Keresés

Részletes keresés

Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.23 0 0 18155

Bizony..

Ne csak Velem legyen tele az oldal.. :)

Előzmény: abes (18151)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.23 0 0 18154

Nem.. 

DDD

Sőt, Ha hamarabb jött volna ki

az a Motron X Nord 125 alap,

lehet, hogy ma az lenne? ;) :)

 

Ja, amit Ígértem tegnap:

Hasonlítási alapok, videók:

Motron Xnord és TRK 251..

(Szerintem Neked

az utóbbi volna a tuti)

 

Motron X-Nord 125 2021 🏍 Prueba / Test / Review | Caballero Motorista - YouTube

 

Motron xnord125 Pruebo este modelo nuevo ES MEJOR QUE LA MACBOR XR1???????? (youtube.com)

 

Motron X-Nord 125 centromotolodi (youtube.com)

 

Essai Motron X-Nord - Le meilleur trail 125 cm3 (youtube.com)

 

Prueba Motron X-Nord 125 | Test Review en Español | Opiniones (youtube.com)

 

MOTRON X-Nord 125 motorral, 10.000km-es Török túramotorozás 20 nap alatt. (youtube.com)

 

Prueba a fondo - Motron X Nord 125 (youtube.com)

 

MOTRON X-NORD 125 (youtube.com)

 

Motron X-Nord 125: Adventure para carta A1 | Ensaio (youtube.com)

 

Grátisz a Váltáshoz..

Kis Vespa a hegyekben..

 

Sfida Vespa PX contro BMW GS sul Passo della Mendola (youtube.com)

 

BMW GS incazzato vs Vespa PX salita dello Stelvio (youtube.com)

 

 

Benelli TRK 251 teszt - Onroad.hu (youtube.com)

 

TEST DRIVE BENELLI TRK 251 (youtube.com)

 

Test Ride: Benelli TRK 251 | Motoblog.com (youtube.com)

 

Benelli TRK 251 Motorcycle (2023) Exterior and Interior (youtube.com)

 

 

De a legjobb tuning a +cm3 tunnig,

rosszul mondtam 140 cm3 lett, nem 150.

De kutya se mondta meg.

Viszont sokat dobott a kis Ybr 125-ön.

Neki. Tény.

Szűk+3 ló, s kb 11-12 Nm.

Fogyasztásban +3 dl.

Ha jól emlékszem.

S van hozzá széria szerelés,

Persze, nem Eus részben.

150, 175 cm3, de a nagyobb azért ordít.

A főtengely kérdés.

Többre nem emlékszem.

jó 10, 15, majd 20 éve volt.

A Srác meg már nem is tudom hol él.

(Nem Magyarhon)

 

 

 

 

Előzmény: Munthe (18149)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.23 -1 0 18153

Jó kép.

Első szériás kis Duke.

Akkoriban nem jött be.

(Igaz, most sem az első széria.)

Viszont Ha Neked jó,

Akkor ne foglalkozz Senkivel.

Más nem tudhatja.

Lényeg:

Gratula.

 

Hm.

Lassan itt csak egy Ybr 125 van,

meg annak az Őse, egy SR 125.

Tehát.. Vegyes a csapat.

De mind Kismotoros.. ;) :)

Előzmény: motorbubus (18148)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.23 0 0 18152

Nagyon Jó ilyet olvasni..

Én az ilyen túrákról még csak Álmodozom,

majd ha időben, családban utolérlek...

Mondtam sokszor, hogy ezek a

modern kis mopedek többek, sokkal,

 

mint a réges-régen értelmezett mopedek.

A nem rég ejtett Orfű kanyargáson

is volt egy keeway tx 50 testben egy Rieju

Amd6-os blokk. Szépen Végig jött

egy felnőtttel, +néhány napi holmival.

Hegyekben bő 50, síkon bő 70km/h.

Jó kis túra volt.

Igaz, ez az "öszvérmoped"

Nagy testű,nagy tankkal,

"supermotor" kialakítású...

