Valamelyik fórumon írta egy ex-mérnök, hogy az ECU szoftverébe napi rendszerességgel nyúlkálnak bele pl sok limitet tesztekre ki szoktak szedni a mérnökök. Egy eléggé nyílt rendszer, tehát kizárólag a csapatokon műlik, hogy mennyire tartják be a szabályokat meg persze a versenybíróságon, hogy mennyire követi ezt nyomon. Innentől ne csodálkozzunk, hogy ilyen esetek előfordulnak.
Szerintem sehogy nem engedte. Gondolom deaktiválták. Ha nem így történt volna, akkor az összes konkurens csapat kiabált volna és még nagyobb lenne a botrány.
Arrow McLaren has signed Theo Pourchaire as the full-time driver of its No. 6 Chevrolet, barring the Indianapolis 500, where the French rookie is not approved by the IndyCar Series to compete.
Indy 500-ra elvileg Ilott érkezik, a szezon többi része P-é. :)
A RACER-nek adott nagyinterjúban mondjuk Penske sokmindent megvilágít és van is benne ráció.
Bár a kommunikációs részét sokkal jobban is lehetett volna csinálni, a Newgarden által előadott magyarázkodást pl. lehetett volna teljesen mellőzni... na mindegy, remélem lassan túl leszünk ezen.
Egy dolog ami bennem hiányérzetet kellt, hogy miután Long Beach-ben a warm upon kiderült a turpisság, hogy a fenébe engedte a széria szabálytalan autóval elindulni a Penske csapatot?
Erről jó lenne, ha valaki megkérdezné a versenyirányítást és/vagy vezérkart...
Luke Mason (Newgarden versenymérnöke), Robbie Atkinson, Ron Ruzewski és Tim Cindric a két indianapolisi futamra felfüggesztésre került Penske bá' által házon belül.
Az Abel Motorsport lefújta az 500-as programot, elvileg 34 autó fog nekiveselkedni a kvalinak. Azt még nem zárják ki hogy a szezon későbbi részében még elindulnak egy versenyen.
Ezt mondjuk nem értettem mert Ilottnak nem volt szerződése 2024-re, csak opciója volt a hosszabbításra amivel a csapat nem élt mivel nem tudta összerakni a szponzorációt. Tehát simán mehetett volna mekizni ha annyira akarták volna.
Azért Illot sokáig abban volt, hogy marad a Juncosnál, kb. derült égből jött a szerződésbontás és elég későn, szóval nem nagyon volt már lehetőség sem jelentkezni érte. A McLaren felől volt érdeklődés, de úgy voltak vele hogy a technikai együttmáködéssel házon belül tudják majd, ezért nem forszírozták a dolgot. Aztán eltűnt. Viszont az biztos, hogy jól megy neki a WEC-ben egyelőre és szeret is ott lenni, de év elején úgy nyilatkozott, hogy rengeteg ideje van IC-zni is, hiszen a WEC-ben kevés a verseny, tehát az ő részéről az IndyCar abszolút képben van még. Meglátjuk.
lehet, hogy Pourchaire könnyebben mozdítható Japánból, bár őt meg köti a Sauber F1-es kirakatszerep idén, de szvsz könnyen elengednék, hiszen az Audi kizártnak tartom, hogy vele tervezné a jövőt és a másik kocsiba őt tennék
papíron tartalék idén, de Super Formulázott márciusban is amikor Jeddában volt F1, így nem létkérdés nekik hogy minden hétvégén velük legyen
csak még fel kell ébrednie teljesen F1 az álmom c. meséből
"Pourchaire sure he’ll get more chances to join F1 after strong IndyCar debut" :D
“But in my position, I’m still really young, I know I can have probably a few more opportunities to go to F1 if I’m a really good driver. I think a place like the IndyCar championship can be the best championship for me to show myself. I hope I can drive more there in the future – if I don’t have the opportunity in F1, That would be awesome.”
Ilott érdekesebb, egész jó helye van ott a Hypercarban én nem biztos hogy újra visszamennék. Meg itt volt 2 teljes szezont is, de akkor sem volt érte túljelentkezés.
"NBC got 763,000 viewers for Sunday's IndyCar race @BarberMotorPark (TV only), down from 930,000 viewers last year."
Yikes. Az idei számok egyre gázabbak. Penske papának ideje lenne valamit csinálni. Pl azt az LC pénzt amit lenyúlt a csapatoktól marketing költségek címszóval költhetné marketingre pl.
Nagyon sajnálom a srácot, de érthető a McLaren döntése. :(
Viszont talán Illot előtt újra kinyílik a lehetőség, vajon ő mennyire forszírozza a dolgot, ha ajánlatot kapna a csapattól? WEC miatt főleg az oválokról le kell mondjon, hacsak nem szerződik vissza full time.
Azért ez nem volt egy unalmas verseny, így nem lehet azt mondani rá, hogy ez volt a legizgalmasabb pillanata a versenynek. De igaz, igen érdekes jelenetsor volt ez.
Bár elméletileg csak a 2024-es kontaktus lett felbontva, nagyon, de nagyon nagy valószínűséggel ennyi volt a McLarenes kaland, ami igazából el sem kezdődött. Ha Malukas idén versenyezni akar, azt valszeg már csak Coyne-kal tudja majd kivitelezni.