Keresés

Részletes keresés

BszHÉV Creative Commons License 2006.01.21 0 0 24
Bocsánat, a metrópótlón valóban így volt. A többi FKU-viszonylaton sajnos nem vették ilyen komolyan a PR-jelentőségét a dolognak. Aztán a szeptemberi kánikulában már nem érezték szükségesnek a hibás buszok forgalomból kivonását sem...
Előzmény: molnam (22)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.20 0 0 23
:-))) )  ))
Előzmény: molnam (12)
molnam Creative Commons License 2006.01.20 0 0 22
Azt gondolom nem tévedek, amikor azt írtam- egy magas hőfok felett kötelező,- mivel az utasítást be kell tartani, tehát kötelezö. A hőmérsékletet pedig a Deákon elhelyezett digit hőmérő adatai alapján mérték, onnan kérték az elrendelését a kondi bekapcsolásának, valóban az AVM-en keresztül. Emlékeim szerint csak a bekapcsolás volt elrendelve, a kikapcsolás / esetleges szükségtelenség miatt / már nem. Talán a M2 pótlón töltött jún11-aug19 közötti időszak elég volt rá, hogy jól emlékezzek. Egyébként a szabályozás pont azért jött létre, hogy egységes legyen a hőfokszabályozás a buszokon. Már amelyiken volt légkondi, hiszen vegyes volt a járműpark. Így is sok panasz volt ebből....
Előzmény: BszHÉV (19)
BszHÉV Creative Commons License 2006.01.19 0 0 21
Én is, miután eszelőst tettetve, egy komolyabb botrány kíséretében, amiben a buszsofőr játszotta a naívát, hiába női szerep, becsuktam a busz összes ablakát... Ezt eljátszottam Karinthy és Gellért között, Bogdáni útnál már meg lehetett lenni a buszon.
Előzmény: vrobee (20)
vrobee Creative Commons License 2006.01.19 0 0 20
Na ja.
A nyári IC-ken divat, ha nem zárják be az ablakokat, hogy a "nyanyák" lehúzzák, mert mert melegük van. Na ettől rögtön bejön a kinti 35 fok, a fejedet meg leviszi a huzat. És közben érzed, hogy a légkondi nyomja be a hideget, de hiába...

Az újabb szériás Volvók hűtésével a nyáron amúgy többnyire meg voltam elégedve.
Előzmény: BszHÉV (19)
BszHÉV Creative Commons License 2006.01.19 0 0 19
A légkondi az ajtó feletti sávban is működik, és hőfüggönyt von a nyitott ajtó elé, így nem tud betörni (annyira) a kinti forróság. A hőmérséklettel kapcsolatban kicsit tévedsz: nem bizonyos hőmérséklet (egyébként egy túl magas hőmérséklet) felett kötelező, hanem e fölött dönti el a diszpécser, hogy bekapcsoltatja-e. A bekapcsolási és kikapcsolási utasítás AVM-en érkezik, a tapasztalat szerint meglehetősen érdekes algoritmus szerint, néha öt percenként ki és bekapcsolva. A legrosszabb, hogy a ki és bekapcsolások lehetősége miatt nem tudják a vezérek kiálláskor bezárni az összes ablakot, vagy épp kinyitni, hiszen nem egész nap egy üzemmódban fog menni (ti. indulástól kora estig légkondival, vagy egész nap légkondi nélkül), hanem muszály nyitva hagyni a zárakat, hisz kell a levegő. De ha bekapcsoltatják a légkondit: akkor a nyanyák kinyitják az ablakot. Ez a nem mindegy.
Előzmény: molnam (18)
molnam Creative Commons License 2006.01.19 0 0 18

Nem másztál bele sehova, a vélemény számomra szent dolog és nem kell azonosan gondolkodnunk. Viszont néhány állításod valótlan. Az én véleményem kitzárólag az FKU rendszámmal szerelt második sorozatu kocsikról szól. Ezek a zöld korlátosok.

