Volt némi autózás az e93-mal. Hát én ebbe tényleg beleszerelmesedtem. :))))
Amúgy kinyomom hosszan a DTC-t, és kapar is, meg dobja a seggét is, bár az már lehet nem áll jól a kabriónak. Hazafelé a szomszéd utca sarkokon sikerült ide-oda rakni, de jó volt. :)
Elolvasva, biztos nem mennék el megnézni sem, ezt a túlárazott jószágot. TA gátlók, e46 kipuff rendszer, kevlár, vagy szinter kuplung.... és a kedvenc, sper, egy r-rel :D, de legalább nem speernek írja. Nagyházas diffi, ami nem volt gyárilag a 20i-ben.
Ezen gondolatmeneten haladva kb biztos, hogy nagyobb injektorok vannak benne, de nem is csemegézek.
Amúgy hemzseg az átalakításoktól, tehát, lehet, hogy nem sok benne a km, de mégsem eredeti, így közel se éri meg az árát.
Mi lenne, ha felhívnám unatkozós perceimben, és kifaggattnám, mi és hogy van, mi volt a terv?
Én bevállalnám; touring amúgy is mindig a szívem csücske. Ráadásul mostanában ezek a csiricsáré színek egészen bejönnek. Kár, hogy az autó uncsiezüst...
De, pont motorkódos, mert nincs számsor hozzá a papíron. A 206S2 karakter a motor gyári kódja az m50b20 szimpla vanos. Ha nincs konkrét motorszám, akkor is így kerül minden "motorkódos" forgalmiba. Állítólag ilyeneknél, ha nincs számsor a motorkód mellett, nem nézik eredetvizsgán a motorszámot, azaz cserélgethető a motor, ahogy írták kinézet, vagy típusazonosság szerint.
Ez mind szép és jó amit írtok. Ezzel nagyjából tisztába vagyok. Azzal viszont nem mikor hirdetésbe beleírják hogy a forgalmiba motorkódos az autó. Miért? Mi előny származik belőle és mivel jobb mint a motorszám lenne beleírva a forgalmiba?
...és miután felfúrtad, és a belsejét kovácsoltra cserélted, gyártatsz hozzá egy turbós leömlőt, veszel turbót, intercoolert, vezérlőt és nem fogsz többé elaludni a kormánynál! :D
FB-n e9x csoportba felraktam egy képet az új szerzeményről. Majd egyszer csak jelentkezett üzenetben egy srác, hogy övé volt az autó, előtte, akitől vettem, és a bátyjáé volt Salzburgban, ő hozta be 2019-ben.
Szeretnék tudni majd a kocsi életét. Nem volt nekik különösebb probléma vele. A legértékesebb infó, hogy nem az eredeti 218 lovas szoftverrel megy, állítólag nagyon erős. Igen, ezt éreztem is, hogy úgy megy, ahogy egy háromezresnek kell ;)