Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aksi Creative Commons License 2000.06.16 0 0 64
Lezer ellen tenyleg nehez, de nem lehetetlen:
ha tobben vannak az uton meg idejeben kiszurhatsz egy kosza lezernyalabot ami nem teged pasztazott eppen. Volt mar ra pelda, hogy megusztam igy, meg arra is, hogy nem. Egyebkent az ovatossag, szembejovo kollegak villogasa ill. a radardetektor kombinalt vedeleme eleg jol mukodik :)))
Előzmény: aTOM (57)
stika Creative Commons License 2000.06.09 0 0 63
"Laser Wavelenght Detection range: 905+/-50 nm"
Ez biztosan nem stimmel. Átszámítva kb. 1 MHz adódik, ami rádiófrekvenciás tartomány. Vagy lehet, hogy az amerikaiaknál mást jelent a "nano" ? Azt tudom, hogy a milliárdot ők billiónak mondják.
Előzmény: 003 (61)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2000.06.09 0 0 62
Az integetes sokszor nem muxik, mert me'g az is lehet, hogy a szembejovonem veszi eszre a trafipaxot... volt mar ra pelda, ugy alltak be.
Ha eszre is veszi, nagyon sokan nem jeleznek. Sokszor nem is tudnanak, mert olyan az ut kikepzese. A Budafoki uton vagy az Irinyi uton szinte nem is tudna jelezni, pedig ott szoktak allni, es repesztenek is rendesen.
003 Creative Commons License 2000.06.02 0 0 61
Whistler 1545 adatok(ha valakit érdekel):

"radar frequencies:
10.500-10.550 Ghz (X Band)
24.050-24.250 Ghz (K Band)
33.400-36.000 Ghz (Ka Superwideband)

Laser Wavelenght Detection range:
905+/-50 nm"

Asszem Creative Commons License 2000.06.01 0 0 60
Pontos adatokat nem tudok, de az eddig rendszerbe állítottakat favoritba, felicsitába, escortba szerelték. Évek óta nem vettek ilyenből, és nem is fognak. Ameddig bírják, addig használják ezeket. Újakat csak az állványos kamerákból, és az autóba szerelhető szintén lézeres videotachográfból vásároltak, és vásárolnak ezentúl.

Üdv

Előzmény: Macmac (59)
Macmac Creative Commons License 2000.06.01 0 0 59
Sziasztok.
Persze, hogy azért kellene, mert vennék egyet.
A művelt nyugatiak megadják a frekvenciákat, amin a ketyüik működnek. A dolog stimmelni látszik, Asszem által megadott értékek egyeznek a nyugati gyártók adataival, pl ezzel: http://www.discountcell.com/radar/a-uniden.asp.
Kivéve a Microspeed frekveniáját, az az un X sáv, amit már máshol is hallottam, hogy más nálunk és Amerikában.
Asszem, tudsz valamit arról, hogy milyen megoszlásban használják ezeket, remélhetem, hogy a Microspeed a legkevésbé gyakori ?

Asszem Creative Commons License 2000.06.01 0 0 58
Ha valakinek ez segít?

Microspeed 13.450 GHz
Speedophot 24.125 GHz
Multinova 34.300 GHz
Fáma lézer 904 nm

A radarok egy vizszintes 5, függőleges 20 fokos nyalábbal mérnek, a lézer 300 méteren 1.2 méter átmérőjű körben. A radarok 20-tól 250, a lézer 480 km/ó sebességig 45 illetve 1000 méter hatótávolsággal.

Sok sikert a detektorokhoz, de ne sok jóra számítsatok.

Üdv

aTOM Creative Commons License 2000.06.01 0 0 57
Szasztok!

A lezeres + kameras szerkentyuk ellen tenyleg nem sokat tehetunk (szerintem), mivel tenyleg csak ha latod (marmint a kutyu), csak akkor jelez, de mar minek :((
Viszont a radar elleni az jo lehet, mivel neked kb ketszer akkora a vett terero, mint a radar vevojenek (rolad meg vissza is kell menni a hullamnak), igy a padlofek meg megejtheto :))

A CD-s f*szsagot nemtom melyik idiota talalta ki (en is nemreg hallottam, hogy a barmok nagyresze ezert logatja :)) )... Bocs, ha valakit megbantottam, nem volt szandekos...

Udv
aTOM

zsombi Creative Commons License 2000.06.01 0 0 56
És mi a francra jó a belső visszapillantó tükör mögé akasztott CD lemez?
Népi gyógymód?
003 Creative Commons License 2000.06.01 0 0 55
Már megint lemaradt,na mindegy. :-(((

A versenyt BkorVette nyerte volna meg,ha megjelenik(hülye krixkraxokat írtam a vigyori előtt) :-))

Nemsokára kapok kipróbálásra egy Whistler 1545-öst
Ez jófajta?Vagy nem?

Macmac!
Miért kell az adat?Lehet állítani a készüléken a
frekvenciatartományt?(a 1545-ösön nem lehet asszem.)