1. A légkondi használata -utasítás van rá- KÖTELEZŐ. Metrópótló idején nyáron külön hőmérő volt kihelyezve a vonalon, ami mérte a külső hőmérsékletet. Nem emlékszem már hány C-foknál volt kötelező bekapcsolni a légkondit, ellenőrízve volt a használat.  Az ajtó nyitás és zárás alatt a légkondi csökkentett teljesítménnyel üzemel, de lényegesen nem befolyásolja a működést. Jól tartja a hőmérsékletet.

Jó hogy szép lányok vannak, de én most konkrétan a VOLVO buszokra gondoltam, tudod azoknak mindnek / FKU rendszámtól / lányneve van. Ha gondolod mailben elküldöm a neveket. Egyébként a busz elején, a második és harmadik ajtónál levő üvegen olvashatod a nevét a busznak. Szóval én így gondoltam azt, hogy találj valami szépet a lányokban......

A tömeggel nem tudok mit kezdeni az adott..

Nem feltételeztem, hogy gondod van a BKV dolgozóival az írásod alapján.

Azért én hozzáteszem szerintem a pohár félig tele.

Előzmény: LAcika. (13)
vrobee Creative Commons License 2006.01.18 0 0 17
A BKV fapados kivitelben kérte, és a lengyel srácok komolyanvették :)
Előzmény: T. Ádám (16)
T. Ádám Creative Commons License 2006.01.18 0 0 16
Utaztam már hátúl olyan buszon. De leglább nem fagyok oda. Általában ha végállomáson szállok fel és ilyen áll bent akkor a második ajtó mögé ülök. Ott legalább párnás. De mért nem lehetett rögtön mindenhovi ilyen üléseket rakni?
Előzmény: vrobee (15)
vrobee Creative Commons License 2006.01.18 0 0 15
Ezzel szemben a TW-k nem koppannak bele 20 centis gödrökbe úgy, hogy az ember azt hiszi, helyből gerinctörést kap. Utazd végig egyszer a 7-est narancssárga kapaszkodóson, a hátsó sorban ülve, egy nehezebb talpú sofőrrel...
A második széria már OK, remélem az üléseket az elsőn is fel fogják tunningolni.
Előzmény: T. Ádám (14)
T. Ádám Creative Commons License 2006.01.18 0 0 14
Még mindig jobb az a kemény ülés ami buszokban van, mert  van rajta vmi borítás. Ezzel szemben a Tw6000es villamoson a műanyagra űlsz le. És hiába van a villamoson fűtés ha elötted nem űlt ott senki odafagyasz. A buszon is tud azért hideg lenni az ülés de sose fagytam rá.
Előzmény: LAcika. (13)
LAcika. Creative Commons License 2006.01.18 0 0 13

Ugyérzem mintha kicsit belemásztunk volna a lelkivilágodba :P

1/ Légkondi ide vagy oda ha lesz is benne  vagy éppen van a Te felettesed elsö mondata azlesz , hogy ne használd mert csak fogyasztasz ! Hameg esetleg beis kapcsolod talán dugoban érzödni fog a hatás, addig mig kinem nyitód az ajtókat :) /De érthetö nemkaphat mindenki a légkondibol ha nemfizetik ki a jegy árát.

2/ Szép-Szép lányok vannak....körübelül annyi mint büdös ember és 1 pár hajléktalan akik miatt még a fejemet is kidugnám az ablakon de közben még a sok zsebesre is figyeljek de ott a légkondi :)

3/ Ritka a puha ülés olyan mint 1 fapados járat csak az ár egyezik ! /nem 100km eket utazok, hogy elfolyak a székben nade mégis !/

4/ Ésha dühitemis migamat az csak a tömeg miatt van ésakkor add hozzá a leirtakat !

