Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Adm Creative Commons License 4 napja 0 0 119767

Nekem erre a megindításra egy régi orosz töltőm van, de most néztem, az olajszivattyú miatt, hogy a négy éve a műhely sarkában álló akksira simán elindult a töltő, sőt, félig feltöltöttnek mutatta.

Előzmény: downer (119764)
Adm Creative Commons License 4 napja 0 0 119766

Óóóó, nem szóltam, google mondta hogy balmenetes.

Előzmény: Adm (119765)
Adm Creative Commons License 4 napja 0 0 119765

Nekem szerencsére van egy jó hengerfejem a Fiatra, egy TS hengerfejem, és két vagy három vezérlésmódósítóm, csak sajnos nem tudom, milyen állapotban vannak.

 

A főtengely végén a nagy csavar sima jobbmenetes? Nem akar lejönni a drága. Mondjuk tól sokat nem is próbálkoztam vele.

 

 

Előzmény: downer (119764)
downer Creative Commons License 4 napja 0 0 119764

Nagyon érdemes. Most nekem ebből annyi nyereségem lesz, hogy van egy egyébként még érintetlen komplett hengerfejem szétütött 8 szeleppel, ami egyezik a GT-n lévővel és felújítható.

Múltkor az ali-n nézelődtem és nem tudtam nem megvenni egy Repair funkciós intelligens töltőt aprópénzért. Csak 12V-os és a lidls meg aldis töltőkkel az az egyetlen baj, hogy ha túl alacsony az akkufesz, akkor el se kezdi tölteni, netán 6 Voltosnak véli...holnap megjön, van két akksim, ha az egyiket fel tudom éleszteni, már megérte. Mert hát az is kéne ahhoz, hogy odébb tudjak állni a két szarommal a kertben.

Előzmény: Adm (119763)
Adm Creative Commons License 4 napja 0 0 119763

Mondtam pár szép cifra mondatot, az biztos...

Lidl töltőm nekem is van, nem igazán látom, hogy rosszabb lenne egy CTEK-nél. Egy kis 3/8-os dugókulcs klszlet is van, azzal sincs semmi gondom, pedig ott van mellette a Kamasa kélszlet is. Van még egy sima és egy ütvecsavarbehajtóm is, ott azért már átszik, hogy a Metabom illetve a Milwaukeem jobb. Bár azért őszintén szólva, a Metabo nem sokkal drágább, de azért a Milwaukee annyival nem jobb, amennyivel többe került.

 

Jó, hogy mondod ezt a vezérlésmódosító dolgot, lehet érdemes lenne betáraznom belőle egyet.

Előzmény: downer (119762)
downer Creative Commons License 4 napja 0 0 119762

Hú, a magyar nyelv különleges kifejezéseit azért használtad, változatosan és kitartóan? :D
Nekem van egy akksitöltőm onnan, jópár éve azt használom már, ja meg a dugókulcs készletem, pedig amit az már kapott rendesen, nagyon bírja.

 

Ja, meg időközben életre keltettem a Twin Sparkot. Aztán kiderült, hogy repedt a szelepfedél és lyukas a kiegyenlítő. Még azokat orvoslom és alig várom, hogy ne lássam már itt. Kérdés, megveszi-e egyáltalán valaki...

 

Közben meg látom, hogy kb. a beszerezhetetlenség határán van a vezérlésmódosító ezekhez, az ebay-en már 1000 eurót is elkérnek egy újért. Na, hát ilyen körülmények között most vagy beleakadok egy előrelátó vevőbe, vagy a kutyának se kell már ilyen autó, se donornak, se bontásra.

Előzmény: Adm (119761)
Adm Creative Commons License 4 napja 0 0 119761

Elkezdtem érdemben szétszedni a motort. Rögtön egy kellemetlen meglepetéssel kezdtem, anno ugy vettem a motort, hogy leeresztik belőle az olajat, mivel volt hogy egyedül kellett mozgatnom, az is súly. Hát most amikor az oldalára borítottam a motort, kiderült, hogy nem eresztették le... Így némi nagytakarítás után második lépésként le is tesztelem a pár éve a Lidl-ben vásárolt olajszivattyúmat, ami meglepően jól teszi a dolgát.

Adm Creative Commons License 2024.05.18 0 0 119760

Amúgy érdekes, mert én azt  nagy fehér patentet nem is látom, hogy nekem lenen olyanom. A fehér csésze, az megvan.
Mindenesetre rendeltem mind a kettőt, kicserélem azt is, bajd nem lehet belőle.

