Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Levike Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880651

Kötelező transz versenyzőt nem akarnak még pluszba ? 

Full gáz.

Előzmény: btipus (880642)
Bigyula2 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880650

"miért nem elég csak egy sima sárhányó?"

.

Akkor még a kerekek oldalról összeérhetnek. Egyébként meg nagyobb felületen több reklámot lehet elhelyezni. ;)

Előzmény: Bateman (880645)
gorcher Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880649

Nekem is pont ez jutott eszembe, hogy mi a gyászkeret ez. Nem baj, csak próbálgatnak, reméljük valami szemet kevésbé bántó megoldás lesz a leghatékonyabb.

Előzmény: Helter Skelter (880647)
btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880648

Sztem szét akarják választani a kerekek és az autó aljának felvert vízfüggönyét, ezt kisérletezésnek gondolom.

Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.09 -1 2 880647

Mi ez a bánat gyász?

Legalább bakker valami átlátszó szar lenne ha már ilyenben gondolkodnak... komolyan bazze temuról jobbat rendelek! ;)

Előzmény: btipus (880642)
Bateman Creative Commons License 2024.05.09 -2 1 880646

erről beszélek én is:)

Előzmény: Inner Circle (880644)
Bateman Creative Commons License 2024.05.09 -2 2 880645

miért nem elég csak egy sima sárhányó? bár az egész koncepciót nem értem. vannak a nyitott és a zárt karosszériás autók. miért akarják a nyitottat megszüntetni, vagy afelé közelíteni, pont az értelmét veszíti így el a nyitott karosszéria. totál faszság.

Előzmény: btipus (880642)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880644
Előzmény: btipus (880642)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 1 880643

te jó ég, erre csak van jobb :D

 

áramvonalasítva nem lenne ilyen csúnya, de az egész nyitotkerekességet végleg buknánk (ezzel nem teljesen)

Előzmény: btipus (880642)
btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 2 880642

ööö..hát közel áll a vizuális környezetszennyezéshez, de ha csak esős futamokon vetik be, akkor ...ok [nagyot nyel].

 

btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880641

Ellenvélemények sokasága :D

Szóval miután kerek 2hónapja Lance Stroll pont ugyanabba a 23-s kanyar tecpro falát ütötte széjjel és SC alatt mentették ki, javították a falat és szedték össze a törmeléket, így én maradok szkeptikus.

De egyébként az SC az biztonsági döntés, ahogy a VSC is, valamit a szakaszos sárga. A VSC vagy a több SC alkalmazása is próbálkozás arra hogy kevésbé csesszék szét a versenyt. Ettől még az SC berendelése csak a biztonságot szolgálva történhet, minden más olyan rizikó amit az FIA-nak nem dolga felvállalni, nem fűződik hozzá érdeke.

Előzmény: Inner Circle (880639)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880640

Alonso után is voltak rá példák, csak többnyire nem annyira extrémek, aztán szegény Bianchi végzetes balesete után be is vezették.

sőt, régen az SC-nél őrült versenyfutás indult azok között, akiket nem kapott el, a delta időket nem tudom, mikor hozták be, gondolom 20 éve még technikailag is nehezebb lett volna kontrollálni

Előzmény: Inner Circle (880639)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880639

Szerintem ez nem illik ide, vagy csak annyiban, hogy itt is igyekeztek minél kevésbé belenyúlni a versenybe, de amikor muszáj volt, meghúzták a súlyosabb döntést.

Nincs olyan, hogy a biztonsági intézkedések csak a biztonságot szolgálják, minden intékzedés kompromisszum a verseny szabadsága és a szükséges korlátozás közt. Maguk az SC és VSC intézkedések is azok. És ahogy CH már sokszor írta, nincs lényegi különbség a VSC és az SC első szakaszának biztonsága közt, különösen aközött, hogy a kettő közti váltás 10 mp-cel előbb vagy később történik-e. A VSC a dupla sárgát telibesz.ró versenyzők (khm, Alonso, khm) miatt született, ezzel a baleseti helyszínek biztosítva lettek kb ugyanannyira, mint SC alatt lennenek. Még egy piros zászló sem jelenti a körözés azonnali végét, akkor is visszajönnek a boxba. 

