Én Alfában próbáltam a 2 literes motort a korábbi TS és a későbbi JTS (direkt befecsis) változatban és ott is jó harapós volt a JTS. Mondjuk Alfában mindkettő rossz motornak számít...
Ugye. Szerintem is a legjobb motor az e36-ban. :) Bár a sportkocsi nem épp ez, de tényleg jó az ilyenekkel gyorsan menni.
Tegnap keveset járattam az e93-at. Kicsit dízelesen csattog, vagy mi hidegen, alapjáraton. Majd némi melegedés után gázfröccsre annak is baromi jó hangja van, és a dízeles csattogás megszűnik. Egyébként feltűnt, hogy nagyon hirtelen veszi a gázt, tök jó a reakció. Majd után egész gyorsan vissza is ejti a fordulatot, szóval sportos a motorkarakter. Nem is csoda, ennek 12,0 a gyári sűrítése. El bírom képezlnia főtengelyt, hogy nem nagyok a sonkák, de egyszer úgyis szétszedem, hogy hogyan néz ki az N53 blokk belülről :))))
Novoth Tibi szerint elég szar egy konstrukció.
Nem tudom, a közvetlen befecskendezés nyilván nem jó ómen, de a karakter, a használati értéke igeni tetszik. És vegyesben 10,0-án áll a fogyasztásmérő, ami azért a 3 litertől egészen jó érték, ekkora 1600 + kilós bódéval.
Háát, nem hívom fel sem. Megnéztem a JSZP-n, pár kép van fenn, a forgalomba helyezéskorról, meg egy műszaki vizsgáról. A 2020-as forgalomba helyezés képein: A beltérben, az első ülések ócska hatású szövet sima komfort, míg a hátsó félbőr. A buta négyágú kormánya van.
A hátsó lökös több helyen festék leverőséses.
Nekem az a benyomásom, hogy ezt behozták 2020-ban, jól visszatekert km állással forgalomba helyezték, aztán most komoly értékként hirdetik.
Nekem nagyon visszás az autó összképe, mint ahogy már írtam is, de csak egyre jobban meggyőződtem, amennyit utána lehetett nézni.
A VIN kód lekérésére nem éreztem késztetést, hogy hogyan került le a gyártósorról, nem is érdekel, Mókolt autó, drágán, nem őszinte. Ennyi. Telefont sem ér meg, mire mennék vele? Hamar rájönne az eladó, hogy tesztelném, és nem venném az autóját....
Viszont a belső képen remekül látható, milyen bénán van elhelyezve a kormány és az ülés egymáshoz képest: nincs középen a kormány! Ez még rosszabb, mintha kicsit ferde lenn a kormány tengelye, az autó hossztengelyéhez képest. Ilyen autót sose vennék.
Őrület, hogy mennyire jó az autó, amikor gyorsan kell menni! Igazi régi vágású sportkocsi: lassan egy kínszenvedés, gyorsan meg a mennyei boldogság! És milyen jó, hogy már 2000-től húz! és közben meg mennyit fogyaszt, 9L-t?!!
Áldom azt az egyént, aki itt rábeszélt a 28-ra!
Gondoltam, megnézem, nem kevés-e benne az olaj, hátha utána kell tölteni, már jó régóta benne van...keresem az olajpálcát meg a beöntőnyílást - nem is emlékeztem rá, hol vannak, olyan ritkán van rájuk szükség. És persze nem hiányzott egy gramm se az olajból...szóval ez a motor tényleg egy csoda!
Volt némi autózás az e93-mal. Hát én ebbe tényleg beleszerelmesedtem. :))))
Amúgy kinyomom hosszan a DTC-t, és kapar is, meg dobja a seggét is, bár az már lehet nem áll jól a kabriónak. Hazafelé a szomszéd utca sarkokon sikerült ide-oda rakni, de jó volt. :)
Elolvasva, biztos nem mennék el megnézni sem, ezt a túlárazott jószágot. TA gátlók, e46 kipuff rendszer, kevlár, vagy szinter kuplung.... és a kedvenc, sper, egy r-rel :D, de legalább nem speernek írja. Nagyházas diffi, ami nem volt gyárilag a 20i-ben.
Ezen gondolatmeneten haladva kb biztos, hogy nagyobb injektorok vannak benne, de nem is csemegézek.
Amúgy hemzseg az átalakításoktól, tehát, lehet, hogy nem sok benne a km, de mégsem eredeti, így közel se éri meg az árát.
Mi lenne, ha felhívnám unatkozós perceimben, és kifaggattnám, mi és hogy van, mi volt a terv?
Én bevállalnám; touring amúgy is mindig a szívem csücske. Ráadásul mostanában ezek a csiricsáré színek egészen bejönnek. Kár, hogy az autó uncsiezüst...