Mindegy, mert sokaknak teljesen mindegy csak hasonlítson rá, aztán már nyomkodja rá a "Volán, ÉPFU,BKV,BSZV,BOY,FÖSPED matricát. Lehetőség szerint mindet egy modellre!
Vagy tesznek majd rá mixer felépítményt, aztán megosztják a facebookon! 🤣🤣🤣
Kínából jött az infó. Én elhiszem. Nem vettem meg ezt a modellt Prémium Classixxs kiadásban, gondoltam bedobom a kiadandó modellek közé, egy próbát megér alapon. Úgy néz ki bejött. Csak azt nem tudom mit húztak le helyette. Remélem valami lengyel fostalicskát. 😁
Ez az infó honnan van? A listában erre utaló jelet sem látok, maximum ha nekünk nem a lengyeleknél kapott ponyvás, kék W50L / zöld L60 lesz, annak viszont nem sok értelmét látom a kiadó részéről. Ezeken kívül még rendőrségi, tűzoltó, darus és egy H6-os IFA lesz ahogy nézem.
Kis segítséget szeretnék kérni. Ha van valakinek fényképe Csepel 452 rendőrségi csapatszállító hátuljáról, azt megköszönném ha feltöltené ide. Köszönöm.
Ikarus 280 - egy megoldás a tetőlámpák eltüntetésére teljes fényezés nélkül, így megmaradhatnak a szépen keretezett oldalablakok.
A nálunk ismeretlen három pozíciólámpát le kell reszelni a tető öntvényről, majd vizes polírpapírral el kell simítani a durva reszelésnyomokat.
A fújni készült tetőrészt finom vizespapírral kell érdesíteni, majd körbe kell maszkolni, elől a szélvédőkeretnél, hátul a csukló harmonikájánál, két oldalt pedig az ablaksorok felett futó ezüst csík felső vonalánál.
Saját fényezőszett híján én elvittem a buszt egy autófestékes szaküzletbe, ahol a minta alapján tökéletesen kikeverték és spray-be töltötték a kívánt színt, 3500 forintért.
Ezzel lakkbenzines zsírtalanítás, száradás és portalanítás után lehet fújni.
Én kifejezetten felülről fújtam úgy, hogy a tetőn kialakulhasson a kellő, fényes réteg, de oldalt, a maszkolásnál már ne legyen olyan vastag a festékréteg, hogy zavaróan látható legyen az elragasztás mentén a lépcső a régi és az új rétegek között. Maszkolásnál a ténylegesen elválasztott részeknél érdemes márkás szalagot ( nálam Tamiya) használni, mert az olcsóbbaknál alászivároghat a festék, vagy csúf szöszös lesz a friss réteg széle.
Ma megjelent a lengyeleknél a 80. szám, viszont sehol nem találok sem képet, sem infót, hogy megkapták-e már az utolsó prémium ajándékukat, a Star C28-at az autószállító utánfutóval. Valaki tud tud róla valamit? Ha kettesével küldik, mint nekünk (a weboldal szerint nekik is), akkor már két hete meg kellett volna kapniuk.
Köszönöm. Tavaly még az unomagról rendeltem, de azóta nagyon elszállt a posta ktg, már 3900r. (15-14 ezer), majd utána a hazai vám és a posta + ráterhelései.
A hoki meg nagyon drága. Az ukrán radiator oldalon meg nem igazodok ki. Egyébként sem tudom, hogy melyik oldal megbízható. Jó lenne végre béke lenne a szomszédba, hátha olcsóbb árakat hozna és több elérhetőséget.
Erről nem, de az oroszoknak egyszerű halandóként nem fogsz tudni fizetni. Esetleg pay palon keresztül. Tudsz rendelni a modelsshop.eu-ról, vagy megveszed a hokinál, ha pénz nem számít.
Az ablakok kiszedéséről még annyit, hogy 1-1 darabból van kiöntve a gépes és a csukló teljes "üvegezése". Mondhatjuk, hogy aránylag baráti a rögzítése, nincs agyonragasztózva. Oldalt semmi nem fogja, csak a tetőhöz ragasztották oda a gépesben két helyen, a csuklóban meg csak egy pontban.
A kiszedésénél nekem az vált be, hogy először körömmel lepattintottam az első ráncajtó két alsó kis ablakát, majd a nagyobb elemeket a további ajtóknál kezdtem megbontani. Itt a plexi annyira elhúzható az oldalfalról, hogy lapos fogóval megfogható a nem látszó alsó része és érzéssel el lehet kezdeni a kihúzását. Amikor kicsit eltávolodott az az oldal a tetőtől, akkor az oldalablakoknál pár milli széles, vékony lemezcsíkot toltam be a látható ragasztási pontok felé és apránként, türelmesen haladva így lehet a tetőről lefeszegetni a felragasztott részeket, ezután már kiemelhetőek az ablaköntvények.
Érdemes lassan, kis erővel, egyszerre kis részt megfeszítve végezni ezt a műveletet, mert így törés nélkül eltávolítható az egyébként elég merev plexi. A kapkodásnak, erőltetésnek biztosan repedés lesz a vége.