Keresés

Részletes keresés

81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 448
Nézd, ez kb. fél éve - vagy még régebben - téma volt a Pilóta fórumon. Szinte ugyanezekkel a képekkel ábrázolva. Egyik összeesküvés-elmélet sem adott magyarázatot arra:

1.) Hogyan került ~50t kerozin az épületbe?
2.) Hova lettek az utasok?
3.) Hova lett a repülőgép roncsa?

Erre most sem kaptunk magyarázatot egyik hívőtől sem. Egy válasz fogadható el: Teljesen összeroncsolódott a gép, és elégett.

Az tény, hogy vannak furcsa körülmények, de ilyen légikatasztrófa még nem sok volt, ahol egy teljesen feltenkolt óriásgépet szánt szándékkal egy épületbe vezetnek, kevés a tapasztalat, ezért természetes jelenségek is furcsának tűnnek.

Dettó ugyanúgy, mint a holdraszállás tagadásának irodalma.

dP

Előzmény: ivanpeti (444)
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 447
Épp az alátámasztás a problémám. Az égő és álló épületen látszik, hogy egy traktus homlokzati fala elszállt, de a harántfalak állnak, a vb vázszerkezet áll. Na, inkább megyek aludni.
Előzmény: 81713 (446)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 446
Szerintem az omlás magával vitt még 4-5 helyiségnyi födémet, ami ugyi már nem volt alátámasztva.

Ami az üléseket illeti: Nem nagyon használnak már acélt. Aluprofilokból, meg műanyagból ugyanolyan szilárdságú üléseket gyártanak, és ez sokkal könnyebb.

dP

Előzmény: ivanpeti (440)
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 445
Ja, és szálirányban a huzó, szálra merőlegesen a nyomó és hajlító.
Előzmény: 81713 (442)
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 444
Szóval én úgy tévedtem ide, hogy baromság a topic. Aztán nézegettem a képeket, a videót és kezdtem magammal vitatkozni. De még nem tiszta minden.

A tetőlécnél a sebesség számított, ugyanis kalapáccsal nem tudnád átütni rajt. A pálma amúgy is kemény fa, míg a léc fenyőnek tünt.

Brrrrr... mégegy hasonlat. Eszembe jutott, milyen fasza dolog fejes helyett hasast ugrani a vízbe.

Előzmény: 81713 (442)
MoYa Creative Commons License 2002.05.20 0 0 443

igen , itt az amerikai szólásszabadság amit
már említettek:

http://www.drudgereport.com/mattfp.htm

és egy ezzel kapcsolatos dolog:

http://www.apfn.org/apfn/photos_77.htm
(a becsapódás elemzése)

81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 442
Kétségkívűl ugyanakkorát üt. Ellenberger a vas kevéssé deformálódik, mint a kerozin, ezért is írtam, hogy egész másképp festene a dolog, ha egy ugyanekkora tömegű mozdony rohanna ugyekkora sebességgel az épületbe.

A tetőléces hasonlat is OK. Ha emlékeim nem csalnak, a fa szálirányú nyomóterhelhetősége igen nagy.

dP

Előzmény: ivanpeti (439)
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 441
Szóval az az igazság, hogy az istennek nem találom a gép acélvázas üléseit, míg a leomlott romok között van irodai forgószék.
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 440
Várj, várj, ne kapkodjunk. A repülőnek - bármilyen - a szakértők szerint majdnem az "omláshatárnál" kellett érkezni, hisz az aládúcolt részt - szerintük - a gép szárnya rongálta. Ezen túl, pedig a képeken is látszik, hogy ott ég marhára a tűz.
Előzmény: 81713 (438)
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 439
Egy kis fizika.
Mit gondolsz, azért használják tömegoszlatásra a vízágyut, mert büdös a nép és mosni kell?

Egy mázsa kerozin 300 km/h sebességgel (leszállási) pont akkorát üt, mint egy mázsa vas. A mozgási energiát valaminek fel kell fogni. És azért az épületet egy utasszállító méretű és súlyú vizestömlő is összedöntené ha ilyen sietősen érkezne. És ugye az is vitathatatlan, hogy előbb ütközni kellett, csak azután gyulladt, valamint az is látható a videón, hogy a robbanásszerű gyulladás az épületből indul, tehát az anyag már átjutott a homlokzaton valahogy.

Ezért keresem a kisméretű robotpilótás verdát.