Előzmény: downer (119759)
downer Creative Commons License 2024.05.14 0 0 119759

A gömb? Hmm, meglepő, ott az a műanyag patent szokott összeroskadni, amibe a gömb csatlakozik.

Előzmény: Adm (119758)
Adm Creative Commons License 2024.05.14 0 0 119758

Kicseréltem az adóhengert. Mint kiderült, igazából jó eséllyel nem is hidraulikus baja volt, hanem a gömb volt szétkopva, ami a pedálgépbe csatlakozik, 2-3 centit lehetett nyomni a pedálon, míg megmozdult a henger rúdja. Ami plussz érdekes, hogy a pedálgép totál máshogy nézett ki, mint ami az elearn-ben található.

Előzmény: Adm (119757)
Adm Creative Commons License 2024.04.30 0 0 119757

Első körben egy felső munkahengert rendeltem, mert valószínűleg valami hidraulikus baja lesz, egyre nagyobb a holtjáték, de olaj nem fogy és nem is tűnik úgy, hogy bárhol folyna. Nem Metelli lett, mert bár lehet, hogy előitélet, de a Metelli műanyag. TRW-t rendeltem, árban nem számottevő a különbség. Ha meg CSS lesz, pfff, na arra mostr nem is szeretnék gondolni, hogy levegyem a váltót.

Előzmény: downer (119756)
downer Creative Commons License 2024.04.25 0 0 119756

Külső kuplungmunkahengert is vettem olyat 1.2-re.

Legtöbbször nem választok már kézenfekvőnek látszó, nevesebb márkákat. CSC-ből a Borg&Beck-et terveztem be pl. 

Előzmény: Adm (119755)
Adm Creative Commons License 2024.04.24 0 0 119755

Metelliből még csak fékalkatrészeket használtál, vagy mást is?
Elkezdtem érezni, hogy lassan közelek a kuplunk csere időpontja, és azon gondolkozom, hogy a hidraulikus kinyomócsapágyból bepróbálkozzak e vele. Ugyebár elég kényes alkatrész, ha nem jön be, boríthatom szét a fél autót.

Köszi!

Előzmény: downer (119754)
downer Creative Commons License 2024.04.24 0 0 119754

Nem friss a szett, de azért nem is túlhordott állapotú.

Köszi, de hengerfejet azt kaptam a kocsival. Most a projekt annyi lesz, hogy felrakom egy új tömítéssel, legyen mozgásképes. Aztán megpróbálom egyben eladni donornak vagy bontásra.

Előzmény: Adm (119753)
Adm Creative Commons License 2024.04.24 0 0 119753

Nekem volt Contitech vezérlésem, nem volt vele semmi gondom. Lehetett akár szerelési hia avagy túlhordás is.

 

Ha szükséged lenne egy hengerfejre, nálam akad egy, amiben a túlhordott vezérlés miatt szintén összekuszálódtak a szelepek.

Előzmény: downer (119752)
downer Creative Commons License 2024.04.23 0 0 119752

Na, mi történt a 2.0 Twin Spark-kal?

 

 

 

 

Contitech minőség...soha nem néztem semmibe. 

downer Creative Commons License 2024.04.15 0 0 119751

Akkor rendeld, meg új gumiharangokat is hozzá.

Előzmény: DOGMAN (119750)
DOGMAN Creative Commons License 2024.04.15 0 0 119750

Hát akkor csere lesz, mert a mostani árak mellett még várnom kell mire tudom cserélni...

Melóba járós autó, nem eshet ki egy napot.sem. csak hétvégén tudom szerelni.

Előzmény: downer (119749)
downer Creative Commons License 2024.04.15 0 0 119749

Csak emiatt nem kell, ha hosszabb távra tervezel, akkor érdemes kicserélni azt is egyúttal.

Előzmény: DOGMAN (119748)
DOGMAN Creative Commons License 2024.04.15 0 0 119748

Sziasztok!

1998-as 1.6-os Bravom balra kanyarodás közben a bal első keréktől, recsegő hang jön. 

Gurulva halk, terhelve hangos. Felemelve semmi.

