Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880656

ha csak ilyen irányba mehetnek, vmi szerelhető kéne, esőgumival együtt kerül fle

Előzmény: Helter Skelter (880654)
zsozsok Creative Commons License 2024.05.09 0 3 880655

Előzmény: btipus (880642)
Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.09 -1 2 880654

Igen, reméljük csak a próbálgatós időszakban lesz ennyire megdöbbentően F1 idegen ez a cucc.

Azért a glória sem volt az elején túl szép, de mára már hozzászoktunk, de ezen javítani kell.

Előzmény: gorcher (880649)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 2 880653

most ez hogy a pékbe jön ide? esőben az ótvar látási viszonyok miatt nincs verseny, ezt próbálják, egyelőre elég csúnyán kezelni

Előzmény: Levike (880651)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880652

Nem kell, itt maga az autó is nonbinary, trans és queer.

Előzmény: Levike (880651)
Levike Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880651

Kötelező transz versenyzőt nem akarnak még pluszba ? 

Full gáz.

Előzmény: btipus (880642)
Bigyula2 Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880650

"miért nem elég csak egy sima sárhányó?"

.

Akkor még a kerekek oldalról összeérhetnek. Egyébként meg nagyobb felületen több reklámot lehet elhelyezni. ;)

Előzmény: Bateman (880645)
gorcher Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880649

Nekem is pont ez jutott eszembe, hogy mi a gyászkeret ez. Nem baj, csak próbálgatnak, reméljük valami szemet kevésbé bántó megoldás lesz a leghatékonyabb.

Előzmény: Helter Skelter (880647)
btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880648

Sztem szét akarják választani a kerekek és az autó aljának felvert vízfüggönyét, ezt kisérletezésnek gondolom.

Helter Skelter Creative Commons License 2024.05.09 -1 2 880647

Mi ez a bánat gyász?

Legalább bakker valami átlátszó szar lenne ha már ilyenben gondolkodnak... komolyan bazze temuról jobbat rendelek! ;)

Előzmény: btipus (880642)
Bateman Creative Commons License 2024.05.09 -2 1 880646

erről beszélek én is:)

Előzmény: Inner Circle (880644)
Bateman Creative Commons License 2024.05.09 -2 2 880645

miért nem elég csak egy sima sárhányó? bár az egész koncepciót nem értem. vannak a nyitott és a zárt karosszériás autók. miért akarják a nyitottat megszüntetni, vagy afelé közelíteni, pont az értelmét veszíti így el a nyitott karosszéria. totál faszság.

Előzmény: btipus (880642)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880644
Előzmény: btipus (880642)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 1 880643

te jó ég, erre csak van jobb :D

 

áramvonalasítva nem lenne ilyen csúnya, de az egész nyitotkerekességet végleg buknánk (ezzel nem teljesen)

Előzmény: btipus (880642)
btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 2 880642

ööö..hát közel áll a vizuális környezetszennyezéshez, de ha csak esős futamokon vetik be, akkor ...ok [nagyot nyel].

 

btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880641

Ellenvélemények sokasága :D

Szóval miután kerek 2hónapja Lance Stroll pont ugyanabba a 23-s kanyar tecpro falát ütötte széjjel és SC alatt mentették ki, javították a falat és szedték össze a törmeléket, így én maradok szkeptikus.

De egyébként az SC az biztonsági döntés, ahogy a VSC is, valamit a szakaszos sárga. A VSC vagy a több SC alkalmazása is próbálkozás arra hogy kevésbé csesszék szét a versenyt. Ettől még az SC berendelése csak a biztonságot szolgálva történhet, minden más olyan rizikó amit az FIA-nak nem dolga felvállalni, nem fűződik hozzá érdeke.

Előzmény: Inner Circle (880639)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880640

Alonso után is voltak rá példák, csak többnyire nem annyira extrémek, aztán szegény Bianchi végzetes balesete után be is vezették.

sőt, régen az SC-nél őrült versenyfutás indult azok között, akiket nem kapott el, a delta időket nem tudom, mikor hozták be, gondolom 20 éve még technikailag is nehezebb lett volna kontrollálni

Előzmény: Inner Circle (880639)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880639

Szerintem ez nem illik ide, vagy csak annyiban, hogy itt is igyekeztek minél kevésbé belenyúlni a versenybe, de amikor muszáj volt, meghúzták a súlyosabb döntést.

Nincs olyan, hogy a biztonsági intézkedések csak a biztonságot szolgálják, minden intékzedés kompromisszum a verseny szabadsága és a szükséges korlátozás közt. Maguk az SC és VSC intézkedések is azok. És ahogy CH már sokszor írta, nincs lényegi különbség a VSC és az SC első szakaszának biztonsága közt, különösen aközött, hogy a kettő közti váltás 10 mp-cel előbb vagy később történik-e. A VSC a dupla sárgát telibesz.ró versenyzők (khm, Alonso, khm) miatt született, ezzel a baleseti helyszínek biztosítva lettek kb ugyanannyira, mint SC alatt lennenek. Még egy piros zászló sem jelenti a körözés azonnali végét, akkor is visszajönnek a boxba. 

Előzmény: btipus (880638)
btipus Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880638

2021 Saud 10. körben beintik az SC-t,  kiáll az első, a második, a negyedik, az ötödik, és a hatodik kereket cserélni, kivéve a 3. versenyzőt aki kint marad. Ezután beintik a pirosat.

..

Ezzel együtt muszáj abba az irányba tartani, hogy a biztonsági intézkedések csak a biztonságot szolgálják.

Előzmény: Inner Circle (880632)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880637

Na, azert ugy senki nem jart, mint Valenciaban Alonso

Előzmény: Inner Circle (880632)
Cold Heart Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880636

Utobbi inkabb Kimi!

Előzmény: candle (880635)
candle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880635

Senna: "Ne az edzés utolsó 5 percére hagyd a gyorsköröd!"

Vettel: "Ne a verseny utolsó körben fuss körrekordot!"

 

Előzmény: Gorcsev (880621)
candle Creative Commons License 2024.05.09 0 0 880634

"szerintem lehetőség szerint törekedni kell a verseny minél kisebb torzítására"

 

Szerintem itt az előre lefektetett szabályok betartása lenne a tuti, hiszen pont azzal torzítod a legjobban, ha a szabályoktól eltérve, egyedi elbírálásokat viszel a rendszerbe. És ez akkor is így van, ha a szándékod alapvetően jó. 

 

 

Előzmény: Inner Circle (880622)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880633

Nincs mivel, kattvadász cikk :)

Előzmény: candle (880629)
Inner Circle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880632

De mit mutat a gyakorlat? Norris és Verstappen esetében a versenyigazgatóság nem tolt ki a potenciálisan sebezhető versenyzővel. Valencia 2010, ott igen (de nem a versenyben vezetővel, azaz kb a mostani Norris esettel analóg). Más releváns példát tud valaki?

Előzmény: btipus (880623)
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880631
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880630

Indy azért is érdekes, mert ott szinte mindenki belefért az első 6 versenyébe. :-) 

Előzmény: candle (880628)
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880629

Vitatkozz a vezess.hu-val. :-) 

Előzmény: Inner Circle (880626)
candle Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880628

2 volt + 1 indyben.

És Baghetti, ahogy írták már.

Előzmény: Törölt nick (880625)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.05.08 0 0 880627

Baghetti (1961)

Előzmény: Törölt nick (880625)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!