Keresés

Részletes keresés

CsePeti Creative Commons License 2007.08.18 0 0 136

Egyreszt a faszikam kozben szerintem megszerezte a diplomajat.

Masreszt ha csak a penzt nezed ne is mennyj (ezt a szot kb otvenszer irtam most at, es meg mindig nem vagyok biztos benne, igy irjak-e. Ha valaszolsz javitsd mar ki legyszi, mert megorulok tole) pilotanak, annyival tobb hely jut az olyanoknak, akik a szakmaert csinaljak.

Ma kicsit agressziv vagyok.

Szerintem megyek es leugatom a fopilota helyettesemet.

Puszi

Előzmény: Spocky5 (135)
Spocky5 Creative Commons License 2007.08.17 0 0 135

Kis C!

 

Amit tudok elmondom, remélem hasznos lesz mindkettőnknek(visszajelzés birtokában). A BME Közlekkarán végeztem 2004-ben, igaz nem repülőmérnöki szakon, hanem anyagmozgató-gépészként, de most ez nem lényeg. 2 év után kell (fő) szakot választanod, közlekedésmérnök vagy gépészmérnök. Mind a kettő esetében tovább szakosodhatsz (ezt már szakiránynak nevezik) repülésre. Az előbbivel légi közlekes leszel, tehát nagyon penge leszel abban, melyik városból-városba kellene indítani járatot, mikor induljon, stb. hogy az a legjobban jövedelmezzen egy légitársaságnak. Akkor alkalmas leszel a légi közlekedéssel kapcsolatos cégeknél (pl. szállítmányozó) közlekedésmérnöki munkát vállalni. Fogsz tanulni a repterek berendezéseiről is. Ha gépész leszel (na ide kell a kitartás és erő) repülőket tervezhetsz. Én ha mégegyszer csinálnám, valami villamosmérnöknek tanulnék főiskolán. Nem nézik a két papír közti különbséget (egyetem-főiskola), viszont 2 évvel többet kell a padban ülnöd. Tanulj ki valamit, amivel közben jó pénzt tudsz keresni (pl. PLC programozás).

MALÉV fizetések: nem ismerem pontosan, ezért kérem a segítségeteket, engem is érdekelne, a kezdő F/O hol kezd, és hol a vége egy főpilótánál? Érzés szerint ez a tartomány a bruttó 400-800ezer/hó körül lehet. Szóljatok ha tévedek!

Mérnöki fizetések: itt kezdődnek. Ha már BME-t végzel, MO-n több pénzt is tudsz keresni mérnökként, mint Malév pilótaként.

Kanadai példa: twin turbopropon F/O 20-25000 kanadai dollárért (173 HUF/CAD), Air Canada 50.000 dollár (talán innen indul ha repidőben rendben vagy (tejes ATPL+jet idő, esetleg típus)), ugyanitt tűzoltó kezdő fizu 45-55000 dollár. Mérnök-üzletkötőként láttam már 85000+15000 dolláros álláshirdetést is 5 éves gyakorlattak automatizálás területen (éves összegek). Adózás: 15-30%-át csippantják le az itthoni 52%-hoz képest.

 

Miki

 

Előzmény: Kis C (129)
Szumma=1 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 134
 

Üdv Mindenkinek!

 

Kérlek tájékoztassatok, hogy hol tudnék idén ősszel másod magammal MCC+JOC képesítést a lehető legolcsóbban, de nem silány minőségben megszerezni.

 

Köszi:-)

Bernoulli Creative Commons License 2007.06.12 0 0 133
sziasztok,
egy kis akció repülőgépet bérelni akaróknak Diamond gépekre:

DV20 Katana 210 000 forint
DA-40 TDI 300 000 forint
Da-40 TDI G1000 360 000 forint.

(10 óra egyösszegű befizetése esetén)

Ne csak repülj, szárnyalj!
www.pannonair.hu

Üdv:
PAS
Atrox Creative Commons License 2007.06.11 0 0 132
Hali!

