Szia! Annak idején én töltöttem fel. Nekem csak a 2008-as van meg, ha jó. Mammutmail-el tudnám elküldeni, de ott is csak több részletben, mert max. 1 GB-ot lehet egyszerre küldeni. Más lehetőséget nem tudok. Viszont ahhoz kell egy email cím.
Még egy kérdés. Van egy érzékelő, ami csak úgy lóg a levegőben. Ha jól rémlik a gyújtótrafó jobb szélsője alatt láttam ilyet, csak az utolsó szerelésnél kimaradhatott. Ez mi célt szolgál?
Ha jól látom, le van csúszva róla a stekker. A tartályt ki kell kicsit emelnem, hogy hozzáférjek. A fém klipsz lepattinása után előre kell csúsztatni?valamiben akad, nem akarok semmit törni.
A tartály aljában van egy jeladó ,azt kellene megnézni melyik van a tiedben,az amelyik cserélhető illetve az amelyik egybe van építve a tartállyal és csak komplett lehet cserélni
1.6 ecotec A zafirában kevés volt a hűtővíz, jelezte a műszerfalon a piktogram. Feltöltöttem, de halványan továbbra is világított, majd menet közben elaludt. Most indítás után hosszabban világít, majd elalszik. Van ötlet mi okozhatja?
A 2008. évi Zafira B az első helyzetjelzőkből eltűnt az áram. Először a balból, majd a jobb oldaliból is. A hátsók hibátlanul működnek. A hiba okára várnék véleményeket?
Mármint nehogy félreértés legyen, a linken található a korrekt leírás. Azoknak ajánlott akik egy pl 5w40es olajat "evő" autóba 10w40est ajánl, mert abból majd kevesebbet eszik hiszen vastagabb. Vastagabb a ..szt. Elnézést.
Igaz, hogy ezer éves hozzászólásra reagálok, de én is ráakadtam, szóval más is belefuthat és még a végén elhiszi, amit nem kéne. Az is lehet, hogy később valaki javította ezt a magabiztosan előadott sületlenséget a vékony és vastag olajról.
Ok ! Vedd ki a kesztyűtartót ,és mögötte lesz egy félgömb szerű kütyü, rakd rá a gyujtást és nyomkodd a belső levegő keringtető kapcsolót ,vedd fel telefonnal mi történik és küld át !
zafira a-m dobott egy p0141 hibakodot. ahogy nezem ez a lamdba szonda. a kérdésem, hogy melyik? amit rogton latok a motorhaztetonel, vagy ami lent van a katalizator utan?
ha veszek uj lamdba szondat van kulonbseg, hogy a katalizator elott v utan van beepitve. vasarlas elott erdemes/lehet tisztitani? esetleg csereljem fel, hogy megbizonyosdjak, hogy melyik a rossz?