok a microcar mc2 mellet sokkal jobb a kasztnia mivel alaminium egyedül a motortartóváz gagyi vascső és a hátsóhid is ezek rohadósak én az enyémet 35x3mm csőből csináltam egyet a hátsót 50x3mm zártszelvényből hoztam össze.

Előzmény: Brumi 05 (50486)
Bocs195410 Creative Commons License 2023.10.15 0 0 50489

Nekem yanmar motorom van porlasztó csúcsot Hatvan bol rendeltem és jó azóta is

 

Előzmény: Bakancs4 (50487)
Brumi 05 Creative Commons License 2023.10.15 0 0 50488

Értem!

Köszönöm a segítséget. Esetleg egy e-mail címet kérhetek arra az esetre, ha a későbbiekben tanácsra, segítségre lenne szükségem motorral kapcsolatban?

A porlasztócsúcs egy elég macerás sztori. Sajnos volt benne részem. Egy szomszéd város béli adagolós szakihoz fordultam. Pár évtizedes tapasztalat ellenére is vakarta a fejét. Vittem a porlasztót és a csúcsot is (Orakertől rendeltem), ami egyébként minőségében nem volt prémium kategória (szaki szerint), de második éve jól szolgál. Nemrég szét kellet szednem, így ellenőriztem ha már kint volt. Két év alatt érzékelhető változás nem történt. Indul hidegen, melegen nem füstöl. A kálvária azzal kezdődött hogy: porlasztó összerakva új csúccsal, de nem bírta a nyitó nyomást beállítani fizikai méret különbségek miatt. Az ő javaslatára vettem 2 Toyota Hilux bontott porlasztót. Ezt is elvittem és kezdődött a méregetés. A megoldás az lett hogy a Hilux porlasztókból, ha jól emlékszem 0,2mm ki esztergált műszerész esztergán. Ebbe a módosított házba tette bele az általam vitt csúcsokat és beállítva készre szerelte. Ezután következett egy újabb összehasonlító mérés sorozat az eredetihez képest. Eredmény: a csúcs kilógása a házból és a 20x1,5 rögzítő menet és minden más egyezett az eredetivel

                  az egyetlen különbség az, hogy picit magasabban áll ki a hengerfejből mint az eredeti.  Így lett olyan porlasztóházam amibe lehet kapni csúcsot.

Beszerelés előtt rá tettem őket a nyomócsövekre és ellenőriztem különböző töltés állásnál. Porlasztási kép minden állásban szép szabályos, után cseppenés mentes.

Ezután beszereltem és tökéletesen működött, működik azóta is! Ennek kb 2 éve és szaporodott benne a kilóméter rendesen.                

 Talán segít valamit?!

Előzmény: Bakancs4 (50487)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.15 -1 0 50487

Azt elismerem , hogy a Kubotához jobb lehet ellátottság -- én most égen-földön nem tudok a Yanmar motoromhoz porlasztócsúcsot szerezni . Ettől függetlenül a Yanmart jobbnak érzem .

A Crossline kontra MC dologra nem tudok mint mondani , mert egyik kocsim se volt soha . Aixamból a legmodernebb az 500-as ( bár abból többféle ) volt-van a háznál . A Microcar még kutyábbul áll , alaposabban Lyra-val foglalkoztam , illetve hellyel-közzel volt dolgom többször Virgoval . Vagyis mindkét gyármányról eléggé ásatag ismereteim vannak . Viszont a felsorolt és a kérdezett típusok motorjaiban semmi változás nincs , a Crossline ugyanazt a motort használja mint a jó öreg kislámpás , és az MC is vagy az LDW502-est , vagy a Yanmart építette be .

Ezért csak a motort véleményeztem -- a mopedautókban használt kéthengeres , hagyományos rendszerű motorok szinte mindegyikéről ( LDW502 , Z402 , Z482 , Mitsubishi és Yanmar ) rendelkezem személyes tapasztalatokkal .

