Akárhogy is nézem, az öt futamból a mostani Perez is hozott három második helyet, meg egy harmadikat (azt is csak eltaktikázták). Ha az a másik Perez is ennyit tudott volna, akkor egymás mögött futnak be, azaz egyikük első, a másik meg második (nagyjából). Nem nézne ki nagyon másként a tabella így sem, RB mint csapat szemszögből nézve biztosan. Izgalmasabb akkor se lenne azoknak, akik domiznak, csak ezt akartam kihozni ebből.
Nem volt mindig Perez a második. Se GP-n, se összetettben. Ergo ha Max nem lenne, más is állhatna az első helyen GP-n és összetettben is. Feltételezem Norris így értette.
Az már egy másik kérdés hogy ha Perez lenne az első számú akkor is így menne-e mint most. Az meg egy harmadik hogy egy ennyire versenyképes autóban lehetne-e Perez első számú valaha. Egyébként szerintem pont azért nem amiért még így sem igazán hozza az 1-2-t Max-szal.
Nem figyeltél. Nem azt mondta, hogy nem a két Perez állna akkor is az élen, hanem azt, hogy nem lenne ilyen unalmas (nem mintha érteném, hogy mitől lenne másabb a ponttáblázat, ha a két Perez közül az egyik előrébb lenne a másiknál, a másik meg ugyanúgy második lenne többnyire, mint ahogy most, de sebaj).
A mercinek megvolt a vb a brawn-nal - mármint milyen értelemben? Teljesen Honda fejlesztés volt az autó, ők a motort adták (KERS nélkül), az meg kb ugyanaz volt, mint amivel előző évben Hamilton amúgyis VB lett a gyári támogatású McLarennel-Mercedesszel, szóval nagyon nagy pluszt nem kaptak, pláne hogy a saját KERS-es hajtásláncuk nem hozta meg a várt eredményt.
Norris: Max és a Red Bull halálos kombináció – két Pérezzel nem lenne ilyen unalmas
A Forma–1 valaha volt egyik legjobb versenyzője ül az egyik legdominánsabb autóban, és ez a kombináció halálos. Ha Max nem lenne ott, és két Pérezünk lenne, nem így lenne.”
"ezt az indokolást már említette korábban is, hogy ő vállalta a kísérletezés terhét"
Mondta, csak kamu volt, mint ahogyan Rus is említette. Hamnál már 16-ban is felmerültek ezek a beállítási témák, azaz Rózi beállításait használta többször is.
"a friss egyéni és csapatVB Brawn-ba beülő Mercedes-Schumacher gyár-pilóta duónál. Mi másért is mennének, mint a VB-ért? "
A mercinek megvolt a vb a brawn-nal, pedig brawn alapvetően egy samesz volt, h ne direktbe vegye meg a hondát a merci, hanem legyen egy töltelék év.
Ugyanakkor azt mindenki tudta (vagy úgy tudta), h 09-ben nem fejlesztett a brawn, emiatt borítékolható volt, h a 10-es szezon megy a levesbe. Szerintem MS is pontosan tudta.
Az az ő dolguk, ezt az indokolást már említette korábban is, hogy ő vállalta a kísérletezés terhét. De nem hiszem, hogy kísérletezni menne az olaszokhoz. Ha viszont ott is azt kéne tennie, na annak nem fog örülni.
Nekem 2010-ben volt ez az érzésem, a friss egyéni és csapatVB Brawn-ba beülő Mercedes-Schumacher gyár-pilóta duónál. Mi másért is mennének, mint a VB-ért? De egyszerűen nem volt annyi kraft, és a keserves keftetés, hogy a McLaren-Ferrari-RBR szintjén menjenek (ahelyett, hogy az éppen lemaradókat elkapkodják), mintha még az egyébként elérhető tartományon belül is visszavetette volna őket.
Mielőtt még a nyolcadikról kezdene beszélni, egyáltalán oda kéne eljutni, h ne kapjon ki zsinórban a csapattársától és ne kelljen azt hazudoznia, h más beállításokon megy. :-)
Abban igazad van, h történelmileg Hooshee és jómagam a merci tábort erősítjük, de mióta beszállt az efegybe a merci, mint csapat, nekem nem a szívem csücske. Már az, h MS-t tették oda, vagy ahogy a fenyegettek a kiszállással és emiatt megkaptak minden hajlítgatást, nem tette őket szimpivé.
Úgyhogy én nem érzem magamat merci fannak, itt az efegyben.
"de hogy Hamilton mit fog hozzátenni a történethez, azt egyre kevésbé látom. "
Hogy szakmailag, vagy motiváció vagy fejlesztés terén, az majd kiderül. Ami viszont biztos, h szponzori oldalról szerintem a legerősebb brand az efegyben.
csak a Newey által fejlesztett autónak van számára vége, de vannak faktorai, majd azzal húzza be a többi wdc-t. vagy nem, és kiderül csak álomfaktor gyára van itt pár rajongónak😂
Hülkenberg nem fiatal, de azért nem megy rosszul, szerintem egy építkező csapatnál jó lehet. Kevésbé finoman kifejezve: amilyen állapotban most a csapat van, nincs túl sok választási lehetőségük. (Annak meg úgyis kicsi az esélye, hogy 2026-ban egyből a VB-címért mennek.)
A Mercinél igen, de a RB-Max-Newey felállás megbontása nélkül a Ferrari egyelőre nemigen erősebb a RB-nál. Hamiltonnak meg, gondolom, nem egy pár leeső győzelem kell egy évben, hanem egy egész évben folyamatosan kihívóként használható kocsi, és olyan csapat, ami egyértelműen mögötte áll. Mármint ha tényleg címet akar még szerezni. Én nem igazán hiszek ebben a projektben, nem hinném, hogy Maranello lenne vagy lesz Hamilton második hazája, de majd meglátjuk.