Az olajipari is elérte a légvédelem problémája. Az oroszok is tudják, mutatja a reakcó
Már a finomítók is barkácsolnak!
A tavasszal az ukrán drónok egyik kiemelt célpontja volt az orosz finomító és kőolajfeldolgozó kapacitás. Mivel az orosz légvédelem képtelen megvédeni a létesítményeket, ezért van ahol a cég saját kezébe vette a sorsát. Az elmúlt éjjel megtámadott Szlavjanszk tárolói például "tyúkólat" kaptak!Amíg csak a közvetlen határközeli létesítményeket támadták jutott mindenüvé légvédelmi rendszer, sőt idővel elektronikus elnyomó rendszer is. Aztán elkezdett nőni a drónok hatótávolsága és nem volt elég eszköz, ember. Tatársztánban a márciusi támadások után például elkezdtek géppuskás légvédelmi őrséget szervezni egykoron géppuskás tartalékosokból, jó pénzért.
Egy éve még a tartályokat támadták a ma is megtámadt iszki finomítóban Szlavjankszban a hadseregben nagy divatnak számító "tyúkólakkal vették körbe a tároló tartályokat. Nagy felület, ez már komoly szerkezeteket igényel, de a költsége zsebpénz ahhoz képest, hogy mennyibe kerül egy találat után az oltás és a termelés kiesés költsége. Szóval megcsinálták becsülettel. A képen is jól látható, hogy nem sufnituning, hanem ipari háttérrel szerelve.
Erre mi történt ma hajnalban? Az ukrán drónok nem a tartályokat támadták, hanem a desztillációs oszlopot. El is találták, károsodott a rendszer. Arról nincs információ, hogy az üzemépületet körbeépítették-e drónfogó hálórendszerrel. Egyébként vélhetően nem megijedtek a tartályokat védő hálóktól, mivel egy ideje már első sorban nem azokat támadják ( jó esetben eltalálnak egyet, ami kiég, lezárják , van másik tucatnyi, az üzem termel tovább. Inkább a finomítórendszert támadják, mert találat esetén jó eséllyel megszakítják az egész finomítást a javítás idejére).
Egyben biztosak lehetünk: a hálórendszert építő vállalkozó biztos jól keresett ezen a munkán. Minden esetre újdonságnak számít a tartályketrec.
Már megbocsáss, PANDORA* nem volt a palackban. Neki volt egy ládikája, amiből minden baj kiszökött, amikor kíváncsiságból kinyitotta. A palackban dzsinn volt. Vagy egyszerűen csak gin. (-:)
*a név éppenséggel azt jelenti, hogy 'mindent adó', ami az anyaistennők jelzője volt, és a patriarchális társadalomba való átmenetkor lett a jó istennőből minden rossznak az okozója
Ki támogatta? A leszerelést támogatták, mint ahogy mindenki. Leszerelés volt a közgondolkodás alapja, nem a rakéták és kilövői gyártása, bunkerekbe halmozása. Na jó, hát kivéve az oroszt, É-Koreát ...
Míg 2021 végén – néhány hónappal az orosz-ukrán konfliktus kezdete előtt – még csak 8 és fél ezer elektromos autót regisztráltak Ukrajnában, tavaly novemberre számuk már meghaladta a 83 ezret – számolt be cikkében a francia Le Figaro. A háború sújtotta országban különösen népszerűek az olcsónak semmiképpen sem mondható Tesla egyes típusai, amelyek eladása a vizsgált időszakban 454 darabról több, mint 4600 darabra emelkedett.
amit ő kezdeményezett tulajdon képpen hozzá képest fegyvertelennel szemben. - Akkor mire ment el 2022-ig Ukrajna katonai támogatása: SZU bomlása után az ukrán hadsereg volt Európa egyik legerősebb hadserege.
While working on the Polikarpov I-15 biplane, Nikolai Nikolaevich Polikarpov began designing an advanced monoplane fighter. It featured cutting-edge innovations such as retractable landing gear and a fully enclosed cockpit, and was optimized for speed with a short stubby fuselage, and a Wright R-1820 radial engine in a NACA cowling. The aircraft is small, light and simple to build.[citation
Azért ne felejtsd, hogy a németeket több fronton leközözzék a szövetségesek, vagyis a német nem csak az orosz ellen volt harcban. A németnek több frontja volt, míg a "nagy" orosznak 1 van, amit ő kezdeményezett tulajdon képpen hozzá képest fegyvertelennel szemben.
Viharnak nevezik műveletüket, ami úgy tűnik a Saturnus vörös foltjára emlékeztető, mert hogy olyan hosszú, mégsincs a hirdetetthez képest semmi látszata eredménynek, v. műveleteiket igazoló bizonyítékoknak.
Szóval milyen is volt imádott szovjetuniód polgári repülőgépgyártása mielőtt az amerikaiak a Dougls DC3 licenszével megtanították őket repülőgépet gyártani? - Aklor az Polikarpov I16-osa azért tudott 1830-ben repülni mert az USA a fluxuskondenzátor licenszétt is átadta az oroszoknak akik meg időgépet építettek:
Szóval milyen is volt imádott szovjetuniód polgári repülőgépgyártása mielőtt az amerikaiak a Dougls DC3 licenszével megtanították őket repülőgépet gyártani?
Dahát nem kell szégyelni ezt, aki buta mint az orosz azt amerika tanítja meg repülőgépet gyártani, belgium puskát gyártani, Henry Ford meg autót gyártani.
Az első a szovjetunióban licenszben gyártott Ford a NAZ A, később GAZ autógyár:
Természetesen lényegtelen volt a II. Vh sorsát illetően - Moszkva alatt és Sztálingrádnál nem USA tàmogatás, hanem az orosz elszántság verte rommá a nácikat.
Minden komoly történész egyet ért abban, hogy az USA támogatás csak néhány hónappal gyorsította meg a szovjet győzelmet.
hát ilyen az orosz. - Ja jenki cuccal elvetrék a fejlettnémet nácikat. Most a jenki cuccal az ukránokat tömik. Akik elvesztették Donbaszt, Zaporizsja felét és a Krímet sem tudták visszaszerezni.