Sziasztok, német oldalon nézegetem a mazda 6-sokat . Kizarólag 2.5 benzin érdekel 2018tól újabb, a km ne legyen több 80 000nél. Szedan!
Az ott feltüntetett km mennyire megbízható adat? Ugye a műszaki vizsgán bejegyzik az adott km állást, valamint a vezetett szervízkönyben is ott van. Egy carvertical kimutatja az autó bejegyzett km-eit. Ezek alapján nyugodtan megvehető az autó? 80 000km futott autónál ami 5 éves nem szabadna komolyabb hibának jelentkeznie, meg ugye a benzin az egyszerűbb konstrukció mint a dízel.. nem szabadna mellé nyúlnom ugye?
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék hozzáértőktől. Világít a Mazda 6-omban (2008, 2. generació) a légzsák lámpa, U3000 hibakóddal, vezérlőmodul bejegyzéssel. Volt szerencsém egy másik vezérlővel kipróbálni, de ugyant a hibát produkálja. Viszont találtam teljesen máshol egy olyan hibát is, hogy megszakadt a kommunikáció a támlák vezérlőmoduljával. Ez összefügghet? Merre keressem A hibát?
1 feltettem ott is a kérdést ,csak mivel halott a fórum még nem kaptam választ és bátorkodtam itt is felrakni ,ha már összeállt a Ford a Mazda-val megalkotni ezt a ..... inkább nem írom le ,milyen motort.
2 Óh köszönöm szépen a megtisztelő bizalmat. Akkor ezek szerint te találomra cserélgeted az alkatrészeket és nem hibakód alapján ,mert én a hibakódhoz kapcsolódót cseréltem, csak 2db-ot ,igaz előbbi hozzászólásomnál elírtam nem maf hanem map szenzor meg egy lamda szondát cseréltem ez volt olyan sok,de amúgy tényleg nem értek hozzá aláírom ,de többet szerelő nem fog lehúzni. További szép napot.
1 talán ha ford topicba írsz,fogsz is érdemi használható választ kapni
2 amit leírtál nem feltétlen arról tanuskodik,hogy értesz is ahhoz amit csinálsz, az nem hiba megoldás,hogy a hibakódok alapján cserélgetjük az alkatrészeket,de ennyi minden csere után örülj ha találsz hozzálrtő szerelőt,aki elvállalja...
Egy kis segítséget szeretnék kérni igaz nem Mazda, de a motor ugyan az Duratec He 2.0 benzin cjba motorkód P1132 hibakóddal kínlódok folyamatosan ,amint üzemi hőfokra bemelegszik ,el kezd liftezni az alapjárat ,szívósorból ki lettek szedve az örvénylapátok , dugózva nem lett idáig is igy működött hibátlanul ,míg hengerfejes nem lett a kocsi. Hengerfej ki lett cserélve új tömítés mindenhol, szívósor + pasztát is kapott az új tömítések mellé elötte is, így volt, maf szenzor cserélve lamda szonda is, pöccre indul check lámpát nem ad,de ha indítok egy járó motorral végzett On Demand Self-Test akkor beadja a p1132 hibát .Létezik ,hogy 1 hónap állás alatt megkotlik a motorvezérlő ?Esetleg valakinek ötlete mit nézhetnék még meg,mert már tanácstalan vagyok.
Az mit jelent, hogy elkokszosodott? Egyáltalán mi a hiba? Menet közben megpusztult a motor, vagy egyszer csak már nem indult be? Amúgy meg Novoth-szerviz Budapest, BMS-szerviz, Érd.
Autóhifista cégek csinálnak ilyet talán , de nem tudom, rájuk bíznád-e a verda szakszerű darabokra szedését is. Ilyesmit értelmesen magának csinál az ember, ha van hozzá affinitása , helye, kedve, ideje. Totalcaron találsz erről egy kb 20 éves cikket.
Sziasztok, mazda 6-osom van.2014-es. 2.0 107kw benzin. 55 ezer van az autóban, autópályatempónál másnak is borzasztóan hangos az autó? Engem nagyon zavar..
látszólag nekem is rendben volt, de az egyik oldala szorosabb volt, nem állt vissza alaphelyzetbe, emiatt fogott a fék, meg amikor kéziféket használtam, az sem volt túl acélos