Nekem egyszer süldő koromban a biciklim küllői meglazultak, meg 8as is volt benne. Megcsináltam, egész fasszájos lett az egyenesfutás, nem is lett ovális minden klappolt. Egy erős jobbkanyarban beugrott 8asba a kerék, kb az aszfalt közepén a szaggatott vonalnál érintett meg az az érzés, hogy megérintettem a csúnya sötét és érdes felületét arccal; és mire lecsúsztam a fűbe a fejemtől a térdemig levitte a bőrt. A helye most is látiszik olyan részeken amik jobban kiállnak rajtam úgymint váll, csípőcsont és térd. Nem szeretek azóta küllőzni, azt hiszem világosan elmagyarázta a Teremtő, hogy ehhez nem ertek. Ha biciklivel baj van, csak fűzött kereket veszek semmin nem gondolkozom 😄
Itt most az nem játszik.. a gond akkor van, ha a felkeresett mester pont úgy ért hozzá mint én, és miatta törülném fel a flaszert arccal. Na akkor qrvaideges lennék 🥴
Ha stimmelnek a küllők, akkor minimális kézügyességgel meg felszereléssel (praktikusan: 1 db küllőkulcs) a fűzést magának is meg tudja oldani az ember.
Én legalábbis biztos nem fizetném ki egy ráf árát, meg várnék heteket rá hogy a kolléga által ajánlott mesterember méltóztasson megcsinálni (régebben egyszer felhívtam hasonló ügyben, kb. úgy beszélt velem mintha ő tenne szívességet - máshol meg feleannyiért megcsinálták másnap).
ezekkel a tkc80 karo4 meg a hasonlókkal az a baj hogy úgy néz ki mintha terep gumi lenne, aztán eléd kerül egy kis sár és szinte úgy megszívod mint a tkc70-el, oldaltartás 0 és máris a kormány a földön van
aztán a tkc70 legalább aszfalton jól viselkedik
egyszer próbálj ki egy rendes fim-es terepgumit, utána majd meglátod mi a különbség
persze ha van több aszfalt akkor drága lesz mert kopik a fim rendesen
én anno mindig a mások által eldobált 50-60% gumikkal mászkáltam egy erdélyi menetet pont bírtak a szélek mindig épek voltak mert az aszfalt kb csak a közepét koptatta aztán a terepen is jó volt meg az aszfalton is
én a tkc 80as gumikat úgy utáltam mint a sziget fesztivál után a penicilin injekciókat, anyira fájdalmas volt a használata :))
életem egyik legboldogabb napja volt amikor el tudtam takarítani a háztól egy motor eladás során
a 3aj-n a 120as is meg a 140es is(6days extreme) kb olyan széles volt amikor 2 barra fel volt fújva, a 140es kicsit szélesebb volt de szinte észrevehetetlen volt
de
amikor le volt engedve 0.5 bar-ra akkor azért kijött a különbség a 140es sokkal jobban tépte a sarat, jobban lapult jobban dobta szóval maga volt a mennyei királyság :))
más gumival nem volt nagyon kapcsolatom én jobban félek a sima gumiktól mint a kígyóktól
Nekem nincs yamahám, de az én offtopic motorjaimra ha szélesebb gumi akadt mint a gyári, azok nem viselkedtek jól, pld hosszanti repedések, nyomvályú jobban megvezette. A szélesebb gumit fel lehet tenni, de összébb húzza a 2,15ös mint egy hozzá való ráf.
Azt jó lenne tudni, hogy miért szeretnél szélesebbet? Terepre, aszfaltra vagy csak pizzéria előtt mutatna jobban?
Pedig a 130-as szélesség nem rossz....... talán a 140-es még elmegy a gyári felnin, annál szélesebb meg felesleges........ használat közben beleverhet majd a lánc, a kipufogó, a hátsó villa....... szóval én meggondolnám a dolgot.......
Ha pedig az a célod, hogy a szélesebb hátsó gumi miatt majd megáll az oldaltámasz, vagy a középsztender nélkül is a motorod a saját lábán, anélkül, hogy eldőlne, akkor szerintem rossz az irány, amin gondolkodsz......... 😊
Ma tettem fel kompletten a hasznaltauto.hu-ra, ha lesz komoly érdeklődő, és nem kell neki (épp) a két doboz, akkor jelzem, hogy mennyit alkudott le ezek miatt. Valójában egyben szeretném eladni mindenestül.