A főtengelyen a fogaskerékről vedd le a hézagoló alététet és ott kell lenni egy pontnak, vagy bevágásnak valamelyik fognál. Olyan mintha pontozóval meg lenne ütve a fog éle.
A vezérműtengelyen is kell lenni vagy bevágásnak, mélyebbre süllyesztett résznek, vagy egy kis pontnak ott viszont a két fog között kell keresni.
Ez Tecumsech motor, de a Briggsen is ilyesmi jelet keressél! A főtengely fogaskerekén nehezen lehet meglátni, de ha tudod mit keresel akkor észre fogod venni.
Szerintem a te motorodon a vezérműkeréken a jel a piros nyílnál van. A főtengelyen levő jelet itt a képen (nagyon kicsi) nem lehet látni, vagy a főtengely által takarásban van. Ezt neked kell megkeresni, a helyszínen jobban látni mindent.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Kaptam egy szétszedett MTD ohv otoros fűnyírót, amit szeretnék összerakni. A kérdésem az lenne, hogy a főtengelyen lévő fogaskereket és az általa meghajtott n műanyag szelepvezérlő fogaskereket hogyan kell összeilleszteni? Semmilyen jelölést nem találok rajtuk. A segítséget előre köszönöm!
van egy benzinmotoros funyirom aminek nem megy az onjaro funkcioja.. azt latom, hogy a bovden laza, de hogy pontosan merre megy azt nem latom mert ugye alul a kasza felett egy muanyag burkolatban fut a hajtas. ezt szeretnem megjavítani. ahogy nezem a funyiro kes levetele egy sima 17es kulcs kell. nos megse megy annyira konnyen van vmit tuti tipp, hogy kellene a funyirokest levenni -szakszeruen-? vagy menjek ra utvecsavarozoval? valahogy ki lehetne ekelni a kest? ill. ez sima jobb menetes csavar vagy vmi speci?
Van egy régi alko egytengelyes trakim, különböző adapterekkel, jellemzően a rotakapa meg a seprű volt használatban rajta. Most már van év, hogy elő se veszem, vagy 1-2x. Persze a benzin mindig benn maradt, most már idejét sem tudom, mikor cseréltem benne olajat. Sőt, pár éve szinte olaj nélkül használtam. Úgy jöttem rá, hogy rávettem magamat egy olajcserére vele kapcsolatban, és alig 1 deci folyt ki belőle. Egy 450 Briggs tipusú motor van benne. Jah, és sosem kellett 2x berántani, mindig elsőre indult, amikor új volt és most is.
Ez is egy olyan eset, amire nehéz gombot varrni :)
! Olvastam hogy tudsz segíteni a Solo410 es permetező alkatrészek ben. Keresek hozzá gázkart és berántózsinór csigakereket .Esetleg tudsz ebben segíteni ? Előre is köszönöm.
Kínai láncfűrész kérdés: a fogaskerekes és a betétes csillagkerék kompatibilis egymással? Mintha az olajpumpa kereke mindegyiknél azonos lenne de nincs tapasztalatom.
Felnyitni én sem tudtam a motorteret, de rá volt írva háromra is. Lehet megnézem a típusokat majd. Mondjuk az, hogy műanyag az egész vágóasztal, ha jól láttam....
üdvözlöm a tagokat véleményt szeretnék kérni fűnyíró traktor vásárolnák de milyet?Szeretnék venni eggyet gyümölcsösbe közepesen oldalas a hely és nem kellene fűgyűjtős oldalra kidobós érdekelne de milyet?
A HS45 nekem jobban bejött mint a 122HD60. mccullogh néven is kapható a hq.
A stihlnek vastagabb a kése és picit nehezebb, erősebb mint a Husqvarna. Nekem is van egy stihl HS45D60 megkímélt, újonnan vettem ha érdekel, 70-ért oda adom.
Sövénynyíró választásban szeretnék segítséget kérni.
Adott egy sarokháznyi jó nagy, erős fagyal sövény, amit eddig olcsóbb tesco stb. elektromos nyíróval gondoztunk, de ezek kicsit fogyóeszközök. Emiatt szeretnék valami komolyabb gépet, ami bírja a strapát. Arra gobdoltam, hogy a benzinesek biztosan strapabíróbbak, javíhatóbbak. Árban 70k körüli a keret, amiből pont kijön egy használt, jó állapotú HS45 vagy 122HD60, ezek ajánlottak ahogy néztem. Fontos a min. 60cm vágóhoszz, hogy összeérjen a tetején is, illetve a strapabíróság. Az erős nagyon vastag ágakat lancfűrésszel elkezdtem visszavágni, mert nagyon eldurcukt, szóval inkább durva a sövény, de sövényvágóbal szándékosan már csak normális ágak lesznek vágva, persze becsúszhat pár vastagabb.
Jó lennének ezek a gépek, vagy tényleg jobb egy HSE 71 az ilyen durvább sóvényre? Az is lenne ilyen strapabíró? Abból még egy új is kijönne, de most nagyon meg akartam próbálni a benzines világot.