Minden eddigi előéletem megcáfolva ,ugy érzem sikerült zippelnem ,extra Neked a központizárral kapcsolatos problémát..., with pleasure..(Ügyfél bezárta a kulcsot..)
"Távirányitóval történő ajtónyitás után., hiába van kinyitva bármelyik ajtó., kb 1.5perc mulva magától visszazár a központizár""
Lábjegyzetben még : Nem tudod ugy bezárni a központit semmilyen módszerrel hogy SAFE-zárat ne kapcsolja be!!!!!
Minden létező funkció (4.-5db..)., ami Ajtóérzékeléssel kapcsolatban van nem müködik.., pl Live Data-ban minden ajtó-csomagkapcsoló mindig ZÁRVA.., display ajtó visszajelzés,, stb-stb.
Tényleges javitás-és mélyebb hibafelmérés még nem történt., tulajjal történő megbeszélésre várva van a dolog...,Lévén nem egy izzócsere kategória már hibafeltárás sem..
Kialakuló demenciádon nagyo szivesen segitenék ha tudnék..,De erre saját magam vagyok a leggjobb elrettentő példa----,keresztrejtvényfejtés biztos nem segit---nálam biztos nem segitett....
Ilyen ESETBEN nincs,ok hibàt tovàbb keresni,konfortmodult cseréld,a hasznàlt is jó,aztàn a régi kulcsokat tanísd be a modulnak,szerintem az a gond,A1 audin cseréltem pàr honapja hasinlo hibàval,de elötte a modul betàpjait,testeket ellenörizd.
Tehát Te levennéd saját szakáladra a kárpitot pl vezetö ajtóról., ajtóvezérlőmodulról lehuzod a stekkert..,a zárban lévő mindhárom mikrókapcsolót lecsekkolód., kiderül hogy mindhárom mikro.kapcsoló jó..., Akkor mész tovább a többi 3 ajtóra mikrokapcsolóhibákat kizárni/ feltárni ??
Akkor elárulhatnád ., én elfogadom a kritikád.., de Te hogyan- merre mozdulnál ? Konkrétan mit mérnél???
Minden ami hibás/ nem mükődő ajtókapcsolók müködésével kapcsolatba hozhatók HIBÁS VAGY HIÁNYZIK !!!!
Ezzel a nem múkődő ajtónyitàsérzékelőre visszavezethető problémával érkezett javitàsra:
Ez történt: Távadóval való közponit nyitás utàn a kulcs belett téve az ülésre a vezetö ajtó kinyitása után., egyébbként gyujrásráadás nem történt.., majd elcseverészett az autón kivül állva a tulaj...,kb 1.5 perc után rémulten látta hogy közponizár magától lezárt az úlésen lévő gyujtáskulcsal....
Szerencséjére volt otthon másik kulcs..., és az nem Békéscsabán volt....
Laci pécsnek jogos a vezetö ajtó preferált gyanuba vonása.., indokolva a hiányzó akusztikus világitásrajthagyásra való lehetsé ges összefūggést., azért ez se tutti 100%...,De lelkieröm egy gyors ,kompatibilis komfortmodul próbacserére van...,
Azonkivül még ūgyfélkonzultáció sem volt a továbblépés hibafeltárási kóltségvonzatairól.....,ami ugye nem öt perc..
Tudom mire gondolsz..,de az ajtóvezérlőelektronikába megy az ajtókontakt---onnét komfort CAN -en tovább...,egyelőre elriaszt 4 kárpitot levenni hogy egyenként biztosra letudjam ellenőrizni az ajtókapcsolókat...,az is zavar hogy elméletileg lehet akár 4 ajtókontakt hiba..?? Valószinüsége nem valami nagy., persze minden lehet
Önként jelentkezők-segitők kerestetnek az alábbi rémségek gyüjteményének kommentálására....
Audi.A2.1.4Tdi.AMF 2002.
Autó kulcsal vagy távirányitóval zárható-nyitható minden ajtó és csomagtér ! Tanksapka nyitás nem müködik. Nem kapcsoló hiba!
Távadóval történő be-kikapcsolásnál 1 illetve 2 Elakadás villogás. van .Ugyanez a 1 és 2 Elakadás villogás történik nyitótt ajtó vagy csomagtatónál is : Nincs ajtó Nyitva hiba visszajelzés irányjelzővillogáskor.
A belső központizár kapcsoló normálisan zár-nyit. Zárás esetén bármelyik kilincsről belülről nyitható bármelyik ajtó.
Kulcsal vagy Távvezzel sima , SAFE funkció nélküli bezárást nem lehet csinálni!!–.,Mndkét bekapcsolási mód esetében .,mindig bekapcsolja a Safe zárat!! Ilyenkor belülről ,egyik bekapcsolási módnál sem nyithatók az ajtók belülről kilincsel! És persze belsőzárkapcsolóval sem!!.