(Csak érdekesség: pár éve láttam egy fotót, melyen egy tetőléc átfuródott egy pálmafán az aktuális tornádó sietős közreműködésével.)

Előzmény: 81713 (430)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 438
Ahol viszont az omláshatár volt, azon a részen nem volt tűz - vagy nem akkora -, tehát nyugodtan megmaradhatott az az ominózus monitor. Láttam én is a képet.

Egyébként kb. 1 óra múlva omlott össze az épületszárny. Alatta égett tovább minden.

dP

Előzmény: ivanpeti (437)
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 437
Itten azért mégsem.
Ugyanis az épületekhez több közöm vala, mint a repülőkhöz. Nincs az a tűzgátló fal, amelyik 2 óránál tovább bír egy épülettüzet úgy, hogy a túlaldalán a műanyagok nem folynak meg.

Na már most. Fogadjuk el a kerozint, ami ugye nem robbant, de robbanásszerűen elégett mintegy 3 perc alatt. Ezt követően maradt a sima épülettűz, melyben égtek a nyílászárók, álmennyezetek, vezetékek, bútorok, stb. Felhívnám tanult barátaim figyelmét, hogy az aluminiumból készített klíma csövek nem égtek el. Vitathatatlanul ott vannak a maradványok között szétszaggatva, de teljes profillal.
A szomszéd helyiségekből is találhatsz fotót, ahol a telefontól a székig kicsit megolvadva, de meg van minden. Berendezési tárgyakat találsz a leomlott épülettörmelékben is.

Folytatom..

Előzmény: 81713 (435)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 436
Szerintem elfér. Szépen belegyűrődött, ahogy egy személyautó is alágyűrődik egy kamionnak, amikor szemből csattannak. A repülőgépek tetején nincs semmi kemény.

dP

Előzmény: MoYa (434)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 435
A fekete dobozok - ha lyól tudom - 2-3 óra 800°C hőmérsékletre vannak hitelesítve. Itten azért tovább égett, és magasabb hőmérsékleten.

Valószínűleg a romok között van, és most szitálják a darabjait - már ami maradt belőle.

dP

Előzmény: MoYa (433)
MoYa Creative Commons License 2002.05.20 0 0 434
http://www.asile.org/citoyens/numero13/images-pentagone/images/premiers-secours/premiers-secours2_grande.jpg

tehát azt akarod mondani hogy azon a "kis" résen
ment be a repülő? Mer a felső emeletek kivülről
egyben vannak , tehát ott nem érte kivülről
sérülés. Valami nem stimmel itt.

MoYa Creative Commons License 2002.05.20 0 0 433

"rendkívűl magas hőmérséklet miatt elporladt."

De ennyire? Sehol semmi. És mivan a feketedobozzal?
Ha a hajtó/futómü télleg kemény cuccból van,
akkor holvan?

Előzmény: 81713 (430)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 432
Ami továbbrepült az a hajtómű vótt, a többi bent maradt. A Pilóta fórumban már vótt róla szó.

dP

Előzmény: MoYa (429)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 431
Nemrég vótt anyák napja. Kíméljük őket... :-)
1ébként akkor szokok anyázni, ha valaki nagyon aljas mód szemétkedik.

dP

Előzmény: Avantgard (426)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 430
Ha ezt a képet nézed meg, (510kB) ezen már látható, hogy megroggyant az épületnek ez a része.

Ha ugyanekkora tömegű mozdony ment volna neki, akkor lehet, hogy azonnal összeomlik. A repülőgép viszont némi aluménom, meg folyadék. A hajtóművek, a futóművek az valóban kemény cuccok, a többi eccerűen galacsinná gyűrődött és a rendkívűl magas hőmérséklet miatt elporladt.

dP

Előzmény: MoYa (427)
MoYa Creative Commons License 2002.05.20 0 0 429

nyilván NEM a WTC romjai között találták meg,
hiszen a gép(részei) tovább "repültek" becsapódás
után. Valahol a környező utcákon találták meg valszeg.

Előzmény: morbiczer (428)
morbiczer Creative Commons License 2002.05.20 0 0 428
Utána kellene nézni, hogy ezt később nem cáfolták-e. Számomra teljesen hihetetlenül hangzik, hogy bármi érdemit találtak volna a WTC-be csapódott bármelyik gépből és különösen nem szeptember 13-án. Annak stewardessnek annyira össze kellett volna égnie és zúzódnia, hogy talán még az FBI se mutatja ki óla soha többet, hogy valaha egy emebr volt.

