Köszi a választ. Próbáltam már ütögetni, de inkább roncsolódik, mint lejön. Meg se moccan. Lehetséges, hogy ez olyan verzió, amelyik nem kiütögethető hanem valahogy másképp szerelhető vagy esetleg nem is bontható?
Pár fénykép jól jönne az azonosításhoz,különösen a homlokmuffokról. Mérd le a nyaktábla szegecsfuratainak középtávolságát, és akkor az alábbi linken böngészhetsz:
Tudnátok segíteni az alábbi vázszámú kerékpár beazonosításában?
F101955.
Az ülésnyak másik oldalán a csiszolás során nem került elő RM beütés.
Váznyaktábla hiányzik.
Eléggé be van ágyazva több lom közé, (még két kerékpárvázat látok, az egyik nyilasvázas, a másik talán a 80 as évekből.), de ha szükséges még valami a beazonosításhoz, kibányászom a kerékpárt.
Eléggé egyben van, de a korábbi években biztosan cseréltek rajta egy pár kopó alkatrészt.
A kormány gondolom eredeti lehet, mert famarkolatos.
Tudna nekem segíteni valaki abban, hogy a képen látható régi Csepel Marathon pedált hogyan lehet szétszedni? A fedél levehető? Ha igen, hogyan? Menetes vagy kipattintós?
Golyókat zsíroznék-cserélnék benne. Előre is köszi!
Ismét mérföldkő érkezett el az alutáblás NIK Csepelem feltámadást követő életében. Egy ismerősnek köszönhetően végre elkészült a rég áhított, korabeli hangulatú, (és szerintem igen dekoratív) festett névtábla. Az alapot magam készítettem Lv1,5 vaslemezből, Very Well fényes fehér festékszóróval adva meg a hátteret.