Távezzel történő központizár nyitásnál kb 1.5Perc mulva autómatikusan magától bezár minden ajtó, akkor is ha ezidő alatt történt bárhol egy ajtónyitás. Csak ha gyujtás rávan adva , legalább rövid időre ,akkor nem zár vissza a központizár.
Kulcsal történő nytiásnál nem zár vissza magátó a központizárl!
Távval vagy kulcsal történő nyitásnál belső világitás kigyullad .,gyujtásráadásra néhány mp-n belül elalszik.,vagy kb 40mp mulva elalszik ha nem történt ajtónyitás.
Müszerfal DIS-en egyik ajtóról vagy csomagtérajtóról sincs nyitott ajtó visszajelzés.
Diagnosztika Live Data-ban minden ajtó+ csomagtér mindig ZÁRVA pozíciót mutat.
Nincs világitás rajtmaradt akusztikus vissza jelzés.
Egyik ajtó nyitására sem gyullad fel a belsővilágitás.
Szelektiv ajtónyitás nincs programozva–hátsó ajtón mechanikus ablakemelők., a fenti hibákkal kapcsolatba hozható hibakódók nincsenek.
Én önként és dalolva CAM védelmére kellnék--de semmiesetre. sem ellened...
Tömören a véleményem.., sokszor én sem rajongok a nem mindig finom stilusáért---ráadásul én elég érzékeny állat fajta vagyok..., de mielött "beszólnék" neki érdkesmódóon mindig eszembejut az abszolult segitőkészsége bármiről is van szó--veszi a fáradságot és megpróbál segiteni legjobb tudása szerint!!! Ez az ami nálam mindent fölülir!
Bocsi hogy hivatlan prókátorként belefolytam apró cseprő szóváltásotokba.
Jó most akkor én is elmondom a véleményem rólad: azért mert x év tapasztalat van mögötted, pokolian beképzelt, kioktató, nagyképű vagy.
Fogalmam sincs miért, de a magyarok 90%-a azt hiszi ha van tudása, akkor nulla alázat és nagy arc mellett bárhogyan viselkedhet és beolthat bárkit.
Erre tökéletesen jó egy ilyen fórum, ahol a nagyképűségét minden nap gyakorolhatja. Mégis kinek képzeled te magadat?
Eskü, hogy facebook csoportokban több segítséget kaptam 1 év alatt mint itt 5 év alatt.
Mert nem kötöttek bele minden egyes betűbe amit írtam, hanem próbáltak válaszolni, max. megkérdezték, hogy tudok-e valami plusz adatot.
Iszonyatosan irritál, hogy nagyon sok embert kioktatsz, mintha Te lennél itt az Isten. Számomra akármilyen tudással rendelkezik egy ilyen szakember, nulla a számomra.
Mert már két nappal ezelőtt leírtam, hogy vele abbahagytam a diskurzust hiszen nem érti, nem fogja érteni és nem is akarja érteni. És ezt ezzel az utolsó hozzászólásával ismét megerősítette. Olyannal meg minek vitázzak fölöslegesen? Akivel lehet értelmes párbeszédet folytatni annak válaszoltam is és le is írtam a vélemémenyem.
Nos, ha egy átlagos homo sapiens sapiens, (alias ember), ha egy autót javításra visz, és tudja, hogy ( mert látja a kib**szott utakon) hogy 40 autómárka 350 típusa közlekedik és javításra viszem az autót, akkor alap logika, hogy
elviszek egy papírt, az egyetlen egyet amiben benne vannak a műszaki adatok. Mert alkatrészt fognak hozni hozzá. Ennyi.
ha a fűnyírómhoz veszek valamit, baromi érdekes de kell tudjam a típusát és úgy megyek a kisgépcentrumba.
Nekem ez alap lenne. És még előre figyelmeztetve sem hozzák. Ne haragudj persze, van aki pl tök kis cuki csaj pl és nem tudja hogy mivan, de amikor egy pasi, aki életében kb 100. alkalommal
viszi szervizbe az autót és nem hoz forgalmit az SEGG. Nemtörődöm. Védjed csak őket Paco ha nem téged bosszantanak a hülyeségükkel akkor védjed csak, úgy baromi könnyű.
Az idő pénz, ja és ők is tegnapra kérik a javítást. Akkor hozzá már magával azt a forgalmit ha egyszer felhívja az ember a figyelmét rá. Ja és mivel előző szervizeléskor is kérték tőle nem egyszer, hozza már el akkor is ha elfelejtettem figyelmeztetni.
A lényeg nem azon van, hogy leSEGG-eztem egy SEGG-et, hanem mert úgy teljes általánosságban egy társadalmi elbutulás és flegmaság érezhető, főleg egy bizonyos korcsoportnál. Szerintem. Tapasztalatom szerint.
Az, hogy valaki rácsodálkozik, hogy műszakira kell forgalmi, pedig már 7. alkalommal hozza műszakira.... az igenis SEGG.