Engem az érdekelne, hogy Falkéra mennyibe kerül a kiképzés. És utána mennyiért lehet egy órára kibérelni a gépet kb?
Bernoulli Creative Commons License 2007.06.01 0 0 131
hm, érdekes vágy ez a Ka26-os dolog, azt hiszem lassan egy sem fog repülni a környéken, bár az sem kizárt, hogy tévedek
Előzmény: pilot87 (130)
pilot87 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 130
Sziasztok! Az én kérdésem az lenne, hogy hol tanulhatnék meg helikoptert vezetni, lehetőleg olcsón! A Friz air-ről már hallottam és őszintén szólva soknak találtam a 3.600.000 ft egy phpl jogosításért. Ez ráadásul egy robinson r-22-re szól én viszont kamov ka-26-ra szeretném. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Kis C Creative Commons License 2003.06.22 0 0 129
Szijasztok!

Én is polgári pilótának készülök ám! :)
Nálam a legnagyobb gondot a cash okozza. Annyi el?nyöm van, hogy már óvodás koromban eldöntöttem, hogy ezt szeretném csinálni, úgyhogy így is terveztem idáig az életem. 18 éves vagyok. Pont holnap lesz a szóbeli érettségim. Úgyhogy szorítsatok! :)
Szóval most repül?gép-m?szerészetet tanulok. Nyáron a Lufthansanál lesz gyakorlatom, és az Airbusokon fogunk dolgozni. Jöv?re meg is lesz a szakmáról a papírom, meg a nyelvizsgám. Valószínüleg felvesznek (a jegyeim miatt) a M?egyetem közl.mérnöki szakára, amit ha sikeresen elvégzek lesz egy repül?mérnöki diplomám. Ez így mind szépen is hangzik csak még életemben egyszer sem repültem, ugyanis csóró vagyok. Pedig már ideje lenne lerakni egy PPL-t minimum. A pénz tényleg nagyon sokat számít, és anélkül mindegy, hogy mennyi esze van az embernek... Húú, de elszálltam magamtól :))

A PPL-t valószinüleg eltom majd kezdeni az egyetem után, mert 5 év alatt 1,4 millát azé simán össze lehet kaparni, csak hát a folytatást nemvágom. Utána még kell CPL meg Multi-Engine Liszensz. Ami marha sok pénz!!!
Én úgy tom a Malév vesz úgy fel embert, ha már megvan a Multi-Engine-je, hogy ?k majd állják az ATPL képzést, így viszont X évig náluk kell dolgozni és úgy törlesztik. De higyjétek el így is amit ott a levonások után kapsz b?ven fentarthacc egy családot... Vagy kett?t :)

Valahol itt olvastam, hogy az életben nem keresed meg ezzel a munkával azt a pénzt amit ráfordítottál. Ez még magyar viszonylatban sem igaz. Valamivel többet adnak a Malévnál, mint fél milla. Külföldön ennek a többszörösét fizetik. Egy repül?s haverom ismer?se a Swiss-airnél dolgozik és durván 2 milliót kap havonta pedig még csak másodpilóta... Úgyhogy ebben nagyon sok pénz van, de sok pénzbe, id?be és kitartásba kerül. És ha egyszer eléred... :)))

Pacsi!

konor_ Creative Commons License 2003.06.20 0 0 128
ms,
koszi!
Előzmény: ms (127)
ms Creative Commons License 2003.06.08 0 0 127
www.aeromedia.hu
udv, ms
Előzmény: konor_ (126)
konor_ Creative Commons License 2003.06.06 0 0 126
Sziasztok!

Olyan Budapest kornyeki cegeket keresek, akik egrerajzolassal is foglalkoznak.
Minden infot koszonok elore is!

horizontaero Creative Commons License 2003.05.02 0 0 125
Kedves Mindenki!

