Én is ebben a cipőben járok most, első futóművet szeretném rendbe tenni. Sokan Meyle HD-t ajánlottak, amivel állítólag bár romlik a komfort, de cserébe jobban bírja az adóforintokból kátyúsan maradt hazai vályúkat... Komplett, minőségi szettet itthon én sem találok, illetve van pl., amihez van kormányösszekötő, van, amihez nincs... szóval így is - úgy is "összevadászás" lesz a vége azt hiszem :/
dízel és b@lf@sz megrögzött benzines felhasználó: 2011.04.15-én vettem át újonan a V6 CDI-t és nem is volt gond az indítással egészen úgy kb. az 5. télig amikortól egyre szarabbul indult hidegben a verda. itt jegyzem meg nincs benne izzítás visszajelző nem világít semmi sem a műszerfalon. sebaj majd segítünk neki az állófűtéssel, fagyos napokon alágyújtottam így szépen beindult. izzítógyertya mind jó. ezzel így elvoltam "ez ilyen" megjegyzéssel, egészen ez év januárjáig, mikor is indultam gyors valahova és nem fűtöttem elő. épp beültem és gyújtásra tettem mikor csörgött a telefonom. gyors lezavartam a beszélgetést majd elfordítottam a kulcsot és láss csodát pöcc-röff indult :-DD csak 13 évig indítottam izzítás nélkül :-) és mindig beindult szóval nem gondolnám, hogy a nehezen indulás gyári sajátosság ;-)
Igausd lehet, ugyanis amikor vettem a 270 cdi-met, elovigyazatossagból csereltettem az izzitogyertyakat, szamotevoen konnyebben indult. Azota sem izzitok 2x soha (pedig sieleskor siman -20 fokokban ejszakazott), mondjuk premium gazolajat tankolok mindig.
Lehet meg kellene nezni milyen izzitogyertyak vannak benne. Az enyem eleg rovid ideig izzit nagy hidegben is, 2x-3x szoktam izzitozni -10 alatt. Nem mindegyik marka izzik fel ugyan olyan gyorsan (olcso kontra draga), ergo nem lesz megfelelo hofok a hengerben. Esetleg az akksi inditoaram kapacitasa nem eleg, csak lassan forgat inditas kezdetekor (olcso kontra draga, oreg kontra uj)?
Sajnos, gyárkapui tapasztalatom nincsen. De igen, egyetértünk, hogy nem így kellene indulnia. És akik evvel foglalkoznak, néznek bután, és vágják zsebre a nemkicsi pénzeket, megállapítva, hogy minden jó, ez ilyen... :-(
Azért füstöl mert nem indul rendesen. Én sem venném meg, ha füstölve, nehezen indulna. Nem kell elhinni olyan baromságokat, hogy legendásan nehezen indul stb. Természetesen jól indul minden elképzelheto hőmérsékleten, ha rendben van.
Van valami celsius fok határ, ami felett nem is izzítanak a CDI-k, hiába a jelzés a műszerfalon. Ennek tudsz utána nézni. A füst az szintén nem jelent jót.
Ez V6 320, vagy még sor? Nem vagyok szerelő, csak kíváncsiság.
Köszi így indul, csak az érdeklődők elriadnak, hogy valami baj van, mert hidegben nem idul "pöccre". Ez egyébként új korában is ilyen lehetett, vagy csak az évek múltával lett ilyen? Valahogy lehet rajta javítani, vagy ez már ilyen marad?
Köszi így indul, csak az érdeklődők elriadnak, hogy valami baj van, mert hidegben nem idul "pöccre". Ez egyébként új korában is ilyen lehetett, vagy csak az évek múltával lett ilyen? Valahogy lehet rajta javítani, vagy ez már ilyen marad?
De 2 akksi van mindegyik uj.tele volt can hibakkal a rendszer.torolve lett minden kb300 km kett megteve a kocsival azota semmi hiba semmi betiltas..nem lett meg a hiba miert tiltott be meg miert bolondult meg a muszerfalon minden...
StarDiag-ot vagy StarFinder-t lehet valakitől kunyerálni? Ahogy elkezdem keresni, egyre darkosabb régiókba próbál terelni az internet. Kapcsolási rajzokat nézegetnék.
A 320 legendásan nehezen indul hidegben. Télen mindig gyújtás, 20 mp műlva gyújtás le, gyújtás, 10 mp múlva indítás. A második pöffenésre már megy is...
W211 320 CDi facelift utáni gépem van. El szeretném adni, de éppen ma veszítettem el egy komoly érdeklődőt az alábbi hibák miatt.
- Hiba kód nincs
- Hidegben indításkor a visszajelző kialvása után indítva csak sokára indul, nehezen kapja el, ahogy elindul füstöl is. Utána már szépen, egyenletesen jár.
Ha a visszajezlő kialvása után indítom kb 10 másodperccel, akkor könnyen indul.
- Melegen könnyen indul, csak hidegen van a probléma. Szerelő szerint nem az izzító gyertyákkal van a gond, de mivel nincs hibaüzenet, azt mondja akármi is lehet.
A másik probléma a próbaút során az volt, hogy városban a 7-es automata váltó a próba sofőrnél egyszer -kétszer rántott egyet váltáskor.
Az autóban 350 ezer van, a váltó olaj cserélve volt. Nálam is rántott már kb. kétszer, mert városi forgalomban pont rossz ütemben vettem el, vagy adtam gázt. De ez csak a lábamnak köszönhető és a rossz ritmusnak.
A hidegindítással kapcsolatban ha valakinek volt már hasonló problémája és megoldódott, megköszönném ha segítene merre induljak el.
S211 (W211 kombija) csomagtartóban van az az önműködős ponyva, amit felemel ha kinyitom a csomagtér ajtót. Ez a rész rendben működik, de amikor lecsukom, akkor a leeresztésnél nem áll meg végállásnál, hanem kattog vagy fél percig. Tudja valaki mi lehet a baj? Végállás reed-et már néztem, az jónak tűnik (mondjuk nem tudom mennyire érzékeny, én kb 40ohmot mértem zárt állásban). Most kínomban lehúztam a kék csatit a biztosíték tábláról, hogy ne kattogjon amíg megoldást nem találok.
Sziasztok van egy w220 s320cdi 2000 évjáratú autóm injektor tisztításon volt amivel szerintem atbasztak és azóta az autó leáll magától be indul és egyenlőtlenűl jár és leáll valakinek tippje ? Magas résolajra gyanakszok nagy felujitas után.....