Sziasztok! Van egy feliciám, 50kw mpi 1.3. Állandóan bedob egy kódot: 00537 lambda szabályzás alsó felütközési érték. Motor kisgenerál után, kompresszió 12es végnyomások összes hengernél, nyomásveszteség mérés összes hengernél jó, vezérlés jelen, falslevegő kontrollálva, injektorok zárnak, ugyanannyit szállítanak. Nyomásszabályzó jó. Ac 5bart nyom. Lambda zsír új bosch. Összes szenzorból volt próbálva másik kivéve főtengelyjeladó. Másik ecuval ugyanez. N80 szelep zár. Fékrásegítő tesztelve, jó. Az autó motorféken is fecskendez be 1.3ms-al. Hidegen alapjárat nagyon finoman ingadozik, égéskimaradás szerű hangot ad. Némileg rázza is a kasznit ilyenkor. Új sortrafó. Gyertyák új championok 0.5ös hézaggal. 0.7-tel is próbálva, brisk dr15tc vel is próbálva ugyanez. Valaki találkozott már ilyennel?
szia. Lehet cserélni a gumit csak fajtája válogatja, hogy melyikbe melyik jó. Az "elmélet" ha leveszed a végéről a rögzítést ki lehet húzni. jobbról-balról egy-egy acél lap tartja a helyén. De pont ez miatt mindkét végén fel kell nyitni a ráhajtott rögzítést mert másképp nem csúszik ki. Az már egy másik történet, hogy bárhol kapsz-e ilyen gumit? Mert ezeknél eltérő szokott lenni a magasság mert amikor töröl nem jó ha eléri a széle is az üveget.
Én vettem egy hasonló "javító" eszközt amit végig szoktam húzni párszor a gumi élén ha foltos/csíkos. Ez szokott segíteni és nem kell sűrűen cserélni. De én csak a legegyszerűbb tacskós hajlékony ablaktörlőt használom ha tönkremegy és nem segít már az "élező":-) akkor veszek másikat.
Sziasztok! 24 év után tönkrement az első ablaktörlőkön a gumi , komplett lapátot kell cserélni vagy ki lehet cserélni csak a gumit is. Melyiket érdemes megvenni ami kibírja a következő 24 évet is. 24 éves az ékszíj is lehet azt is cserélni kellene már abból melyik gyártmány a legjobb választás?
Szépen visszatekert Km óra! Mert ki az az idióta aki elhiszi, hogy évi ~1200 Km mentek vele!? Na meg ha ott kint
állt az emeletes házak között akkor a rozsda is megtalálta rendesen. A bevett szöveg "idős embertől".....
A jelenlegi értéke max ~300eft az infláció miatt...... Annyiért fiatalabb octavia is van. Lehet abban sokkal több a Km be az idő minden nem használt műanyag, gumi, fém alkatrészt megtámad.
Szuper ezt nem ismertem eddig. Az mitől van, hogy melegben (talán valami zsír oldódik ki) fékezésnél a fékpedál kicsit lent marad és a lábfejemmel kell visszahúzni? Locsoljam meg WD40-el? Valamint a váltóbotom már egy jó ideje nagyon laza kileng vagy 10 centit, bonyolult a javítása?
Nekem is van ilyenem, de fogalmam sincs miket jelez, vagyis csak tippelgetek, nekem hasznos lenne az infó, de már nem találtam az anyagot. Ha még elérhető, friss link-et kaphatnék vagy esetlegesen e-mail is szóba jöhet? ganzlerzsolt(kukac)gémél-es(és kom-os).
Ha nincs segítséged akkor egyedül felejtős! Arra számolj, hogy 99% az alatta lévő lemezt
festeni kell, ha nem kipótolni!
A két személy azért kell mert a berakáskor egy kívül egy nagyon óvatosan!!!!! igazgatja a helyére
aki belül van az pedig húzza körbe a berántó zsinórt! Gyenge spárga bálakötöző felejtős! Ha félig benn marad
és elszakad a behúzó akkor sanszos, hogy több darabban jön ki és lehet másik szélvédőt venni.
Ha(?) esetleg nem tudod hogyan kell ezt megcsinálni leírom.
Az üvegre körbe ráfeszíted a gumi, figyelve a külső és belső részre! Kívül eső szélesebb! Ehhez ajánlott a folyékony szappan. Amikor ez megvan belehúzol egy ~3mm átmérőjű berántó zsinórt(obi, praktiker, mezőgazdasági stb bolt)
Ezt úgy, hogy az alsó részen érnek össze! Ezután (a madzag belül a műszerfalon!) behelyezitek az alsó részt a helyére(szintén vékonyan megkenve) aztán a külső emberke szépen nyomja befele a gumi mellett és a belső húzza ki a zsinórt. A zsinórnak be kell magával húzni a gumi peremet tehát nem lehet kívül ráfeküdni mert elszakíthatja a gumit is. Ha körbeért és mindenhol bent van a gumi pereme akkor óvatosan tenyérrel a gumit kívülről körbe kell ütögetni, hogy beigazodjon a lemez és az üveg közé.
Csepegéshatár? Nem kell túlbeszélni érzéssel meghúzod ha nem csepeg/szivárog akkor jó! A váltónál is ez a helyzet.
A motornál gyári megadott az 65Nm. A váltónál kétfajta van egyik belső hatszög a másik külső hatlapfejű. Mindkettőnél 45Nm a gyári meghúzás alátét cserével.
2/ 1db állandó +12V ez a 22-es biztosítékról jön ez kell a memóriának
3/ 1db kapcsolt +12V ez a gyújtáskapcsolótól jön ez kapcsolja a rádió végfokát is
Kifele:
4/ 1db hangszóró jobb +
5/ 1db hangszóró jobb -
6/ 1db hangszóró bal +
7/ 1db hangszóró bal -
8/ 1db antenna erősítő kapcsolt +12 ez azonos a 3/-as vezetékkel! Nem keverendő a koax kábellel!
A színek? hááát az akármi is lehet.
Én ennyit olvastam le a rajzról. Bár én ezeket tőből vágtam le. A mostani fejegységbe amit beraktam 18db vezetéket van bekötve plusz a wifi gps usb stb......
Van gyári rajzom a bekötésről. A kérdés mit szeretnél? Az ISO csatlakozó ami benne van már régen nem szabvány.
De el tudom küldeni email-ban de kell az cím.
Ha újat akarsz berakni akkor nagyjából arról le kell vágni az összes vezetéket. Ja fontos még alapból tudni a rádióhoz gyárilag van antenna erősítő hátul az antenna fejénél. Ehhez megy egy plusz vezeték(+12V) a testelés a helyszínen. Enélkül nem fog szólni a rádió, vagy csak a helyi erős adók jönnek gyenge minőségbe és álló helyzetbe.
De az egész bekötés nem egy ördöglakat, mivel semmihez nem csatlakozik a 2db hangszórón és a tápon kívül.(ez a gyári!) HA(?) már mókolták akkor meg teljesen mindegy az amit gyári rajz mutat.
Ha utánfutó index visszajelzésről van szó, kicseréltem a relétáblán az indexrelét ilyenre, ha van benne izzó, a kis kéthegyű nyíl a műszerfalon a visszajelzés. Futó nélkül, index kapcsoláskor is villan egyet, ez jelzi, hogy működik.