Macimedve Creative Commons License 2000.06.01 0 0 54
"Használ valaki közületek ilyen ketyerét?"

Már nem. Sok értelme nincs.
A Nagy Ellenséget a háromlábú lézerest meg a kamerát úgysem jelzi. Illetve igen, de megteszi ezt a pár száz méterrel odébb ácsorgó rendőr is. Ugyanis mikor a ,érést érzékeli a kütyű, akkor már be vagy mérve.
A hagyományos radarokra műxik, de városban elég sok téves jelzést ad, állandóan sípol. Meg annyiféle radarjuk van a zsaruknak, hogy állandóan updatelni kellene.

A legjobb az autóstársakra figyelni!
Emberek, integessünk, villogjunk stb!

Előzmény: 003 (52)
003 Creative Commons License 2000.06.01 0 0 53
OFF:

Bocs,lemaradt valamiért:

azonosító :-)))

ON

003 Creative Commons License 2000.06.01 0 0 52
Sziasztok!

Használ valaki közületek ilyen ketyerét?Mik a
tapasztalatok?
Az egyik topicban volt erről szó néhány hozzászólás erejéig,de semmi érdemleges :-(((
Azt hallottam,hogy nem nagyon +bíz6óak.
Érdemes befektetni egy ilyenbe?

BkorVette!

légvédelmi azonosító:

stika Creative Commons License 2000.06.01 0 0 51
Lézerfrekvencia? Hát ez elég érdekes kérdés, igy nem szokták megadni, bár tulajdonképpen nem értelmetlen. A lézer egy pontosan meghatározott színű (monokromatikus) fénysugarat bocsát ki. Ha tudod ezt a színt, akkor táblázatból ki kell keresni a hullámhosszt, ennek a reciproka a frekvencia. De nagyon nagy, terraherz nagyságrendű értéket fogsz kapni.
Előzmény: Macmac (48)
BkorVette Creative Commons License 2000.06.01 0 0 50

Nekem meg, a honi légvédelem rádiós azonosítóira lenne szükségem!!:-)))

Üdv.:B.korVette

Ui.: Verseny indul...ki kap elöbb választ!!:-)))))))))))
Ui2.: nem ismerem a repülőket, lehet, hogy hülyeséget kértem??:-)))))

Előzmény: Macmac (48)
lac8 Creative Commons License 2000.06.01 0 0 49
Na ez engem is érdekelne :)))
Macmac Creative Commons License 2000.05.31 0 0 48
Sziasztok !

El tudná valaki árulni nekem a kis hazánkban használatos rendőrségi radar és lézerfrekvenciákat ? Persze, hogy detektorhoz kellene. Az adat nem lehet túl titkos, régen egy autósújságban láttam, de sajnos már nem lelem.
Köszönettel.

Alfred Creative Commons License 1999.06.11 0 0 47
pic:
Mostanában vettem egy CB-t, de a kamionosok az engedélyköteles frekvenciákat használják, nem? (valami USB-t emlegettek a boltban...)

Amúgy amióta a Landyval autózom vége a rettegésnek, kényelmes nyolcvanok országúton, szolíd százak autópályán, városban meg óvatos hatvanok, és nagy-nagy nyugalom... :-)

Előzmény: pic (46)
pic Creative Commons License 1999.06.10 0 0 46
Még csak annyit, hogy a CB jó ötletnek tűnik. A kamionosok általában a K40-es csatornán adják a drótot egymásnak.

pic

Előzmény: pic (45)
pic Creative Commons License 1999.06.10 0 0 45
MadDriver,

nem a fény sebességét mérik :)), hanem a gyorshajtó sebességét. Azaz a radar-frekvencia változását mérik a visszaverő felületről.
(Más tészta, hogy van szakaszos üzemű radar is, de ez is a vivőfrekvencia/visszavert frekvencia differenciáját méri.)
Zavarni legegyszerűbben és leghatékonyabban mikrohullámú oszcillátorokkal lehetne, de - a már részletezett működési tartományokból adódóan - csak többel. Ráadásul kéne egy szet előre, egy szet hátra.

Mivel a visszavert jel nagyon gyenge, ezért már kis teljesítményű zavaró adó is hatásos lehet. Lehetne próbálkozni 10 GHz-es zavaróadóval, mivel a használt frekik cca. harmonikusai egymásnak.

pic

Előzmény: MadDriver (23)
vince Creative Commons License 1999.06.10 0 0 44
Azért fikázom a gyorshajtókat mert az én életemmel is játszanak. Meg a tiéddel is. Bele gondoltál mi lenne ha egy gyorshajtó, (kívánom, hogy ne így legyen) csak megsért egy rokonodat, vagy netán megöli? Nem lennél dühös?
Előzmény: jo_lenne_tudni (42)
mccheese Creative Commons License 1999.06.10 0 0 43
Na: Ha este nyolckor 12-13 óra vezetés után, nekikezdesz az önkormányzatot keresni, én személyesen csókolom meg a lábad nyomát.
(Különösen igaz ez mondjuk az autópályára, amelynél napokba telne felderíteni kihez is tartozik tk (tulajdonképpen).
Nem tudom figyelted-e milyen hatást vált ki a közlekedők többségéből a sebességkorlátozás -vélt vagy valós- eltúlzása...
Beértek -a konvoj- egy faluba sebesség kb. 60 km/óra, jön egy 40-es tábla, sebesség:kb.50 km/óra, jön egy 30-as tábla, sebesség:60 km/óra újra. Vagyis: mit szopatnak itt minket? Nem igaz, hogy harminccal kelljen döcögnöm. És már a negyvenes tábla hatása is agyon lett ütve.
Ezen el kellene gondolkodni a táblák kihelyezőinek is.....