Kerékcsapágy(ak) cserélve lesz mindenképp a 7végén, érdemes berendelnem egy féltengely csuklót is?

downer Creative Commons License 2024.04.12 0 0 119747

Meg, tetszett nekik. Hétköznapi használós lesz, mi mással menjen akkor horgászni? :)

Előzmény: Adm (119746)
Adm Creative Commons License 2024.04.12 0 0 119746

Megnézegette? :)

Nem tudom, én ezzel sajnálnék horgáészni menni. Nem is mennék, főleg hogy a halat sem szeretem :)

Előzmény: downer (119745)
downer Creative Commons License 2024.04.05 0 0 119745

Meghozták a vasat az öcsémhez. Első ránézésre jó, majd vasárnap meg egész nap nézegetheti. De szerintem biztos érdemes lesz forgalomba helyezni, aztán cuccolhat a horgászatokra.

Előzmény: R. Scherbotsky (119744)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2024.04.04 0 0 119744

én már azt sem tudom, hány éve nem láttam eladó 20V-t, szóval igen, te bevonzod ezeket

Előzmény: downer (119743)
downer Creative Commons License 2024.04.04 0 0 119743

Hát ez már kedden a platón volt.

 

 

Ma meg elindult hazafelé.

 

 

Hát amúgy tényleg egy vicc...most mondjátok meg, hogy a francba akadhatok bele mindig ezekbe?
Ránézek a marketplace-en, beállítom Svájcra kíváncsiságból, létezik-e még a típus a kínálatban és tessék...és akkor hogy is lehetne ott hagyni? Amúgy agyrém is!

Előzmény: Adm (119742)
Adm Creative Commons License 2024.04.04 0 0 119742

Elsőre azt hittem, hogy áprilisi tréfa :)

Remélem, ez már tényleg jobb lesz, mint a 147, képekről igéretesnek tűnik.

Előzmény: downer (119730)
downer Creative Commons License 2024.04.03 0 0 119741

Világos. Csak hát a szabályozás eltorzítja a piacot és az emberi szokásokat is. Persze, ahol abszolút szabadságot ad, ott meg dominál az önző emberi természet. Objektíven én ezt nem tudom nézni. :)

Előzmény: R. Scherbotsky (119740)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2024.04.03 0 0 119740

Arra találták ki ezt a rendszert, hogy a fiatalabb, kevésbé szennyező autók elterjedését ösztönözzék vele. Akik régebben nagyobb motoros vagy dízelautót vettek, azok továbbra is kedvező adótételek mellett használhatják őket (egy korábbi logika szerint számított összeget indexálnak nekik évről-évre, szerintem ez abszolút fair), viszont a regisztrációs díjukat nagyon megemelték, hogy ne nagyon legyen kedve senkinek ilyet a nevére venni. Ez szerintem egy lényegesen értelmesebb rendszer, mint Hollandiában, ahol 10 euróért a nevedre vehetsz bármilyen kocsit és ahol sokan az öregebb autóknál az első komolyabb szervizszámla kifizetése helyett inkább ki is szállnak belőlük, így adják körbe-körbe a romokat egymásnak.

A hobbiautózásnak a flamand rendszer nem kedvez, amíg 30 éves nem lesz a kocsi - onnantól viszont pici pénzből regisztráltatható és az adója sem több évi pártíz eurónál.

Előzmény: downer (119739)
downer Creative Commons License 2024.04.03 0 0 119739

Itt is van persze, a gépjárműadó egy ilyen autóra épp 50 euro, az éves biztosítása meg legyen 100.

Azért most el vagyok képedve ilyen számok láttán!

 

A Multiplában sajnos semennyire, közösségekben sem.

De azt gondolnám róla, hogy na abból még nehezebb egy élhető példányt előhúzni, mert amire szánták, arra vették és használták (el) őket már régen.

Előzmény: R. Scherbotsky (119738)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2024.04.03 0 0 119738

Máshol útadónak meg mittudoménminek hívják, szerintem minden országban van az autótartásnak éves adótétele. Hollandiában pl. tömeg alapján számolják és ott egy 20V-re ez majdnem 800 euro/év.

Igazad van, nagyon kell szeretni egy nagyköbcentis autót ahhoz, hogy az ember ezt ki akarja fizetni rá, pláne ha még öregebb is és korábbi Euro-besorolású.

Multiplás dolgokba mennyire látsz bele, létezik még abból olyan állapotú, amivel érdemes foglalkozni? Lehet hozzájuk alkatrészt kapni? Hol lenne érdemes ilyet nézni? Facelift előtti, de már Euro 3-as jöhetne szóba, tehát 2002-2004 közötti.

Előzmény: downer (119737)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!