mindennap,de elotte oda is csengizhetsz, es a holgyek nagyon elozekenyen el is fogjak mondani hogy mi az abra- meg aznap megvan az eredmeny es masnap elviheted az alkalmassagit
famadar
Merevszárnyú oktató Fehérvári Tamás, (06 20 985-3306 ). Ő UL-t is oktat, gépet is tud biztosítani, és a költségek sem egetrengetőek (egy Cesna-s oktatáshoz képest)
ezt csak megerősíteni tudom, a Gyáli úton nagyon kultúrált a reporvosi vizsgálat. Nem könnyelműek, de nem akarják átharapni a torkod, ha a körmöd hosszabb a megengedettnél :-))
szal javaslom mindenkinek, én is most csináltam meg...
Egyébként - ha minden jól megy (píz köll hozzá) - akkor én is egy ismerősömnél kezdek PPL-re tanfolyamot, kicsit olcsóbban, kicsit "barátságosabban", mint máshol...
Ez a félmillilő tényleg csak akkor igaz ha sokat berírsz a tényleges repülés helyett. Ezt ha csak most kezdessz el repülni nem igazából javaslom. Sanjos tényleg a duplája felé közelít az összeg. (Persze az már tartalmazza az oktató díját is - nálunk ez még mindíg minimális Svájban az oktató elkér 100-120 svájci frank-t egy óráért ami akárhogy számoljuk 16-20e Forint!!!! Ez az összeg már általában tartalmazza a leszállási illetékeket is ami a normál repült órában persze nincs benne - Budaörsön ez kb. 1000-2000Ft Súly függvényében+kiképzésnél (touch&go) némileg olcsóbb, ja és a repbenzin sem lesz olcsóbb!!)
Nem elriasztani akarlak de figyelni kell a részletekre, mindenképpen nézz meg több gépet is.
Ha tovább érdekel a dolog hivj fel, beszéljünk és nem igazából vagyok elkötelezve sehová viszont oktatás szervezéssel foglalkozom (PPL, N-VFR, IFR, C-KAT), ami azt jelenti egy csomó lehetőséget végig tudunk beszélni és kiválasztani a neked leginkább megfelelőt. (ide érdemes ellátogatni, megtalálod elérhetőségeinket: http://www.maracsko.hu)
Ha további kérdéseitek vannak kereshettek direktben is!
Üdv, MS
Hát sajnos az a félmillió körüli összeg, az csak akkor igaz, ha nem végigirepülöd a kiképzést, hanem végigírjátok. Bocsi, de tényleg nem férhet bele ebbe az összegbe. Egy valamirevaló oktató nem oktathat ingyen, a gépnek akkor is van költsége, ha áll, persze van aki szeret mondjuk a biztosításon spórolni... Szóval reálisabb mondjuk majdnem a duplája. Nem is beszélve a tervezett kiképzési óraszám-emelésről.
Nyíregyházán sajnos nincs is kétmotoros gép, ami volt a tavasszal össze bírt törni, mert olyat szerettek volna vele csinálni, amit ő nem akart.
Jobb megoldás amit nálunk találhattok, banki kölcsön felvétele a PPL meszerzéséhez, vagy mondjuk a C kategóriához. A részletekről nemsokára olvashattok a honlapunkon: http://www.aeromedia.hu/
Osztom Gyub véleményét, szerintem is a legjobb út egy kicsit spórolni, és egy szimpatikus repülő iskolában megcsinálni a PPL-t. (félmillió körül ki is jön) Talán időben és pénzben is ez éri meg leginkább. Azán pár év hiénázás, és sínen vagy.
Üdv: Pik
Végigolvastam a csevejt a témáról, azt hiszem elég sok tévedés található! A képzés ára 30 órás repülést alapul véve nem olyan drámai - óránként mintegy 18-20000 Ft. Nálunk lehet mindezt részletre is csinálni, a Te általad megszabott ütemezés szerint. Mint minden technikai sport ez is jócskán pénzbe kerül, de amit kapsz érte az, a szó szoros értelmében: "nem mindennapi"!
Ha valakinek ingerenciája és komoly szándéka van PPL képzésre, az írjon emilt:gyub@freemail.hu
Sok sikeres képzésen vagyunk túl, minden képzés során új és újabb barátokat szereztünk.
Szerintem az orvositól és elméleti vizsgától nem kell tartani, hiszen manapság már igen széles skálán engedélyezik a PPL-t.
Úgy tudom Nyíregyházán már nem mezőgazdasági pilótának képezik az embereket, hanem kereskedelmi pilóta jogosítást, meg műszerrepülő kiképzést meg kétmotoros jogosítást kapnak.
