Sziasztok 1.5dci 2006 ,90ezer km. Es moci a turbo ennél kisnyomásu és ezert tölt élöadatban max 0.9et vagy szar a turbom esetleg a sok városi nyugdijjas által vezetett km miatt tele van a kati vagy a részecske szűrő? Valamint mindig teljes terhelést ir élöadatban de ebben ugye nincs pillangoszelep csak légtömegmérö,nemde?
Segítséget szeretnék kérni! A 2001-es Thaliamon elment mind2 oldali tompított fényem. Helyzetjelző és reflektor az van. Műszerfalon se világít a tompított fényszóró visszajelző lámpája. Megnéztem a tompított fényszóró biztosítékját az rendben van. De a biztosítékon próbáltam mérni feszültséget és nincs rajta. Járt már így valaki? Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget!!
Pedig egyszerű! 2016-os kocsi, kapott 4 év műszakit. Az első viszga 2020-ban volt... A tulajdonos simán lehet a bank, ha finanszírozott kocsi volt. Ha lett volna másik tulaj, lenne eredetvizsga is... Ennyi.
Csak 2020 tól látom, és azt mondja , hogy Ő az első tulaj, csak azért van a BM rendszerben két tulajdonos, mert finanszírozott autó volt. Nekem ez furcsa.
Helló, akkor az nem füst, hanem gőz volt... Hála Istennek én még nem találkoztam vele. Régebben 1,8-as Ford Escortom csinált ilyet, okádta a fehér vízgőzt, mikor a hengerfej tömítése átégett.
Aha ismerős vagy az egyes vagy a 4-es henger át van szakadva mint nekem. Tipushiba. Pontosabban valamelyik szélső.
De ez nem szakemberi hanem felhasználói diagnózis.
Egyszer alig akart beindulni majd hófehér füstöt eregetett de nem eregetett hanem rendesen okádta. Autómentő majd 200K amiben benne volt a hengerfej felcsiszolása is mert én kértem. Komplett motor es hütőmosás.
Már valakik targyalták itt hogy szanaszét ellenőrizték hogy hova tűnik a hitővíz rendre az autóból mert el nem folyik.
Nálam ugyanez volt a hiba. A panelon levő IC lábainál elengedett a forrasztás. Nyomásra érintkeztek. Úgy tudtam megjavítani hogy gyantás oldattal bekentem az IC lábait, majd újraforrasztottam. Mindkét kulcsomat sikerült így megjavítanom. Képet is akartam feltenni a panelról, de nem tudok.
Sziasztok egy olyan problémám lenne hogy a 2001-es Thaliam nem ismeri fel a kulcsot viszont pót kulcsom sajnos nincs. Új kulcsot hogyan lehetne az autóhoz hozzá szinkronizálni? A segítséget előre is köszönöm. :)
Nem a lámpa testben az alkatrész hanem alatta van a kasztniban. Gyújtás felől mennek rá tyúkbelek, de mindegy is. Szétugrott de összenyomtam és azóta is megy a kocsi :D
Ám bakot cserélni nem nagy cucc. Csak alá kell támasztani a motort emelővel. A nagyobbik bak jobb oldalt kicsit nehezebb mert én nem szedtem ripityára csak leemeltem(felfelé) róla a motort és kis segitséggel vissza engedtem az új bakra.
Lehet hogy Neked ez újdonság, de nekem szakmám. Az akku töltés közben eléri a cellánkénti 2,75V-ot, amikor eléri a teljesen feltöltött állapotot. Ami nem azt jelenti hogy a töltés lekapcsolása után is annyi marad, hanem rohamosan csökken. De egy óra múlva is 13V fölött lesz. A savas akkuk ilyenek. Önindítózás közben se szabad 12V alá csökkenni a feszültségnek, mert akkor már nem teljes értékű az akku.
Hát az bizony nagyon sok lenne...,a savas akkunak cellánként 2,2 volt a feszültsége, így a 6 cella 13,2 feltöltve... Közvetlen töltés lekapcsolás után lehet, hogy egy ideig efelett van a kapocs feszültség de 16 felett egyszerűen nem lehet.
Aksija meg válogatja melyik meddig jó, nekem a gyári török aksi 2 évet élt, garancia lejárta után 1 hónappal egyszerűen meghalt. Utána egy banner majdnem 10 évet ment, majd varta 6 év után ismét vartára cserélve, de az a csere felesleges volt mert a testkábel harisnya miatt nem indult a motorom..
Mi lehet a jobb első lámpa alatti alkatrész amibe kábelek mennek a motor felől? Véletlen széthúztam mikor bakokat cseréltem de összenyomtam és azóta is ugyan úgy megy a kocsi. Ilyen hengeres alakja van.
Valaki esetleg nem tudja a ködlámpa méreteket? A neten csak képeket találok. Leginkább a külső átmérő érdekelne, ledes ködlámpa/menetfény kombót raknék a helyére. Ill., ha valaki cserélt már ilyet, akkor megköszönném, ha leírná a tapasztalatait. Ez a fajta van benne, 2003as a Thália.
Bakker, most nézem, a wagonr ben volt 22 év alatt 80ekm??? és ette az olajat... A thaliám igaz, csak 21 éves és csak 330ekm van benne, de az nem eszi! Igaz, kellett neki is pár éve egy fűtőradiátor, sőt motortartót is kellett benne cserélni... Viszont bármikor beindíthatom, és elvisz bárhová, olajfogyasztás nélkül... ;-)
Valószínű, erre sem költött az előző "tulaj" ... Cseréld ki őket, mást nem tudsz tenni. Igen, a fűtőradiátor nem csak tháliában, de sok prémium kocsiban is megadja magát, főleg 20 év alatt...
Sziasztok sajnos újra itt elég csalódott vagyok a frissen vasarolt thaliaba.... Ma megcsapott egy fagyálló szag az utastérben és fogy is a futoviz ob 1000-km en 2-3 deci illetve motortarto bak is megadta magát ilyen problémásak ezek? Egy 2001es wagon-r+ t cseréltem le rá de arra 8-ev alatt semmit nem kelett költenem olajon, gumikon, félken kívül :(