Keresés

Részletes keresés

Herold Creative Commons License 2001.06.11 0 0 83
1. Mitől olyan drága a Cessna oktatás, mikor az az egyik legkönnyebben vezethető kisgép?
2. Mit jelent a gyakorlatban a "szakszolgálati" kifejezés?
sjesz Creative Commons License 2001.06.05 0 0 82
Ez egy jó kérdés... mivel a Movit júli 1-től jogosítás, ezért akár a TELJES időt is lerepülheted vele..... Mind motorosra, mind vitorlára....

Egyébként ha 1 szakszód lereülted (pl. vitorla) akkor a másikmak (motoros, kávédaráló) csak a felét kell repülnöd.....

Előzmény: famadar (77)
sjesz Creative Commons License 2001.06.05 0 0 81
Ha pontosan érdekel, 5/2001 (II.6.) KöViM rendelet, érvényes július 1-től.

Éjszakai VFR jogosítás feltételei:

Betöltött 19. év,
Érvényes PPL,
Legalább 100 repült óra parancsnoki beosztásban,
legalább 3 óra éjszakai repülés oktatóval, ebből 1 óra útvonal,
5 éjszakai felszállás és 5 éjszakai leszállás teljes megállással.

+ Hatósági elméleti vizsga:

Előzmény: Gilice (78)
famadar Creative Commons License 2001.04.20 0 0 80
hal9000!
én a kötelező óraszámra gondoltam amit 2évente fel kellene mutatnod! bocs az okvetetlenkedésért !
Üdv:famadar
Előzmény: hal9000 (79)
hal9000 Creative Commons License 2001.04.20 0 0 79
Famadár: Én már túl vagyok a dolgon, már pár éve... :-)))
Sok sok pénzt meg lehet takarítani, ha az ember körüljárja a reptereket, úgy 50-60 km-es távolságban!!!

Gilice: Ha javasolhatom repülj, repülj, repülj, és ha már lesz 150-200 óra gyakorlatod akkor lépj tovább!

Gilice Creative Commons License 2001.04.14 0 0 78
Sziasztok!

Én "újonc" vagyok ezen a listán, üdvözlök mindenkit.

Remélhetőleg hamarosan megszerzem a PPL (C-172) szakszómat és érdeklődnék, hogy utána milyen lehetőségeim vannak, illetve mihez mennyi repült óra szükséges (pl. éjszakai VFR)?

Köszi előre is és mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!!!

Gilice

famadar Creative Commons License 2001.04.13 0 0 77
hal9000!
bizonyos részét movittal is betudhatod /pl az útvonalrepüléseket ha jól tudom !/ az meg csak kb:18 óránként
famadar
Előzmény: hal9000 (71)
sjesz Creative Commons License 2001.04.09 0 0 76
Látod, ilyen a véletlen.....

Viccelgetek, hogy szegény Tamásnak merev a szárnya....
Aztán másfél óra múlva leesik.... a mi gépünkkel....

Tényleg csak szóvicc volt....

Előzmény: Törölt nick (75)
Törölt nick Creative Commons License 2001.04.06 0 0 75
Ezt most te félreértetted???

Különben tényleg "Szegény Tamás" ma lezuhant. Olvashatsz róla a repülőszerencsétlenségben.

Előzmény: sjesz (74)
sjesz Creative Commons License 2001.04.06 0 0 74
"Merevszárnyú oktató Fehérvári Tamás"

Szegény Tamás...... :-))))

Előzmény: Törölt nick (59)
sjesz Creative Commons License 2001.04.06 0 0 73
Tegnapelőtt még 345 volt Fahegyen!!!

Ott mindig olcsóbb !!! (Önreklám) (XX)

Előzmény: pik20d (72)
pik20d Creative Commons License 2001.04.06 0 0 72
Még 1 hülye kérdés: mennyi mostanság a repbenzin?
Namégegy: Az orvosira a pénzt előre kell fizeni csekken, vagy ráér utülag ill. közben? (Nem akarok potyára kivenni szabit.)
Köszi
hal9000 Creative Commons License 2001.04.06 0 0 71
Azért a 33 órát le lehet repülni úgy kb 23-25000 ft/óra áron is, és akkor semmit sem csaltál!!! Persze akkor kerülendőek a budapest környéki repterek....
famadar Creative Commons License 2001.04.05 0 0 70
megharaptad?!/bocs/ vegul is ez nem szimpatia kerdese,bar a rosszindulat sokat tud artani egy szelso erteknel/ ma kicsit darabos vagyok-elnezeseteket kerem!/
Előzmény: Jago_ (66)
famadar Creative Commons License 2001.04.05 0 0 69
ujitas,nekem tavaly tavasszal asszem 3300 volt de ne kopj le ha mar nem annyi
Előzmény: pik20d (63)
famadar Creative Commons License 2001.04.05 0 0 68
a gyali uton meg nem voltam ,de allitolag sokkal barobb-csak egy kicsit huzosabb
famadar Creative Commons License 2001.04.05 0 0 67
mindennap,de elotte oda is csengizhetsz, es a holgyek nagyon elozekenyen el is fogjak mondani hogy mi az abra- meg aznap megvan az eredmeny es masnap elviheted az alkalmassagit
famadar
Előzmény: pik20d (65)
Jago_ Creative Commons License 2001.04.05 0 0 66
A 7 az biztos. Hogy minden nap-e, azt nemtom.
En szemely szerint a Gyali utra jarok, mert Barcza Idaval kolcsonosen utaljuk egymast nem kicsit :)
Előzmény: pik20d (65)
pik20d Creative Commons License 2001.04.03 0 0 65
Köszi, azt hiszem, hogy maradok a sport kórháznál.
Ha jól emléxem 7-re oda kell menni a labor miatt?
Egyébként bármelyik nap lehet menni ugye?
Előzmény: Jago_ (64)
Jago_ Creative Commons License 2001.04.03 0 0 64
Hali!