Előzmény: btipus (880638)
btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880638

2021 Saud 10. körben beintik az SC-t,  kiáll az első, a második, a negyedik, az ötödik, és a hatodik kereket cserélni, kivéve a 3. versenyzőt aki kint marad. Ezután beintik a pirosat.

..

Ezzel együtt muszáj abba az irányba tartani, hogy a biztonsági intézkedések csak a biztonságot szolgálják.

Előzmény: Inner Circle (880632)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880637

Na, azert ugy senki nem jart, mint Valenciaban Alonso

Előzmény: Inner Circle (880632)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880636

Utobbi inkabb Kimi!

Előzmény: candle (880635)
candle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880635

Senna: "Ne az edzés utolsó 5 percére hagyd a gyorsköröd!"

Vettel: "Ne a verseny utolsó körben fuss körrekordot!"

 

Előzmény: Gorcsev (880621)
candle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880634

"szerintem lehetőség szerint törekedni kell a verseny minél kisebb torzítására"

 

Szerintem itt az előre lefektetett szabályok betartása lenne a tuti, hiszen pont azzal torzítod a legjobban, ha a szabályoktól eltérve, egyedi elbírálásokat viszel a rendszerbe. És ez akkor is így van, ha a szándékod alapvetően jó. 

 

 

Előzmény: Inner Circle (880622)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880633

Nincs mivel, kattvadász cikk :)

Előzmény: candle (880629)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880632

De mit mutat a gyakorlat? Norris és Verstappen esetében a versenyigazgatóság nem tolt ki a potenciálisan sebezhető versenyzővel. Valencia 2010, ott igen (de nem a versenyben vezetővel, azaz kb a mostani Norris esettel analóg). Más releváns példát tud valaki?

Előzmény: btipus (880623)
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880631
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880630

Indy azért is érdekes, mert ott szinte mindenki belefért az első 6 versenyébe. :-) 

Előzmény: candle (880628)
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880629

Vitatkozz a vezess.hu-val. :-) 

Előzmény: Inner Circle (880626)
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880628

2 volt + 1 indyben.

És Baghetti, ahogy írták már.

Előzmény: Törölt nick (880625)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880627

Baghetti (1961)

Előzmény: Törölt nick (880625)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880626

Nem osztogatnak, hanem fosztogatnak...

 

https://racingnews365.com/fia-explain-norris-miami-safety-car-confusion

 

Se elismerés, se hibázás, nemhogy félkövérrel :D

Előzmény: candle (880624)
Törölt nick Creative Commons License 2024.05.08 -2 0 880625

Nyuggerrapper 6 versenyénél van gyorsabb? Az első Forma-1 szezon első 5 győztese nem ér.

Előzmény: F1 Hierro (880616)
candle Creative Commons License 2024.05.08 -1 0 880624
Előzmény: Inner Circle (880622)
btipus Creative Commons License 2024.05.08 -2 0 880623

Ellenvéleményen vagyok, továbbra is azt tartom hogy csak és egyedül a veszélyhelyzet szabályozhat egy safety car-t. Nincs mérlegelés más okból.

Előzmény: Inner Circle (880622)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880622

De én úgy gonodlom hogy egy egyszerű szezonban, nincs ok arra hogy részrehajló legyen a döntés....

 

Szó sincs részrehajlásról, semmilyen szezonban, sőt épp amellett érvelek, hogy a FIA minél kevésbé nyúljon bele a versenybe. A te álláspontodból olvasom azt ki, hogy a FIA-nak nem feladta vizsgálni, hogy mikor nyúl bele abszolút a versenybe és mikor nem, erről döntsön a véletlen. (Azaz teljesen véletlenszerű, hogy a versenyben vezető bármelyik pilóta versenyét esélyesen tönkreteszik-e.) Nem értek egyet, szerintem lehetőség szerint törekedni kell a verseny minél kisebb torzítására és az eddig tapasztaltak alapján a FIA (ebben az esetben) ezt is teszi. Éppen ezért hitelvesztésről sincs szó; meglehetősen szalmabábnak tűnik nekem ez az érvelés a FIA korrumpálódása ellen, hiszen senki sem érvel mellette.

Előzmény: btipus (880619)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!