De már sok helyi kanyargáson volt,

s ez volt a nagy köre.

Ezzel egyértelműen kifejeztem,

hogy bizony, alkalmas nagyobb

helyekre is elmenni Am5 vagy

6-os blokkos gépekkel..

Pár kép a motorról, méretben,

s egy kép Orfűn, éjjel..

 

Előzmény: Versity (18144)
abes Creative Commons License 2024.05.23 0 2 18151

Szia.
Jó hogy hozzá is szólsz.

Jó kis masina.

Előzmény: motorbubus (18148)
Munthe Creative Commons License 2024.05.22 0 0 18150

Nekem O lábam van. Lassan összejön az ABC.

Előzmény: Versity (18146)
Munthe Creative Commons License 2024.05.22 0 1 18149

Ettől a képtől Főnixnek elcsöppen a nyála. 😄

Előzmény: motorbubus (18148)
motorbubus Creative Commons License 2024.05.22 0 2 18148

Üdv mindenkinek! :-)  Néha azért még benézek ide is... 

Gondoltam hozok egy képet is... bár csak áttételesen csatlakozik a témához...

Versity Creative Commons License 2024.05.22 0 1 18147

🙂 Oda és visszaúton a nagyobbik lányom ült mögöttem,a felvidéki körön meg a feleségem! Úgyhogy ki volt használva a robogóm is.

Előzmény: Munthe (18145)
Versity Creative Commons License 2024.05.22 0 2 18146

😂úgy nézek ki a képen,mint aki épp beszart😆! A farmer alatt van a térdvédő,és ettől olyan x lábúnak tűnök....vagy az is vagyok😲🫣🤔! Mondhatnám,hogy a háttérben a tenger😀...a Magyar tenger🙂!

Munthe Creative Commons License 2024.05.22 0 2 18145

Körbenézek a lány ismerősök között, hátha nekem is van egy fiam, és akkor indulhat a túra.

Valóban nagyon jó lehetett együtt kirándulni. Nekem lányom van, egy-egy körre felült mögém, de ennyi. Pár éve a feleségem sem szeret már motorozni, előtte sokat mentünk külfüldre.

Előzmény: Versity (18144)
Versity Creative Commons License 2024.05.22 0 1 18144

Hétvégén belecsaptunk a lecsóba,felavattuk a fiam friss jogsiját,lementünk a Balcsira. Rögtön beleugrott az Rs-be 450 kilóméter🙂! Jólesett egy kis motorozás,megmondom őszintén. Odafele a Bakonynak mentünk,aztán másnap a Balatonfelvidéken bóklásztunk,aztán harmadnap meg Vértes felé jöttünk haza. Jó volt így eggyütt menni a gyerekkel🙂,igazából egyedül se mentem volna sokkal gyorsabban. Simán egy 70es utazót kényelmesen lehet tartani,a hegyre fel is szinte bírta azt,aztán meg volt,hogy 80-90el hasítottunk😀!  Telefonon voltunk kapcsolatba,befér a bukó alá a füles,úgyhogy tudtam osztani az észt menet közbem😆! A fogyasztása is egész barátilag alakult így túratempóban,nagyjából 3,3-3,5-re jött ki az átlag 100anként. Gondolom azért ez városba sokat gyorsítva több lesz,de így elsőrekellemes csalódás. A tükrei továbbra is katasztrófálisak...nemigen tudok mit kezdeni velük. Ez van. Úgyhogy már lesi a túraútvonalakat😀,úgygondolom tetszett neki! Már csaka benzinre kell spórolni...

Munthe Creative Commons License 2024.05.04 0 0 18143

Így van. 🙂

Előzmény: Főnix 500 (18142)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.04 0 0 18142

Hehehe..

Ilyeneket nem mondtam...

Ördög nem festek Én... 

DDD

(S ne is térjünk el..

Nem rólam van szó)

 

De te valahogy mindig

erre próbálsz " terelni"

Fogadd el:

Volt "nagymotorom" is,

( Nem egy alkalommal)

sose volt baj....

Használtam is.