Örömmel tájékoztatunk benneteket, hogy megújult a Horizont Repülőiskola honlapja, melyet a www.horizontaero.hu URL címen érhettek el. Oldalainkat folyamatosan fejlesztjük, megköszönjük, ha munkánkat észrevételeitekkel segítitek!

Üdvözlettel,
a fejlesztők

apaelefant Creative Commons License 2003.04.24 0 0 124
én totál kezdő vagyok, ezért nem akarom az észt osztani, de ez szerintem nem kereskedelmi repülés
akkor lenne, ha hirdetnéd, vagy üzleti hasznot húznál belőle (nem csak az óradíjat dobatnád össze velük, hanem hasznot is tennél rá)
megoldás: még otthon dobjátok össze a pénzt, és úgy menjetek ki a reptérre, hogy azt te adod oda, amikor béreled a gépet. senki nem köthet beléd
Előzmény: Plébános (123)
Plébános Creative Commons License 2003.04.18 0 0 123
sziasztok, volna egy kérdésem, ami ugyan nem igazán ebbe a topikba való, de mivel az előbb láttam egy ilyen beírást, itt teszem fel.

adott egy reptér, ahol van egy csomó gép és még töb irigy ember, aki nem nézi ölbe tett kézzel, hogy valaki minden hétvégén repül. ez a valaki a barátait hívja el repülni és megkéri őket, hogy szálljanak be a gép bérleti díjába. egy páran rossz szemmel néznek rá, mondván ez kereskedelmi repülés, de neki nincs CPL-je?

most sztetek mi a helyzet? hol van a határ az igazi kereskedelmi és a seggringatás között?

köszi

plebi

Előzmény: HA-SLN (122)
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.16 0 0 122
Pulaizs:
Köszi a választ!
Lehet igazad van, de ne hidd, hogy elvagyok keseredve. Lehet amit írtam az ezt sugalja, ami azért van, mert falaka ütközök. De nem szoktam én a dolgokat feladni.... De dühít a dolog, mármint az, hogy sehonnan nem lehet konkrét infókhoz jutni. Amikor benfektes embereket kérdezek, akkorát röhögnek, hogy csak na! "Hi hi! Nézz rám... még nekem sem megy pedig...." vagy "másnak van egy csomó tapasztalata, és mégsincs semmi kilátása" :-(( Szóval ez veszi el a kedvem, vagyis bosszant! De az hogy még a fősulin sem tudnak felvilágosítást adni az még mérgesítőbb.
A telefonosok azt mondták csak a honlapon kapok infót, de ott semmi sincs!
Arra gondoltam írok az oktatásvezetőnek, az ő emailját megtaláltam a suli honlapján. Ha valaki tud segíteni az ő! És senki ne gondolja, hogy én azthiszem ez csak úgy könnyenn megy! Nem! Csak az kellene, hogy atöbb évtizedig taró zegzugos út a mi a csúcsra vezet ne legyen lezárva!
Ha csak egy kis lehetőség is van, (lenne), akkor érdemes belevágni.
Lényeg szeretném tudni mi is van, mik a lehetőségek, és ha valaki tényleg betudja bizonyítani ész érvekkel, hogy ez nem megy, hát én nem fakadok sírva. De ha lehet vagyis van lehetőség most kell megragadni, mert 40 évesen minden bizonnyal késő az efféle dolgokba belevágni.
De lehet már orvosilag sem lennék alkalmas.
De persze az orvosira is csak úgy éri meg elmenni, ha már tudom egyáltalán lehet a dologból valami!
Írok a suliba, és ha nem jön be az AERO magazinba.
Ha megtudok valamit közkincsi teszem!
Laci!
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.16 0 0 121
Ne keseredj el azon, hogy nem lehetsz már polgári pilcsi, sokkal nagyobb élményt ad az, ha szabadon repülhetsz, megkerülhetsz egy helyet, egy napozó nőt megnézhetsz felülről, szétugrathatod a lovakat a ménesben. Ezek is csodálatosak de a csúcs szerintem az, ha az ember feljut a felhők tetejéhez, és közvetlenül maga alatt látja elfutni a habokat, néha átszalad egy egy foszlányon, kerülgeti a felhöcsúcsokat.

