Nem hiszem, hogy váltós motort vesz az, aki munkába járásra használja. Ha motorozni akarna, már levizsgázott volna. Persze, páran biztosan ráéreznek az ízére, de biztosan nem sokan.
Valószínűleg ezeket az új motorosoka 6.30-8.30, majd 16-18 óra közötti időszakban látjuk. Kirándulni, munkahelyen túli távolságokra nem sokan merészkednek közülük.
Akinek van 125-ös motorja, nem azért vette, hogy kivívja az 1000-es, vagy anál nagyobb űrtartalmú motorosok elismerését. Csakis élvezetből, szeretetből hajtjuk, kirándulunk vele. Semmi sem változik ezzel kapcsolatban a jövőben.
Tegnap olvastam. Már évek óta mondja egy barátom, hogy ez a jövő. És más egyebeket is szokott mesélni, amiből valami bejött, valami nem... szerencsére.
Üdv. Vettem egy 2007es 125 YBR-t injektoros. De melegen nincs alapjárat. Amúgy jól megy, van egy kis szelephang. Mi lehet a gond? Gondolom elsőre gyertyacsere, szelephézag állítás. Esetleg még valami?És lenne-e esetleg valakinél service manual?
Biztosan jók! Azért a benzines masinák gondolom még hosszú ideig velünk maradnak,azért nem olyan egyszerű az átállás. Sokan nem is engedhetik meg maguknak az elektromos járműveket.. Meg valljuk meg az őszintét,ez megint csak egy üzlet,valami újat megint megpróbálnak eladni a népnek. Jó drágán. Bútítanak minket...ami idáig volt az szar...ez a jövő..🤣. Megvan a maga létjogosultsága az elektromos autónak az biztos. Csak ne próbálnák idővel ellehetetleníteni a régi technikákat. Mondjuk,pl nekünk nem lenne rossz egy elektromos autó. A feleségem szinte ki sem mozdul a városból,max a régi falunk,vagy Tb ritkán. Cirka egy 25 kilóméteres körben autókázik. Viszont a napi rutin,hogy reggel autó beindít,majd az iskolánál leállít. Újra beindít,munkahelyen leállít,majd délután iskola leállít,újraindít,majd haza leállít+utána ide-oda hozza viszi a gyerekeket,mindezt egy kb 5 kilóméteres sugaru körben. Ezt hívják autógyilkos használatnak. Igazából be sem melegszik. A Ford a gázolajos,annak sem használ, Dacia igaz benzines ,de részecskeszűrő meg miegymás....nem egészséges eggyiknek sem. Tehát ideális lenne egy elektromos autó. Otthon mindig tudod tőlteni,oszt jól van. Nekem is pont megfelelne egy elektromos robogó😁...9kilóméterre van a munkahely. Sajna nincs kerékpárút,és erős forgalom van az uton,ezért nem merek bicajjal járni. Ha lenne annyi pénzünk,amennyi nincs😂..akkor tök jó opció lenne,hogy van mondjuk a Dacia hosszabb távra,nyaralni,kirándulni,és a városi hajszára meg lenne egy elektromos autó. Környezetvédelmi szempontokat nem nézem,mert azért az elektromos is csak "pillanatnyilag nézve zöld". A védákat meg leszarom...nem járok gyorsan😉!
Szerintem meg egy 250es az,amit kompomisszumnak lehet nevezni,de mint mondtam ,erősebb 125-össel nem mentem,tapasztalatom csak az Ybrahimmal van. A Versity az 20 ló,az kb.megfelelő kompromisszum...nekem😀...Másrészről az Ybrahimmal is sokat túráztam,egy erősebb 125ös csakis jobb lehet!
🙂hátha egyszer...ez jó🙂! Én is mindig így nézegezem a nagyobb motorokat,hogy majd egyszer,talán,a távoli jövőben...majd,ha kirepülnek a gyerekek~az kb.hozzávetőleg még vagy 10 év🤣~,na majd akkor szeretnék egy nagyobbat. Tervezgetjük a feleségemmel,hogy azért még motoroznánk tovább,mint a gyerekek születése előtt. Akkor ugye Cb500asom volt. Az a teljesítmény bőven-bőven elég volt,3 dobozzal agyig pakolva 2 személlyel is vígan tekeregtünk Erdélyben,meg az Alpokban,meg a Tátrában,meg sok más helyen. Addig igazából nemigen tervezek nagyobb motort. A fiamnak max majd egy 125-öst még,ha érdekelni fogja,de nagyobbat tőlem ne várjon😉,szeretnék nyugogtan lefeküdni mindig🤣! Aztán hogy milyet?? A fene tudja. Úgy megszoktam a robogó praktikusságát,hogy még az is lehet,hogy nagyrobogót néznék. Bár ki tudja,hogy cirka 10 év múlva mi lesz velünk,vagy mi lesz a világba,vagy eggyáltalán milyen motorok lesznek akkoriba. Gondolom újra akkor sem lesz pénzünk...honnan is lenne,ez a világ belátható időn bellül jobb nem lesz,inkább még keservesebb,még nehezebb lesz a megélhetés,még kevesebb lóvé lesz a hobbira. A Crf 300 az tetszik nekem is,de azért a TA után egy erős visszaesés teljesítmény terén. Másrészről meg a kényelmes barangolásra teljesen elég. A forgalom ritmusát bőven tudja,éssszerű előzésre elegendő teljesítmény,és még a fogyasztása is teljesen rendbe van. Bár ez a fogyasztás is mindig csak nézőpont kérdése,ki mire használja. A robogóm olyan átlag 3,5 liter körül fogyaszt. Persze sebességfüggő,mert tötymörgősen kevesebbre jön ki,nyélen meg többre[bár úgy meg nem járok vele]. Valahogy úgy vagyok vele,hogy amíg kevesebbet,vagy annyit fogyaszt mint egy 50es 2T,addig rendbe van. Persze,drágább "használni",mint egy szaros 50est,de a rendszám és a használhatóság miatt nekem megéri. Igazzából ennek is úgy lenne csak értelme,ha megválnék az autótól és csak motorral közlekednék,mert ugye így mindkettőt "életben" kell tartani😄...tehát így igazzából a spórolok,mert robogóval járok,az már annyira nem is állja meg a helyét..így maradjunk annyiban,hogy motorozás hobbi..pedig csak közlekedni használom. Ja,asszem kicsit elkanyarodtam a témától🙂!