Nekem nem vált be,

másnak igen ..

 

Ez olyan,mint terepesnek

a sportgép,

chopperesnek a moped...

Speedmotorosnak

a lassú veterán ..

 

Nem "az a Fajta" motoros..

Nem válik be..

No, sokféle motoros s jó a lényeg ☺️

Előzmény: Munthe (18141)
Munthe Creative Commons License 2024.05.04 0 1 18141

Én kifejezetten a nagy köbcentis motorok kulturált használatára gondolok.

Biciklis, gyalogos is lerészegedhet.

Az erősebb motorok használata sem ördögtől való dolog.

Előzmény: Főnix 500 (18140)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.04 0 0 18140

Így van...

Sőt, simsonnal

Németből Törökország át

Egyenlítő alá Gibraltárnál vissza...

Németbe....

 

https://youtu.be/Jo2fens7sj0?si=dnYfbPD73KJTT57S

 

Sőt, most ezt kb. Ezt utat járják Babettával

jelenleg Nyugat felé ...

S vannak akinek az a túra, hogy pályán

letudja a bő 800-1500 km,

kerül 100- 150 km ert, (-ért).

Van aki ott alszik, de ez is ritka.

 

Vannak ismerősök, aki reggel 6 kor indul,

megkerüli a Mecseket, Vagy elmegy Pilisbe,

de már 17-18- ra itthon van,

s nem áll meg sehol, max tankolni,

vagy úti batyujábòl enni valamit.

 

S megint vannak

akik csak Ausztria, Szlovákia,

Szlovénia és Itália jatszik, de úgy,

hogy utánfutón a nagy motor,

asszonnyal, kocsival...

Persze, ők néhány napra mennek ilyenkor.

Kint mennek szűk, kb 200 km, aztán futó, s haza.

S így van 1500- 2000 km s nagyobb motoros túra.

 

(Számomra ez 200 km.)

S volt olyan ismerős is,

aki Spanyol és Madeira területre mentek repülőn,

meg hajón (motor is) s meg akart arról győzni,

hogy 12- és 15 ezer Km- es motoros túrát csinált...

Miközben talán jó ha összesen

180-250 km kerültek Ibériai fennhatóságában...

A többi repülőgépen meg hajón ülve töltötték....

Szerintem az a valódi motoros túratáv,

amit valóban motort vezetve töltöd.

 

S igen volt olyan motoros ismerős is,

hogy 2-3 órán belül le akart, s elment pályán,

chopperrel  sok- sok alkalommal

130- 150 km/h átlaggal..

Mert Neki meg az volt a fontos,

hogy  délután 5-6 sátor, s az első sorokban,

részeg legyen mihamarább,

("7 -re, már  csápolni, hányni akarok")

s másnapossan, vagy aznapossan

vissza u.i. dolgozni..

De azonkívül még soha nem ment

máshová sem országút,

sem városban nem hajlandó motorra ülni...

 

S ismertem olyanokat is, hogy csak terepen mentek,

Dunáig, vagy Mátra lábáig,

avagy első esés,

Vagy nagyobb motorkárig, defektig...

Aztán sátor, vadkemping,

s vissza másnap ..

 

Végülis mindegy, hogy mivel mész, mennyit,

s ezt gyakran a ráfordított idő függvénye.

 

Részemről 

Szeretek utazni, szeretek bòklászni,

Viszont jó az is, ha kerül az ember...

Viszont furcsa, hogy a pályát

bő 50 km után megunom.

Ezért, meg hogy egyedül vok a gépen,

s szeretek kis utakon lassan túrázni,

elég a kicsi.

De mivel ilyen vagyok,

több szabadidőt igényel a motorozás,

S viszont jobban kikapcsol is.

 

De ennek ellenére elismerem mások

motoros túráját stílusát,

motorját ... Teljesítményet.

De mint idő, túra felszerelés, táv,

kényelem, sebesség, utas, stb.

Nem kicsit befolyásolja hogy

Kinek mi,milyen motor az ideális.