Ha tévedek, akkor tévedek.

Előzmény: MoYa (421)
MoYa Creative Commons License 2002.05.20 0 0 427

becsapódik egy utasszállító és csak összesem dől az a rész?

http://www.asile.org/citoyens/numero13/images-pentagone/premiers-secours.htm

itt vannak képek az összeomlás elöttről. Nem úgy
néz ki mintha egy utasszálító ment volna neki.

Előzmény: 81713 (425)
Avantgard Creative Commons License 2002.05.20 0 0 426
Milyen szelid vagy ma. Ma nincs anyázós nap?:-)))
Előzmény: 81713 (425)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 425
Ebben semmi különös nincs. Addigra veszítette el a tartószilárdságát a szerkezet.

dP

Előzmény: MoYa (423)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 424
Ez a gép az.

Ennek nem a vezérsíkján van a hajtóműve.

dP

Előzmény: Snowcat (422)
MoYa Creative Commons License 2002.05.20 0 0 423

Egyépként azt vágjátok , hogy csak a becsapódás
után 1 orával dölt össze a pentagonnak az a
része ?

http://www.asile.org/citoyens/numero13/images-pentagone/premiers-secours.htm

itt érdemes megnézni a NAGYFELBONTÁSU képeket,
1-2 mega , de érdemes kivárni.

itt valami még lángol a háttérben
nemtom , talán ez az a teherauto amiről beszéltek
csak még senki sem link-elte be:


és egy kis csemege:
(itt ujjitották fel a részt)
Nov. 20, 2001


még egy érdekesség, belső kép:


ezt nézzétek meg nagyfelbontásban,
ebből a nézetből kevés kép készül:


Snowcat Creative Commons License 2002.05.20 0 0 422
Hát, esetleg az A-10 Thunderbolt II?
Előzmény: ivanpeti (409)
MoYa Creative Commons License 2002.05.20 0 0 421

alfredoo:
"a stewardessre miert nem valaszol senki. a jo kurva eletbe. "

mielött fikázol..legalább nézz már utána !
http://www.guardian.co.uk/wtccrash/story/0,1300,551296,00.html

A stewardess from one of hijacked jets was found
dead with her hands bound together. The body of a
suspected terrorist was discovered nearby in the
cockpit, recognised by his casual clothes in an
area of the aeroplane that would normally be
occupied by a uniformed pilot.

Előzmény: alfredoo (417)
81713 Creative Commons License 2002.05.20 0 0 420
Te Freddy bátyám, az még nem baj, hogy gyártanak ilyesmi elméleteket, legalább van min szórakozni, és különben is szólásszabaccság van.

Az a baj, hogy amikor a fizikai és logikai képtelenségekre valaki felhívja a figyelmet, akkor bizony az illető hülye, degenerált, komcsifasiszta, miegymás.

De arra se kaptunk választ, hogy a francba került volna az óceán fölé az AA 77? Mert az ellenkezőleg van. Arra utasítani kell a pilótát. (Ha terrorista vezeti a gépet, az eleve szarik az utasításokra.)

Hogyan utasítják a pilótát? Rádión. Ezt pedig a rádióamatőrök folyamatosan hallgatják. Titokban maradt volna?

Polgári gépeken meg nincsen sűrűn kódolt katonai frekvencia használatára lehetőség. Akkor hogy került a gép oda?

Meg hogyan csempésznek észrevétlenül egy - de inkább két - tartálykocsinyi kerozint az épületbe? Elbírja-e a födémszerkezet? Miben tárolják? Hogyan védekeznek a véletlen tűz ellen?

Azt az egy kérdést nem feszegetik, hogy egyetlen amerikai érdek fűződhet Afganisztánhoz: Távlatilag egy olajvezetéket terveznek arrafelé - a'sszem Kazahsztán felől jönne -, esetleg ez szóbajöhet, de ez is nagyon valószínűtlen. Ekkor elég csak annyi, hogy hagyják a pontos információt elakadni valahol. Viszont ez sem több spekulációnál.

dP

Előzmény: alfredoo (418)
ivanpeti Creative Commons License 2002.05.20 0 0 419
........ááááá.........., semmi fantáziátok nincs..........meg is sértődtem és most elmegyek duzzogni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!