A pilótasághoz vezető másik (ugyancsak nem királyi) út, elvégezni egy másik szakirányú egyetemet, főiskolát (BME, Kandó), közben megszerezni a magánpilóta (PPL) szakszót, szorgosan repülni mindennel ami mozog, mielőbb oktatónak lenni és gyűjteni az órákat esetleg külföldön is. Amerikában állítólag egész baráti áron lehet repülőzni.
Nem eccerű:-(
De ha az ember nem adja fel működhet:-)
Hi Two-pack!
Kérdés jó. Több féle út van...de egyik se igazán bejáratott és nem müködik úgy ahogy kéne tudomásom szerint. 1 Nyíregyháza fősuli. Ahol mezőgazdasági pilótának kiképeznek és utánna lehet próbálkozni a melévnál. 2 Saját pénzből, sacc per 3 millióért kiképezteted magd és ugyan úgy próbálkozol. Pillanatnyilag ezek jutnak eszembe amiről már hallottam, hogy van akinek sikerült. De ha van valakinek ennél jobb, müködőképesebb ötlete azt én is szívesen hallanám.
Üdv Goose
Egy ifju repuleg rajongo vagyok es azt szeretnem megtudni, hogy ha valaki pilota szeretne lenni, de nem a legieronel, nem vadaszgepeket szeretne vezetni, hanem utasszallito gepeket, akkor milyen suliba, egyetemre, fosulira vagy egyalétalan hova kell jarnia. Hogyan lesz valakibol pilota?
Hi Bi!
A dioptria határ sacc per 3-nál van, a Gyáli úton talán feljebb is mennek, de az már...
Siklóernyő életveszély...sárkány...is (Aki nem ért velem egyet...lehet tiltakozni nyugodtan :) ) Szerintem minnél inkább repülő formájú valamivel próbálkozzál, lehet az akár motoros, akár vitorlázó. Árban szerintem ezek közül a siklóernyő a legolcsóbb. Utánna kb 1 kategória a sárkány (motoros) és a vitorlázó.
Ha érdekel még valami írj mailt
üdv Goose
Mennyire szigoruak ezek az orvosi szabalyok? Hol a hatar dioptriaban?
Egyebkent szerintetek mivel erdemes kezdeni? Sikloernyo? Sarkany? Melyik a legolcsobb, illetve melyik mennyire veszelyes?
Bocs, hogy ilyen sokat kerdezek egyszerre, de ez az uj pilota-kultusz itt az indexen folkeltette az erdeklodesemet...
Ezzel a lézeres/szikés mütéttel ismerkedtem, de a szemészorvosom lebeszélt róla, ő is tisztában van a műtét előnyeivel, de ő úgy látja, ilyen komoly behatásnak komoly (káros) következményei vannak. Egyébként valahol azt olvastam, hogy az U.S. Marines pilótánál is kizáróok az eféle műtét :)
Egyébként a bécsi úton az optimedben tényleg nagyon rendesek, ha nem biznék a szemészorvosomban annyira, akkor valszeg már megmütettem volna...
Csak murepulni ne akarj utan, szerintem ezek a mutetek nem lesznek teljesen terhelhetoek. A sportkorhazban egyebkent meg a ful-orr-gegesz is emlitesre melto!
A szemedet frankóra csináltadhatod ha van léd, havernak lenyomtak egy szódásüvegnyit. Én fuvaroztam a manust a Bécsi úti optikmed
be, tök király lett 150 rugóért. Ez ne tarcson vissza.
Elég annyi hogy -2/-5,5 dioptriás szemüveget hordok :))) (Igaz, amikor voltam, még csak -2/-4 -es volt, de az már majd 3 éve volt) A fogászat is megjegyezte, hogy pár fogtömést újra kéne csinálni (vagy kihuzatni az összeset, és protkót csináltatni :))))
Persze ez még nem is motoros, csak vitorlázógépi engedély lett volna, utánna szerettem volna továbblépni... Hát nem jött össze
Szóval úgy néz ki max. utas leszek a légtérben :)
Hi
Ezt az orvosi vizsgálatot nem hasonlítanám össze az autóvezeéshez szükséges vizsgálattal. Egyrész 8 féle vizsgálat van ( labor, szemészet, fül-orr gégész, belgyógyászat, sebészet, EKG, pszihiária, fogászat)és sokkal szigorúbb. Én a sport korházban voltam 3x mert eddig ott nem kellett fizetni, de most már ott is kell. Ha szemüveges vagy(3 dioptriánál több) akkor a sportkorházban szerintem ne is próbálkozz. Az első alkalommal a legkomolyabb, ha oda mész megismerkedhetsz a bájos Barcza Idával aki országszerte közismert szemilyéség. :) Sok sikert..írj hogy mire vagy kiváncsi!