Előzmény: Brumi 05 (50486)
Brumi 05 Creative Commons License 2023.10.15 0 0 50486

A motorteljesítmény különbségen kívül, mi az ami még a yanmar felé billenti a mérleget a kubotával szemben? Kubotám volt (rövid ideig) yanmar van jelenleg (Titán2). Kubotának mintha jobb lenne az alkatrész ellátottsága.? Összességében mi a tapasztalat, különbség menet tulajdonságokban a Crossline, vagy az mc típusok között? Javítási szempontból?

Előzmény: Bakancs4 (50483)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.15 0 0 50485

Ismereteim szerint a sárvédő ragasztva van , és eléggé embert próbáló feladat egy darabban leszedni . A gyártó nyilván úgy gondolta , hogy sohasem kell a leszedett darabot felhasználni semmire . Vagyis ha sérül az elem akkor leszedik darabokban és feltesznek helyette egy újat .

Persze nálunk-felé a hozzáállás egészen más : addig ügyeskednek egyesek amíg valamiképp szikével-melegítéssel elvagdossák a  ragasztót és csak leszedik egyben ... Én még ezzel nem próbálkoztam .

 

 

Előzmény: aixam 400 (50484)
aixam 400 Creative Commons License 2023.10.15 0 0 50484

szép napot mindenkinek  . aixam 400  sárvédöt hogy lehet leszedni  . valaki tudna segiteni  

 ha ragasztva van  akor mivel elöre is köszöm

Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.14 0 1 50483

Én a magam részéről Yanmar-párti vagyok , így ez inkább az MC felé húzna . Annak viszont megvan a több fejlesztésen keresztülívelő típushibája : a korrózióra (és ebből adódó törésre ) hajlamos hídja és vázkerete . Mint nemrégiben Metcal társunktól megtudtam ez még a MGO-in megvan gyengeségként .

Én másfél éve -- sajátos véletlen folytán --  hozzájutottam egy JDM Abaca-hoz , nekem nagyon bejött , de az tény , hogy a csomagtartója kicsi .

 

Ezt valóban csak a Crossline tudja : hűtőszekrény a mopedben -- enélkül melegen itták volna a sört a találkozó résztvevői Sóstón , 2020-ban .

Előzmény: Brumi 05 (50478)
brömbi Creative Commons License 2023.10.14 0 0 50482

Igen. Ők nyújtottak nekem rúgót. Vissza is edzették.

Csak már rosszul emlékeztem, kerestem a névjegykártyát, de már nem találtam.

Előzmény: Bocs195410 (50481)
Bocs195410 Creative Commons License 2023.10.14 0 0 50481

Patik Autórugó Javító Kft eszt kell be irni létező cég

 

Előzmény: lacibácsi01 (50479)
XANTIi Creative Commons License 2023.10.13 0 0 50480

Több évtizede dolgoznak. A szakma mesterei.

Előzmény: lacibácsi01 (50479)
lacibácsi01 Creative Commons License 2023.10.13 0 0 50479

Kovács műhely van a X.kerület Keresztúri uton. Ha jól emlékszem Patik rugó a neve. 

Előzmény: brömbi (50477)
Brumi 05 Creative Commons License 2023.10.11 0 0 50478

Szép napot!

Érdeklődnék vásárlási szándék miatt hogy, Aixam crossline 2010előtti esetleg Microcar mc2 vel mi a tapasztalat? Mit lehet, érdemes róluk tudni? Nem sok infót találtam róluk. Megbízhatóság, alkatrész ellátottság? Vagy más tipus esetleg? Japán motorral és hasonlóan nagy csomagtartóval. Kb. 1,5 mill. ft körül  Segítségeket előre is köszönöm!

brömbi Creative Commons License 2023.10.10 0 0 50477

Biztos van még kovácsműhely a fővárosban is, a leválasztott kerékpársáv kivezető szakaszán. A jobb oldalon. Tán Böszörményi út. Utána kéne nézni.

brömbi Creative Commons License 2023.10.09 0 0 50476

Nincs lágy rúgózása a gyárinak se. (Össze se lehet nyomni ) , különben elúszna akár az eleje, vagy a hátulja. Ha pedig elpattog, akkor a teleszkóp már halott benne, hatástalan. 