S azt hogy meglássuk 

-a saját világunk túl-,

hogy kinek mi a jó?

Na, azért nehéz,

önmagunk túl jót látni,

Segíteni....

 

(Szerintem nem a motor mérete,

cm3 adja meg a motoros " nagyságát")

 

De ezért is széles az országút!

Sokfélék Vagyunk! 😉☺️

 

 

 

Előzmény: Munthe (18139)
Munthe Creative Commons License 2024.05.03 0 1 18139

Vannak extrém esetek, mikor egy Simsonnal két fiatal keresztül szeli az USA-t, de azért egy 7-10 napos, kétszemélyes túrára, magashegyek között ideálisabb egy hatszázas, vagy nagyobb motor.

Én is sokszor mentem el motorozni egy napra. Hajnalban indultunk, éjjel érkeztünk, mert ennyi időnk volt és 6-800 km-t gurultunk. Az is nagyon jó. Meg az is, mikor lépten-nyomon megállunk a kismotorral.

A motorozásban az a jó, hogy mindig jó - ha nem esik az eső.

Előzmény: Főnix 500 (18138)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.02 0 0 18138

 

Kérdés Ki,mit tekint túrának? 

S a többi főbb kérdés:

 

-Mekkora táv/ nap?

 

 

-S mennyi látnivalóval?

 

-"Csillagtúra"?

 Egy adott kis területre gyorsan,

 körbe motorozzuk, s 2, max 3 közeli cél,

 (10-50 km-en belül) oszt vissza?

 Avagy még annyi sem?

 Kevés idő, nagy táv/ kevés pénz, ritkán szállás.

 Egyedüli pályázás, rohanás.

 Nagy gyors motor, esetleg külföldre jellemzőbb.

 Avagy gyorsan elmész pár órára félnapra,

 két pálya közeli helyre, esetleg "úti batyus" élelem,

 (pl szendvics a táskában) s már jössz is vissza. 

 A túra 70-75% pálya, vagy országút, nagy tempóval..

 

 

-Avagy megyünk, s közben sok megálló?

 Azaz egy térséget körbemotorozunk,

 s már az úton is lesz megálló,-AZAZ "Nagy Körút"?

 (Van Aki úgy ismeri Pontról-Pontra túra)

 Tájegység, vagy ország, esetleg országot megismerni?

 

 Számomra inkább ez jellemző.

 Sok látnivaló, ritka tájak, kis utak, szállás, sokrétűbb,

 színesebb látnivaló, szállás, sokkal több időt igényel. 

 De jobban kikapcsol, s a tájat is van idő élvezni,

 sőt a társaságot is. Megismerni, viccelődni is.

 Tehát társasra több idő javasolt...

 

-Van Reá idő? -Pénz?

 

-De mekkora távban?

 

-Mit s mennyit akarunk megnézni?

 Megállók, annak száma, mi a cél?

 

Stb.-Stb.

 

 

 

Ezek mindenkinek más az igénye, s ezek bizony,

 más tempót, más motorhasználatot kérnek.

 

Pl ha egyedül is megyek, felderítek, nézelődök, kerülök,

nem vagyok a Csillagtúra híve akkor sem.

Munthe is ha egyedül Csillagtúrázik, a naggyal megy,

-ha velem, akkor inkább a kisebbel,

de ritkán a naggyal is.

Itt már inkább a pakolhatóság és táv is közrejátszik..

 

De legyen némi "szakanyag is arról amit pedzegettetek,

én pedig dióhéjban elkezdtem kibontani:

 

Túratervezés | motorostura.hu

 

Hány motorra van valójában szükséged? | motorostura.hu

 

Csomagolási lista V2.0 | motorostura.hu

 

Csoportos motorozás | motorostura.hu

 

Jelek | motorostura.hu

 

Munthe Creative Commons License 2024.05.02 0 0 18137

Én is főleg szaladgálni használom, de ha Főnix szervez egy kirándulást, szívesen felpakolom a kis Ybrahimot.

Nagyobb utakra én is az NC 750-est használom.