Régen sem volt kitaposott ut a polgári pilcsi szakmához, én is sokat próbálkoztam, de nekem sem jött össze.

Előzmény: HA-SLN (118)
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 120
Bocs, az előbbi levél HA-SLN-nek ment, nem a Zo1inak! SORRY!
Előzmény: pulaizs (119)
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 119
Zoli:
Ahogy végigolvastam az összes leveled újra, rájöttem, hogy nagyon negatívan állsz hozzá a dologhoz. Szerintem először ezt kellene megváltoztatnod! Ilyen negatív hozzáállással, hogy "úgysemsikerülsohanemleszekpilótahagyomafenébe" tényleg soha nem leszel az! Az angol nem gond, már 6 éve tanítok angolt és sokakat felkészítettem középfokra és eddig még mindenki meg tudta csinálni, akinek volt egy kis nyelvérzéke és kitartása. Ez megcsinálható 3-4 hónap alatt! A főiskola pedig: manapság 1-2 éven belül kaphatsz felsőfokú végzettséget mondjuk informatika vagy gépész szakon. Közben csinálsz egy alap PPL kiképzést (erre tudsz felvenni kölcsönt!) és nekiállsz gyűjtögetni az óráidat (pl úgy hogy haverokkal összedobjátok a gép bérleti díját és együtt mentek, így "csak" fejenként 8-9E Ft-ba kerül (C172)) aztán ha lesz "sok" órád, akkor egyre nagyobb gépekbe ülsz be és a "tápláléklánc" csúcsán megpályázol valami nagygépes állást akár cargo akár utasforgalomban és vársz amíg behívnak. Ez nem megy ripszropsz 1-2 év alatt, de 5-6 év alatt esély lehet rá. Szerintem így kellene nekiállnod és sikerülne! Kitartás! Az AERO magazinnak tényleg lehetne írni, szerintem a sok beszéd helyett legyenek tények: ÍRJ NEKIK! Nem fogják válasz nélkül hagyni a dolgot szerintem.

üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: HA-SLN (118)
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.16 0 0 118
Sziasztok!
Látom egy jó kis vita alakult itt ki..:-))
Én nem mondtam, hogy az állam finanszírozzon repüléseket, vagyis nem így egyértelműen.
Szerintem nem a reptereken kellene figyelni a tehetséges pilótákat, legalábbi a polgári légiközlekedés számára nem.
Ha valaki ma beűl egy A340-es pilótafülkéjébe, rádöbbenhet, hogy mamár nem kézügyességre, hanem tudásra van szükség. Persze ezt nem kell szószerint venni.
Nekem van egy éretségim 25 éves vagyok, és nincs angol nyelvvizsgám. Tehát ha valaki azt mondaná, bocsi, de belőled az életben nem lessz már polgári pilóta hát legyen. Igaza van!
De ha 20 éves lennék, és egy lángelme, akkor sincs lehetőségem, mert nincs egy útvonal, amin az ember elindulhatna.
Ott a fősuli, ahová mindössze 10 embert vesznek fel évente, és ők sem repülnek.
A magánúton való képzéssel meg nem az a baj, hogy fizetni kell érte, hanem az, hogy irreálisan sokat kell befektetni. Milliárdok... És erre aligha tudnál kölcsönt felvenni.:-((
Az pedig hogy az "újfgazdag naccsávók repülnek" nem baj, és nem kell őket bántani. Nem károsak senkire, hisz ott az oktató:-)) És ha valaki nem akar csak hobbibol reppenni, hát tegye. Nem hiszem, hogy ez gondot okozna bárkinek! Sőt szerintem jótékony hatású, mert az oktatók is gyüjtik az órákat, és feljebbléphetnek a ranglétrán. Ezért is van, hogy tárt kezekkel várnak minden kedves pénzes érdeklődőt.
Kifizeted a gép üzemóráját, és boldogan átengedi neked az oktató, persze sokszor ez csak a látszat:-))
Na mindegy! Én lassan kénytalan vagyok felébredni, és rájönni, hogy sosem leszek pilóta, max hobbirepülős egy kis cesnával!
Laci!
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 117
Zoli:
Nem kell szerencsére egyben kifizetnem. Itt Péren lehet úgy is, hogy akár minden repült óra után "egyesével", de én a 400E-400E-400E-200E fizetést választottam.