Szerintem hosszabbitasnak szamit. Szinte biztos. Gyali uton 6600 Ft, ha jolemlexem. Meg most mar a sportkorhazban is penzes rendesen.

Előzmény: pik20d (63)
pik20d Creative Commons License 2001.04.03 0 0 63
Ha 3 éve lejárt, az minek számít? Hosszabbjtásnak, vagy újnak?
Lehet, hogy ez hülye kérdés, de mostanában semit se lehet tudni. :(
Előzmény: famadar (62)
famadar Creative Commons License 2001.04.02 0 0 62
kb3300-11000HUF
attól függ gyáli vagy győri út új vagy újítod
üdv : famadar

Előzmény: Törölt nick (59)
Chris__ Creative Commons License 2001.04.02 0 0 61
Hali!
Mennyi kb. az a nem egetrengető összeg???
Előzmény: Törölt nick (59)
pik20d Creative Commons License 2001.04.02 0 0 60
Sziasztok!

Mennyiért mérik mostanában az orvosit a Gyáli ill. a Győri úton?

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.18 0 0 59
ywerd

Merevszárnyú oktató Fehérvári Tamás, (06 20 985-3306 ). Ő UL-t is oktat, gépet is tud biztosítani, és a költségek sem egetrengetőek (egy Cesna-s oktatáshoz képest)

Előzmény: ywerd (58)
ywerd Creative Commons License 2001.01.18 0 0 58
Sziasztok,

Érdekelne, hogy hol lehet megtanulni merevszárnyú UL repülöt vezetni. Jelenleg C vizsgás vitorlázórepülö vagyok.

kakukkmadár Creative Commons License 2001.01.12 0 0 57
sziasztok,

ezt csak megerősíteni tudom, a Gyáli úton nagyon kultúrált a reporvosi vizsgálat. Nem könnyelműek, de nem akarják átharapni a torkod, ha a körmöd hosszabb a megengedettnél :-))

szal javaslom mindenkinek, én is most csináltam meg...

Egyébként - ha minden jól megy (píz köll hozzá) - akkor én is egy ismerősömnél kezdek PPL-re tanfolyamot, kicsit olcsóbban, kicsit "barátságosabban", mint máshol...

kakukk

Előzmény: ms (38)
ms Creative Commons License 2001.01.09 0 0 56
Ez a félmillilő tényleg csak akkor igaz ha sokat berírsz a tényleges repülés helyett. Ezt ha csak most kezdessz el repülni nem igazából javaslom. Sanjos tényleg a duplája felé közelít az összeg. (Persze az már tartalmazza az oktató díját is - nálunk ez még mindíg minimális Svájban az oktató elkér 100-120 svájci frank-t egy óráért ami akárhogy számoljuk 16-20e Forint!!!! Ez az összeg már általában tartalmazza a leszállási illetékeket is ami a normál repült órában persze nincs benne - Budaörsön ez kb. 1000-2000Ft Súly függvényében+kiképzésnél (touch&go) némileg olcsóbb, ja és a repbenzin sem lesz olcsóbb!!)

Nem elriasztani akarlak de figyelni kell a részletekre, mindenképpen nézz meg több gépet is.

Ha tovább érdekel a dolog hivj fel, beszéljünk és nem igazából vagyok elkötelezve sehová viszont oktatás szervezéssel foglalkozom (PPL, N-VFR, IFR, C-KAT), ami azt jelenti egy csomó lehetőséget végig tudunk beszélni és kiválasztani a neked leginkább megfelelőt. (ide érdemes ellátogatni, megtalálod elérhetőségeinket: http://www.maracsko.hu)

Ha további kérdéseitek vannak kereshettek direktben is!
Üdv, MS

Aero Média Creative Commons License 2001.01.08 0 0 55
Hát sajnos az a félmillió körüli összeg, az csak akkor igaz, ha nem végigirepülöd a kiképzést, hanem végigírjátok. Bocsi, de tényleg nem férhet bele ebbe az összegbe. Egy valamirevaló oktató nem oktathat ingyen, a gépnek akkor is van költsége, ha áll, persze van aki szeret mondjuk a biztosításon spórolni... Szóval reálisabb mondjuk majdnem a duplája. Nem is beszélve a tervezett kiképzési óraszám-emelésről.
Nyíregyházán sajnos nincs is kétmotoros gép, ami volt a tavasszal össze bírt törni, mert olyat szerettek volna vele csinálni, amit ő nem akart.
Jobb megoldás amit nálunk találhattok, banki kölcsön felvétele a PPL meszerzéséhez, vagy mondjuk a C kategóriához. A részletekről nemsokára olvashattok a honlapunkon: http://www.aeromedia.hu/
pik20d Creative Commons License 2001.01.07 0 0 54
Osztom Gyub véleményét, szerintem is a legjobb út egy kicsit spórolni, és egy szimpatikus repülő iskolában megcsinálni a PPL-t. (félmillió körül ki is jön) Talán időben és pénzben is ez éri meg leginkább. Azán pár év hiénázás, és sínen vagy.
Üdv: Pik
Előzmény: Johanna (51)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!