Előzmény: vfrtom (18136)
vfrtom Creative Commons License 2024.05.02 0 0 18136

Én pont munkába járásra vettem, meg ide-oda szaladgálni. Ha menni akarok/akarunk arra ott a vfr. 

Előzmény: Munthe (18134)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 18135

Azért van a

váltós B125 jogosultsága,

S igen, aki motorozni akart,

levizsgàzott, sőt nagyobbra is.

Szerintem van létjogosultsága,

de gyakorlati oktatással.

Ma ahogy jöttem dolgozni,

van egy taxis ismerősöm

Aki rengeteg jogsija van, vezet ..

Csak motorra nincs,

sőt álma lett egy "nagy burgonya"

sok kis robizas után, beiratkozott,

s napokban teszi le a nagy "A" kat.ot.

Elmondta, hogy réges-régen,

szociban ment pár kört mzvel,

de amit most kell tudni, csinálni 

Nagy hondával pályán...etc.

 

 

Előzmény: Munthe (18134)
Munthe Creative Commons License 2024.05.01 0 1 18134

Nem hiszem, hogy váltós motort vesz az, aki munkába járásra használja. Ha motorozni akarna, már levizsgázott volna. Persze, páran biztosan ráéreznek az ízére, de biztosan nem sokan.

Előzmény: Főnix 500 (18133)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 18133

Pontosan, 

De majd még ennyire se...

Mint volt...

Egyenlőre itthon a B125 -nél van

választás, attól függ mivel vizsgázol,

még, váltós, nem váltós géppel...

Lengyel - Román etc. Rendszerben

"csak váltó nélküli" motorra,

azaz Robira adják meg..

B125 öt, igaz minden "macera" nélkül...

Előzmény: Munthe (18129)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 18132

Még...

 

Előzmény: abes (18130)
Munthe Creative Commons License 2024.05.01 0 1 18131

Az meg a másik. 😄

Valószínűleg ezeket az új motorosoka 6.30-8.30, majd 16-18 óra közötti időszakban látjuk. Kirándulni, munkahelyen túli távolságokra nem sokan merészkednek közülük.

Előzmény: abes (18130)
abes Creative Commons License 2024.05.01 0 0 18130

Ennyi.
Főleg, hogy váltós motort továbbra sem lehet B125-tel.

Előzmény: Munthe (18129)
Munthe Creative Commons License 2024.05.01 0 0 18129

Akinek van 125-ös motorja, nem azért vette, hogy kivívja az 1000-es, vagy anál nagyobb űrtartalmú motorosok elismerését. Csakis élvezetből, szeretetből hajtjuk, kirándulunk vele. Semmi sem változik ezzel kapcsolatban a jövőben.

abes Creative Commons License 2024.05.01 0 0 18128

"S a 125-ös nek végleg oda a Becsület!"

Volt? :-D

Előzmény: Főnix 500 (18127)
Főnix 500 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 18127

https://www.sportmotor.hu/magazin/b125-szlovakia-romania-lengyelorszag

 

Így nem kell rendezni az SM kat. 

Kivégzik..kivérzik..

 

Mindenki majd 125- ös robit nyomja...

Akinek B jogsija van..

Átmenetileg, amíg Újdonság...

 

 

S a 125-ös nek végleg oda a Becsület!

Nem tudnak kanyarodni, sem más..

Értéke, tisztelete nulla lesz...

(Ja s váltani se kell..

Mert nem is tudna..)

Ez van...

Figyelni kell rajuk jobban...

Tény...

 

 

De maradok az a

"váltós tisztelen, értéktelen"

Kismotoros akkor is.

Motoros összejövetelekre

-Eddig se, utána se-

ezért sem járok...

Munthe Creative Commons License 2024.04.28 0 0 18126

Tegnap olvastam. Már évek óta mondja egy barátom, hogy ez a jövő. És más egyebeket is szokott mesélni, amiből valami bejött, valami nem... szerencsére.

Szóval ez a demokrácia.

Előzmény: Főnix 500 (18125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!