Hogy hol tartok? :-) Hát repülnék én minden nap, de sajna most már az idő nem olyan, hogy minden nap lehessen repülni, meg aztán a pálya még csak füves, ami esőben nem az igazi, főleg télen nem. Tavasszal lesz betonos pálya. Az oktatómmal azt beszéltük meg, hogy egyenlőre felfüggesztjük a gyakorlati repüléseket és elméletizünk sokat (ugyanis abból is rengeteg van) és tavasszal (márius?) folytatjuk a gyakorlatot. Persze azt mondta, hogy ha jó az idő, akkor azért repülünk :-) Javaslom a mostani AERO magazin 38. oldalát, ott van egy cikk a repterünkről (LHPR - Pér) és ott az SJZ gép amivel repülök és az oktatóm is éppen "tolja" a gépet :-)

A honlapra még nagyon sokmindent fel akarok tenni és már itt is van a winyómon, csak meg kellene csinálni. Időigényes! De azért megcsinálom. Csak látogasd minél sürübben :-) mindíg lesz rajta valami új. (A "FRISSÍTÉS:"-ből látod mikor lett frissítve, akkor érdemes újra átbogarászni, mert sok helyre teszek be anyagot).

üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: Zo1i (112)
Hamster Creative Commons License 2001.11.16 0 0 116
Nem kevés olyan embert ismerek, aki mostanában tanult meg repülni (mert volt pénze), és egyátalán nem veszélyes a repülésbiztonságra, és egyátalán nem újgazdagként viselkedik a reptéren :)
Előzmény: doncike (115)
doncike Creative Commons License 2001.11.16 0 0 115
Mondjuk a hadseregnek vannak szárazföldi járművei is, azt sem árt ha tehetséges ember vezeti, de ezzel együtt elfogadom, amit mondasz.

Viszont (mint a tököli repteres topkiban, itt is) gyorsan beleszaladtunk a sportrepülés szervezeti és finanszírozási kérdéseibe, ami elég messzire vezet és kissé offtopic.

És attól, hogy valakinek van pénze egy PPL képzésre, még nem feltétlenül bunkó újgazdag, aki veszélyt jelent a repülés biztonságára. Tudom, hogy Te sem szó szerint ezt írtad, de azért kiérezhető volt egy ilyen felhang is. Én legalábbis kiéreztem :))

Előzmény: Hamster (114)
Hamster Creative Commons License 2001.11.16 0 0 114
Na igen, de szerintem amíg a sok Vári megléte fontos lehet az ország számára, adig az autóversenyzők igen kevéssé jelentenek stratégiai embertartalékot :)

