solenoid egyébként mennyi van, mert 3at mutat inpa, többet nem tudtam nézni vele..
Most először is ránéznek mi lehet első körben, gondolom alja lejön, mutat valamit az olaj is, mennyi milyen van benne, szűrő esetleg, fém forgács stb. Aztán jön az okosság.
Érdekes módon nálam van hogy ujrainditom és megint mozog kicsit az autó.
én biztos nem kockáztatnék a bontott hulladékokkal. Ezek sajnos már mind kivétel nélkül legalább 300ezret futottak, jó eséllyes soha nem volt bennük olaj cserélve. Inkább csináltasd meg teljesen, és tuti jó lesz. Amúgy a ZF-nek van magyarországi kirendeltsége (asszem Nyíregyházán), ők megcsinálták volna a váltót, 1 millát mondtak. Na mondom az kva sok, kerestem mást. Hát mire minden okés lett, 1 millába került. Jobban jártam volna ha a ZF csinálja....
Én vettem egy ilyen csomagot, kicseréltük, mert a régiek már azért csak 300ezret mentek. Aztán így sem lett tökéletes, végül elvittem egy váltóshoz, szétkapta az egész váltót, felújították a konvertert, lamellás krongokat cseréltek, összes tömítést, szimmeringet. Adaptációk törölve lettek. Így már okés...
E65 2002 375e km, váltó ma reggel megadta magát. étreztem induláskor, gyenge, csak pörög, az autó alig megy.
hátramenet, dettó. majd jött a hibaüzenet transmission failed, stb. teljesitmeny visszavesz nem gyorsit, majd meg is szűnt minden kapcsolat.
újrainditva ismét ugyanez, de volt amikor beugrott Dbe és mintha mi sem lenne, majd R aztán kis rántással de elindult.
nem kinozni akarom, csak leirom a próbákat teszteket.
kiolvasom először is, mit mutat....
csak hátha van tipp mi lehet.
ha nagy csendben hallgatom, a váltó felől ilyen elektromos behúzás meg ilyesmi hang jon amikor váltok D vagy R-t, mint amikor egy drótkábelt meghúz egy elektromos motor.
vagy mintha felpörögne valami aztán úgy marad, majd leáll ez a hang.
Azt gondoltam, ez egy válaszra ráirányító kérdés lesz és valami valószínűtlen okból az új modellnek kisebb lesz a max. nyomatéka. De nem, mert a régi: 600 Nm, újabb 630 Nm. Így a kérdés változatlan.
.Jah nagyon ki van találva. Nekem nyáron az E23 első kilincse maradt a kezemben. Maga a kilincs cseréje gyerekjáték lett volna, de a zár le és visszaapplikálása eléggé nőgyógyászati műtétre hajazott :)
Sziasztok! Szeretnék tanácsot kérni tőletek. leírnám "röviden" a sztorit. E65 M57D30, D3-as motor. Elkezdett felhígulni a motorolajam ( gázolaj szagú ). Sokat jártam városban, tehát olajat cseréltem... Azóta eltelt 2000-3000km és előjött a jelenség újra, hígul az olaj nő a motorolajszint. Nyílván olajcsere óta többet pályázok ( tanulva a hibámból )... Gépre téve (Launch) ami kiderült, hogy a klímaventi nem működik. Sajnos, csak pár nap múlva fog a szerelőm ráérni, hogy INPA-val ránézzen, addig is kérdeznék:
1. Létezhet az, hogy klíma venti hibával nem regenerál az autó?
2. Nem dobta a gép hibának az izzítógyertyát, de az én logikám szerint, ha regenerál az autó és rossz feltehetően 1-2 izzítógyertya, akkor regeneráláskor mikor utóizzít nem tudja eldolgozni a fölös gázolajat a motorból?!?!?!