 

Ui: Félreértések elkerülése végett semmi bajom a "bkv"dolgozoival, jopár ismerösöm ,barátom dolgozik ott. A buszra van csak panaszom meg a fentebb leirtakkal , embertársaimmal, de mint szegény Magyarnak nekemse jó semmi !!

Előzmény: molnam (11)
molnam Creative Commons License 2006.01.18 0 0 12
Az az enyém igen, különben láttál te már olyan rokont barátnőt akiben km-t számolunk? Nálunk ez nem szokás....
Előzmény: G. Andris (9)
molnam Creative Commons License 2006.01.18 0 0 11
Nem zavar az a kis tény, hogy légkondi van a buszban / illetve lesz / így nyáron kötve hiszem, hogy izzadni fogsz. Persze lehet, hogy neked még így is meleged lesz, mert dühíted magad a buszon és a belső feszültséged hevít. Javaslom a probléma megszüntetésére, keress magadnak pozitív dolgokat a "lányokon", hidd el rengeteg van rajta.
Előzmény: LAcika. (10)
LAcika. Creative Commons License 2006.01.16 0 0 10

Nemteccenek az uj buszok ! Kemény rugozás 1 kátyú-1 orvérzés. Bár padlos és "MÉG" nem csörög ugy mint az ikarus. Nyáron a szellözést figyeljétek majd.....mert leveköt se kaptok a sok nyithato ablaktol ! No comment ;) 50/100 pont

G. Andris Creative Commons License 2006.01.16 0 0 9
Azt vezeted vagy úgy hívják az eggyik rokonodat (barátnődet)??
Előzmény: molnam (8)
molnam Creative Commons License 2006.01.14 0 0 8
Megjegyezném, hogy Flóra / fku-911/a héten túllépte a 40000-km-ét különösebb gond nélkül teljesít. Remélem így teszi továbbra is. Nekem fontos lene.....
G. Andris Creative Commons License 2006.01.13 0 0 7

1. széria :

Narancssárga kapaszkodó

2. széria:

Zöld kapaszkodó, légkondi

3. széria:

Fekete kapaszkodó, ráncajtó, prága váltó!!

:)))

Előzmény: Törölt nick (0)
G. Andris Creative Commons License 2006.01.13 0 0 6

A jobb eggyes ülés kemény mint a beton de a csukló mögött 2 négyes sor jól párnázott!

 

Előzmény: -thewy- (1)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2006.01.07 0 0 5

A buszok sem bírják a kátyukat!

 

 

"Akár több százezer forintos kárt is okozhatnak a kátyúk egy-egy fővárosi busznak. A 20-30 centi mély gödrökben ugyanis már nemcsak az autósok, de a buszok is elakadhatnak. A közterület-fenntartó munkatársai szerdán is több száz lyukat tömtek be. Mivel eső nem esett, ezek már tartós javítások."

 

Teljes cikk:

http://www.online.rtlklub.hu/hirek/hazank/?id=0601214961

Előzmény: Volvo (FKU) (4)
Volvo (FKU) Creative Commons License 2006.01.07 0 0 4
Igen sajnos a magyar utak nem tesznek jót a buszokkal! De remélem nem esnek annyira hamar szét.
Előzmény: Törölt nick (2)
n_geza Creative Commons License 2006.01.07 0 0 3
Szerintem nagyon jó buszok, csak egy a gond, hogy ezeket utakra, tervezték, amik ebben a városban nem nagyon vannak...
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.07 0 0 2
Én nagyon örülök nekik. Sajnos az utak miatt kezdenek ugyanúgy zörögni-csörögni, mint az Ikarusok. Így hamar szét fognak esni.
-thewy- Creative Commons License 2006.01.07 0 0 1
ez az aminek olyan kényelmetlen, kemény ülése van?
Volvo (FKU) Creative Commons License 2006.01.07 0 0 topiknyitó

Ide írhatnak azok akik nagyon örülnek a Budapestre érkezett/érkező Volvo 7700A típusú  autóbuszoknak.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!