40 - 50 kilométer/óráig nincs is jelentősége. Eljár, mint a babakocsi. Sokszor akkor cserélik, amikor kifolyik belőle az olaj, és eltörik a rozsdától.

Előzmény: gabor7607 (50474)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.06 0 1 50475

Megnyujtani a rugokat? Felkemenyiteni kovacsmuhelyben? Ilyen is van? Létezik egyáltalán valahol kovacsmuhely mostanában?

 

https://farkasrugo.hu/szolgatatasaink/

 

gabor7607 Creative Commons License 2023.10.06 0 0 50474

Megnyujtani a rugokat? Felkemenyiteni kovacsmuhelyben? Ilyen is van? Létezik egyáltalán valahol kovacsmuhely mostanában? Utoljára kovacsmuhelyt 1991 ben láttam, azt is a szakmunkásképző ipari iskola tanműhelyében. Gondolom azóta már az sincs meg. mondjuk a lágy rugózás, az pont jó ezekhez a könnyű jarganyokhoz, a fos nemzeti utakon. Még az a csoda, hogy ez a mészaros lorinc nem hozott létre közpénzből egy mopedauto alkatrészeket gyártó kisipari gmk-t. Hogy meggazdagodna belőle. A viccelődést félretéve ha lesz időm, és eljutok majd oda, meghosszabitom a kinai teleszkop rugó útját. Az tuti, 40 ezer orbani forintért nem veszek darabját. Az az igazság, még sok meló van a jarganyon, mert nyáron meg kellett furatni a blokkot, új dugattyú gyűrű, stb, és habár már benne van a helyén a motor, még nem volt elindítva. Ha már majd pöfög, akkor jön el a hátsó lengéscsillapító javitgatasa.

Előzmény: brömbi (50473)
brömbi Creative Commons License 2023.10.06 0 0 50473

Akkor meg meg kellene kicsit nyújtani a rúgókat, és felkeményíteni kovács műhelyben egy kicsit. Lehet, hogy meg vannak ülve.

Vagy tenni alá valami távtartó alátéteket.

Előzmény: gabor7607 (50469)
Bakancs4 Creative Commons License 2023.10.05 0 0 50472

Vélelmezem : fórumtársunk abból indul ki , hogy Daewoo Matiz-hoz már 5500 Ft-ért találni lengéscsillapítót .

A témában korábban volt már néhány hozzászólásom , akit érdekel az átolvashatja őket .

 

 Ebben a hozzászólásban arról adtam hírt , hogy barátom kvad lengéscsillapítót használt , később az eredeti rugókkal . Nem volt drága , de nem bírta túl sokáig :http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=157240330&t=9147790

 

Ilyen is tud lenni : http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=156584900&t=9147790

 

Ebbe hosszabban tűnődtem barkácsolás vonatkozásairól : http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=151076087&t=9147790

 

Egyszer volt itt egy szakmai csörte : mennyire veszélyes a típusidegen lengéscsillapító beépítése . Én részletesen leírtam a véleményemet : http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=157279430&t=9147790 A vitapartner álláspontját nem sikerült megismerni , mert nem válaszolt és soha többé nem is írt egy betűt se erre fórumra .

 

 

Ez pedig valami gyártatásról-átalakításról szól , igaz nem Aixam hanem Ligier :

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126930142&t=9147790 

illetve : http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143203488&t=9147790

 

 

Előzmény: oljeg12 (50468)
XANTIi Creative Commons License 2023.10.04 -1 0 50471

Sajnos ez a kis darabszámok miatt IS van. Rengeteget állnak raktáron az alkatrészek, közben folyamatosan drágulnak. Máshoz is, nem csak a kis brumikhoz.

Előzmény: gabor7607 (50469)
Oldal Béla Creative Commons License 2023.10.04 0 0 50470

hát igen.

Előzmény: gabor7607 (50469)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!