Azért füstöl mert nem indul rendesen. Én sem venném meg, ha füstölve, nehezen indulna. Nem kell elhinni olyan baromságokat, hogy legendásan nehezen indul stb. Természetesen jól indul minden elképzelheto hőmérsékleten, ha rendben van.
Van valami celsius fok határ, ami felett nem is izzítanak a CDI-k, hiába a jelzés a műszerfalon. Ennek tudsz utána nézni. A füst az szintén nem jelent jót.
Ez V6 320, vagy még sor? Nem vagyok szerelő, csak kíváncsiság.
Köszi így indul, csak az érdeklődők elriadnak, hogy valami baj van, mert hidegben nem idul "pöccre". Ez egyébként új korában is ilyen lehetett, vagy csak az évek múltával lett ilyen? Valahogy lehet rajta javítani, vagy ez már ilyen marad?
Köszi így indul, csak az érdeklődők elriadnak, hogy valami baj van, mert hidegben nem idul "pöccre". Ez egyébként új korában is ilyen lehetett, vagy csak az évek múltával lett ilyen? Valahogy lehet rajta javítani, vagy ez már ilyen marad?
De 2 akksi van mindegyik uj.tele volt can hibakkal a rendszer.torolve lett minden kb300 km kett megteve a kocsival azota semmi hiba semmi betiltas..nem lett meg a hiba miert tiltott be meg miert bolondult meg a muszerfalon minden...
StarDiag-ot vagy StarFinder-t lehet valakitől kunyerálni? Ahogy elkezdem keresni, egyre darkosabb régiókba próbál terelni az internet. Kapcsolási rajzokat nézegetnék.
A 320 legendásan nehezen indul hidegben. Télen mindig gyújtás, 20 mp műlva gyújtás le, gyújtás, 10 mp múlva indítás. A második pöffenésre már megy is...
W211 320 CDi facelift utáni gépem van. El szeretném adni, de éppen ma veszítettem el egy komoly érdeklődőt az alábbi hibák miatt.
- Hiba kód nincs
- Hidegben indításkor a visszajelző kialvása után indítva csak sokára indul, nehezen kapja el, ahogy elindul füstöl is. Utána már szépen, egyenletesen jár.
Ha a visszajezlő kialvása után indítom kb 10 másodperccel, akkor könnyen indul.
- Melegen könnyen indul, csak hidegen van a probléma. Szerelő szerint nem az izzító gyertyákkal van a gond, de mivel nincs hibaüzenet, azt mondja akármi is lehet.
A másik probléma a próbaút során az volt, hogy városban a 7-es automata váltó a próba sofőrnél egyszer -kétszer rántott egyet váltáskor.
Az autóban 350 ezer van, a váltó olaj cserélve volt. Nálam is rántott már kb. kétszer, mert városi forgalomban pont rossz ütemben vettem el, vagy adtam gázt. De ez csak a lábamnak köszönhető és a rossz ritmusnak.
A hidegindítással kapcsolatban ha valakinek volt már hasonló problémája és megoldódott, megköszönném ha segítene merre induljak el.
S211 (W211 kombija) csomagtartóban van az az önműködős ponyva, amit felemel ha kinyitom a csomagtér ajtót. Ez a rész rendben működik, de amikor lecsukom, akkor a leeresztésnél nem áll meg végállásnál, hanem kattog vagy fél percig. Tudja valaki mi lehet a baj? Végállás reed-et már néztem, az jónak tűnik (mondjuk nem tudom mennyire érzékeny, én kb 40ohmot mértem zárt állásban). Most kínomban lehúztam a kék csatit a biztosíték tábláról, hogy ne kattogjon amíg megoldást nem találok.
Sziasztok van egy w220 s320cdi 2000 évjáratú autóm injektor tisztításon volt amivel szerintem atbasztak és azóta az autó leáll magától be indul és egyenlőtlenűl jár és leáll valakinek tippje ? Magas résolajra gyanakszok nagy felujitas után.....
Nemrég vettem egy w211 270cdi-t. Előtte 210-esem volt, ugyanilyen motorral, ami belül sokkal csendesebb volt. Olyan, mintha a műszerfal alól jönne a motortérből a hang.
Ki volt repedve a kormányoszlop gumiharangja, azt már cseréltem, jobb is lett, de még mindig zajosabb, mint a másik volt. Futott már valamelyikőtök ilyen hibába?
Akadt egy kis problemam.Neha csinal olyat az auto hogy betilt,fordulatszamot nem mutat ilyenkor kiir abs esp minden letezo hibat hutoventillatort is pedig az zsir uj.Check engine is vilagit.Egyszer rossz akksi miatt bolondult meg minden, de az is uj van benne.Hibakod nincs az autoban csak ilyenkor dobja tele mindennel az is hibas ami jo benne..
Wandler szelep lesz cseres egyedul.Napokig semmi neha megbolondul ujrainditas utan megint jo.
StarDiaggal meg kellene nézni hozzáértőnek az autót. Ha egyszerű megoldást keresel, kormányzár emulátort a neten tucatszám találsz olcsón. A tippet a szüleim hasonló típusú autójának produkciója alapján adtam. Ott egy hibatörlés segített, viszont csak simán nem reagált semmit az autó a kulcs elfordítására és azt a modult írta hibásnak a diag. Törlés után magához tért, egyébként 300 e Ft-os mutatvány lett volna a modulcsere Mercedes műhelyben.
Az miből derül ki számodra, hogy az EZS a ludas? Eddig én kormányzárakat, és annak a motorját kerestem a neten mivel a kulcs elfordul. Viszont az hogy az óracsoport nem kapja meg az áramot tényleg elképzelhető az EZS hiba, amit baromi könnyű cserélni csekély bontással (találtam egy 2 perc alatt kiszedős videót a neten) viszont akkor a kulcsokat hozzá kell programozni?
Gödöllőn lakom, az autó Aszódon vesztegel. Ha nagyjából a környékhez közeli hozzáértőt tud valaki javasolni talán az lenne a legnagyobb segítség.