Mekkcsíz

Előzmény: vince (41)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 1999.06.10 0 0 42
Szeintem nem fikaztam, de mind1.

Masreszrol minek radardetektor, ha nem mesz gyorsan? Akkor meg minek fikazni a gyorshajtokat? :-))

Előzmény: vince (41)
vince Creative Commons License 1999.06.10 0 0 41
mccheese-nek: igazad van. Amikor ilyen hivatali töketlenkedést, netalán enyhe kibsz. érzetű dolgot tapasztal az ember felmegy a pumpa. De miért nem szól senki az önkormányzatnál, a közlekedés főfelügyeletnél, vagy bárhol? Mert esetleg avval jót tenne a többi autósnak is? (Ok tudom én is itt élek, ha valaki szólna a kintfelejtett táblákért még ő járna rosszul) De ha soha senki nem kezdi el. ...

Jó_lenne_tudni: nem igazán értem miért fikázod a "mazsolákat". Teherautó is ki szokott lassan előzni. De Ő erősebb vagy mi? Különben a halálos balesetek magas %-a gyorshajtás miatt van, és pont a védtelen mazsolákat érinti halálosabban a dolog. Sajnos elég sok potenciális gyilkos robog az utakon :((

mccheese Creative Commons License 1999.06.10 0 0 40
Nem csak azért, mert nem tudja felmérni a te sebességedet. Nekem volt olyan ismerősöm, aki előzéskor sem merte túllépni a megengedett sebességet. Gondold el amikor jön szembe a kamion, az arc meg 80-al 5.-ben "dönget" egy 1.7-es dízel Fiattal.....

Mekkcsíz

Előzmény: jo_lenne_tudni (39)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 1999.06.10 0 0 39
Tegye mindneki a szivere a kezet!

En sokszor tapasztaltam, hogy pl. a 6os uton megyek nagyobb tempoval (120-150 kozott), akkor miert kell fekeznem mindig a szembol elozok miatt?

Nos, azert, mert sokan nem tudjak megallapitani lyen temponal, hogy mennyivel jon a szembejovo!!!

Ez ellen tenyleg ved a sebessegkorlatozas, mert a sok "mazsola" nem meri tullepni, mert mi lesz ha...

mccheese Creative Commons License 1999.06.10 0 0 38
Na igen, aki városban 120-al szlalomozik a gyalogosok között, az nem normális. De a 7 főút a Balaton mellett. Két sáv zsír új aszfalt, néhány napos lehet, csak az útjelek felfestése hiányzik. 30-as tábla, ez normális????
Több kilométeren keresztül mehetsz lépésben, a vadonatúj úton.
Vagy: Tavaly előtt M1-es, az ARAL kút előtt. Új aszfaltszőnyeg, kavicsfelverődésre figyelmeztető táblák, előzni tilos. Autópálya. Három hónapig volt kinn a tábla, és zötyöghettél az IFA mögött 50-el, ha beszorultál.

A magyar mentalitás: Rossz az út? Tegyünk ki egy 30-as táblát. Olcsóbb mint megjavítani....

Üdv: Mekkcsíz

Előzmény: vince (37)
vince Creative Commons License 1999.06.10 0 0 37
Mr Spock-nal csak egy par szot szantam, a tobbit mindenkinek.
Szerintem, ha nekem, neked barkinek egy szabaly nem tetszik, akkor a szabaly megvaltoztatasan kell munkalkodni es nem radarokat beszerezni.
Foleg a varosban 120-szal dongetokre vagyok kiakadva.

mr-Spock-kal mar mas topic ban is talalkoztam, es mit tesz Isten, ott semm egyezett a velemenyunk :))

Előzmény: Degeczi (35)
mccheese Creative Commons License 1999.06.10 0 0 36
Ez mostanában már nálunk is működik. Többször talákoztam vele, és nem csak autópályán.

Üdv: Mekkcsíz

Előzmény: Degeczi (35)
Degeczi Creative Commons License 1999.06.10 0 0 35
Jellemzo, hogy pl. a nemeteknel aki latja, hogy dugo van elotte az autopalyan az nem csak lassit, a veszvillogot is kiteszi. Ezt latjak mogotte is, ok is villogni kezdenek igy szepen halad hatra a jelzes.
Előzmény: robicsek (34)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!