Egyébként én se azt mondtam, hogy mostantól mindenkinek az állam fizesse a repkedését, hanem azt, hogy legyenek klubok, ahol a gimnazista anyagi terheltség nélkül vitorlázhat, és ha kiderül róla, hogy tényleg jó, akkor bekerüljön egy olyan keretbe, akik motoros kiképzést kapnak, és ha jó, akkor továbbmehet a polgári vagy a katonai repülés felé, vagy elkezdhet versenyezni. Mert most az lehet motoros pilóta, akinek van pénze, meg is lehet nézni, hogy hány újgazdag repked, láttam én már gurulás közben csengő mobiltelefont (kormány meg minden azonnal eldobva, beszélgetés megkezdése a fű közepén), és egyéb csodákat... Ők nem jelentenek semmilyen tartalékot (maximum repbiztonsági veszélyt), mert nem akarnak polgári pilóták lenni (idősödő pilótából sok van, de hogy húsz év múlva hányan lesznek?), nem lesz belőlük katonai pilóta se (és ne csak a vadászokra tessék gondolni, mert az is kérdés, hogy a tíz év múlva levő árvízekkor kik fogják a helikopterekkel az embereket menteni!), stb.

Előzmény: doncike (113)
doncike Creative Commons License 2001.11.16 0 0 113
Hamster, HA-SLN

Néhány dologban egyetértek Veletek, de azért (szerintem) mégsem úgy van, hogy én most szeretnék közforgalmi pilóta lenni és akkor tessék engem befizetni a kiképzésre.
Meg az is lehet, hogy sok potenciális Bessenyei és Vári tekergeti a nyakát a repülőnapokon, de ugyanígy sok potenciális Senna izzad a Hungaroring legolcsóbb állóhelyén, és biztos, hogy minden technikai jellegű sport/hivatás kedvelői/megszállotjai elmondhatnák ugyanezt.

Szerintem ha valaki mindenáron hivatásos pilóta akar lenni, akkor tegye meg az első lépést, még akkor is, ha most még csak az út eleje látszik. Ha ez a nyelvtanulás, meg a felsőfokú tanulmányok, akkor kezdje azzal. Sok sikert.

Zo1i Creative Commons License 2001.11.16 0 0 112
Szia! Megneztem a honlapodat, tetszett. Erdekesnek tartom a tananyagot, orulok hogy feltetted. A szakszo arat egyben kell fizetned, vagy valamilyen reszlet (esetleg a tematika szerint megbontott) lehetseges? Hol tartasz most a repulesben? udv. Zoli
Előzmény: pulaizs (111)
pulaizs Creative Commons License 2001.11.16 0 0 111
Ha találsz olyan oktatót, aki felmegy veled repülni, akkor persze, hogy kimehetsz úgy is repülni, ha nincs szakszód. Ott ül melletted az oktató és ő javítja a hibáidat (amik ha hiszed ha nem elég nagyszámban előfordulnak, ugyanis nem olyan egyszerű egy gépet vezetni, mint azt elsőre bárki is elképzelné). Azt hiszem ezt hívják "hiénázásnak", amikor oktatóval csak repkedsz és közben te "vezetsz". De ez nem ugyanaz, mint amikor saját magad már mindent megtanulva, szakszóval a kezedben repülhetsz. Esetleg elviheted a barátnődet, haverodat, stb. Ez szerintem mindennél jobb.

Megmondom őszintén a pénz tényleg sokat számit ebben a "buliban". A legolcsóbb helyen sem tudsz szakszót szerezni 1 misi alatt, átlagban ez 1.3-1.4 között mozog, de szeintem ez drágább is lesz. Sajna nekem sincs meg rá a pénzem így egyben, de kölcsönt is lehet felvenni, nemde? Én is ezt csinálom. Egy része rendelkezésemre áll (persze ekkor lemondok sokmásról ez miatt) a másik részét pedig felveszem és X év alatt kis részletekben törlesztgetem. Szerintem így már reálisabb. Aztán ha megvan a szakszót, akkor repülök amikor kedvem tartja és persze van rá fedezetem.... :-(

