Valamint 1951-től (mert valóban csak akkor kerü)t be) 2019-ig négy alkalommal nem rendezett versenyt Németország (1955, 1960, 2015, 2017). Hivatalosan 2007-ben sem volt Német Nagydíj, de ahpfy írtad, akkor volt Európa Nagydíj utoljára a Nürburgringen (2008-tól 2012-ig Valencia vette át, majd 2016-ban az első bakui futam is Európa Nagydíj volt).
illetve pont 2007 volt az utolsó német európa nagydíj, és kisajátítás sem volt, mert 99-2007 között mindkét helyszín volt, 2008-tól volt néhány évig váltogatva
fejből nem ment volna minden. elképesztő, ennyi hibát belerakni két mondatba
Úgy értettem, hogy ha a Mercinek elég lett volna a motorszállítói VB, akkor az 2008-ban is megvolt, ráadásul a McLaren nagy múltú csapat, sok rajongóval, sztárpilótával, gyári támogatással, azaz minden oldalról a legjobbat kapták. Ezzel szemben a Brawn vadiúj csapat, közepesen ismert pilótákkal, és ha gyári támogatásról lehet szó, akkor azt a Hondától kapták... a Mercedes gyári támogatása a KERS-es McLaren-be ment és kapott ki a teszkógazdaságos motortól. Szóval a 2008-as, a Ferrarival szemben behúzott VB után az RBR-t ilyen keretek közt lenyomni nekik legalább annyira volt égő, mint menő. Nyilván örültek, hogy azért nem Vettel győzött, de ez nem hasonlítható egy gyári csapat győzelméhez.
A Német Nagydíj kezdettől, azaz 1950 óta ott volt a naptárban, és 2019-ig bezárólag mindössze három idényben kerülte el a mezőny Németországot, amelynek futamát 2008 óta Európa Nagydíj néven találtuk meg.
A Hockenheimring először 1970-ben látta vendégül a mezőnyt, majd évekig osztozott a Nürburgringgel a futamrendezésen, mielőtt 1977 és 2008 között kisajátította volna magának a németországi rendezést.
Akárhogy is nézem, az öt futamból a mostani Perez is hozott három második helyet, meg egy harmadikat (azt is csak eltaktikázták). Ha az a másik Perez is ennyit tudott volna, akkor egymás mögött futnak be, azaz egyikük első, a másik meg második (nagyjából). Nem nézne ki nagyon másként a tabella így sem, RB mint csapat szemszögből nézve biztosan. Izgalmasabb akkor se lenne azoknak, akik domiznak, csak ezt akartam kihozni ebből.
Nem volt mindig Perez a második. Se GP-n, se összetettben. Ergo ha Max nem lenne, más is állhatna az első helyen GP-n és összetettben is. Feltételezem Norris így értette.
Az már egy másik kérdés hogy ha Perez lenne az első számú akkor is így menne-e mint most. Az meg egy harmadik hogy egy ennyire versenyképes autóban lehetne-e Perez első számú valaha. Egyébként szerintem pont azért nem amiért még így sem igazán hozza az 1-2-t Max-szal.
Nem figyeltél. Nem azt mondta, hogy nem a két Perez állna akkor is az élen, hanem azt, hogy nem lenne ilyen unalmas (nem mintha érteném, hogy mitől lenne másabb a ponttáblázat, ha a két Perez közül az egyik előrébb lenne a másiknál, a másik meg ugyanúgy második lenne többnyire, mint ahogy most, de sebaj).