üdv:
pulaizs
http://repules.myip.org

Előzmény: Zo1i (110)
Zo1i Creative Commons License 2001.11.16 0 0 110
HA-SLN !
Ha jol ertem akkor kimehetsz repulni ugy, hogy gyakorlatilag nem tanfolyam rendszeru pilotakepzesben reszesitenek? Ez lehet hogy engem is erdekelne. Szeretnem felmerni a tehetsegemet (azaz mennyire lennek fakezu a repulogep vezeteshez). Bar inkabb a vitorlazorepules erdekel, dehat meg egy darabig nem hiszem hogy sikeresen kapnek orvosit. Tudnal bovebbet irni a lehetosegekrol? udv. Zoli
Előzmény: HA-SLN (106)
Hamster Creative Commons License 2001.11.16 0 0 109
Na jó, így is meg lehet közelíteni, meg úgy is, hogy az országnak jó, ha vannak pilóták, mert van miből válogatnia a légierőnek, a mentőknek, vízügynek, a légitársaságnak, és ez bizony befektetés. Persze nem mindenki vehetné igénybe (gyanú: amilyen korrupt a magyar ember, ugyanazok vehetnék igénybe, akik amúgy is tudnának repülni), de jó lenne, ha létezne valami repülőösztöndíj, vagy támogatott képzés, mondjuk valami enyhébb verzióban, mint ami az MHSZ volt anno. Igaz, most ugyanezt akarják újra feltalálni Nemzetőrség néven...
De van abban valami, hogy a jelenlegi rendszerben azok repülhetnek, akiknek pénzük van. Nem számít, hogy lottón nyerték, vagy emberekkel kereskednek, csak legyen. Ez egy állapot. De lehet, hogy sokkal tehetségesebb pilótákból azért nem lesz semmi, mert nem volt hely, ahol kitűnhettek volna. Lehet ma mutogatni Besenyei Petit, hogy a mi büszkeségünk, de kellett hozzá egy akkori repülőélet, ahol repülhetett, és kiderülhetett róla, hogy tehetséges vitorlázórepülő, ahol motorosra rakták, és így kiderülhetett, hogy abban is tehetségesebb az átlagnál, ahol aztán Zlin-50-est rakták alá, és gyakorolhatott... Lehet, hogy ma is ott szomorkodik a repülőnapokon tíz Besenyei Péter, hogy nincs pénze repülni, é ssoha nem is fog kiderülni róluk, hogy mire lettek volna képesek... Mert "drága a benzin".
Előzmény: Herold (107)
HA-SLN Creative Commons License 2001.11.16 0 0 108
Persze... Drága..!!
Nem nagyon látom annak lehetőségét, hogy valéaki ki tudja fizetni.
Nem tudom ki hogy áll anyagilag, de tapasztalat nélkül nem vesznek fel senkit egy légitársasághoz sem. Több ezer repült órának kell lennie az adott tipuson. Ami egy 737-es esetében ha valaki magának akarja finanszírozni..:-(( Szóval több tízmillióról van itt szó. Sőt akkor sem valószinű, hogy el tudsz vele menni bárhová is melózni.
Én úgy látom a dolgot, hogy elvileg a légitársaságok is érdekeltek az utánpótlás képzésében. Így szerintem nekik kellene lehetőséget adnia a tehetséges és elhivatottságot érző fiataloknak.
Persze lehet rosszul látom.
De az utóbbi hetekben sokat foglalkozok a témával, és sajnos arra jutottam, hogy a legegyszerűbb, ha egyszerűen elfelejtem....:-((
Minden szakma kitanulása áldozatokkal jár, és ez igaz az anyagiakra is. De jó lenne ha ez ésszerű határokon belül lenne. Ha mániákus repülésszerelmes valaki, nem kell más, csak 10 milliárd, és zseninek lenni. Tök egyszerű!
:-((((((
Herold Creative Commons License 2001.11.15 0 0 107
És én azt gondolom nem csak a miliárdomosoknak kellene lehetőségének lenni pilótának lenni.

És mit gondolsz, az üzemanyag-(és a többi) költséget ki finanszírozza, ha nem Te? Elég drága ám a repülőbenzin!

Előzmény: HA-SLN (103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!