Sziasztok itt vagyok egy kicsit késve de ennél több infom van.
Tehát kezdeném a szokásos hidegindítási problémákkal, amivel még mindig küszködöm.Rosszul indul hidegen, nemtudták még mindig rendesen beállítani a motorját.Nem beszélve a hanyag összeszerelésről, amit a trafóról leeső kábel bezonyította, nem volt összeszorítva a sarú.Az aksija folyamatosan lemerült a sok indítózás miatt, (kb.3-4 percig bírta), mire kicseréltettem .Teljes enduró kittet kellet vennem az amúgy enduró motorra,mert használhatattlan volt például a hátsó rendsz.tartó,első lámpa stb.Nem beszélve már a 2. garnitúra gyertyánál tartok, mival állandóan elégeti a gyári gyertyát.Ha megy akkor viszon bámulatos, a hangja gyönyörű, nekem nagyon bejön.Ja és majdnem elfelejtettem.Vásárlás után azonnal ki kell belőle vetetni a folytást, mivel használhatattlan vele. Nem indul be, köhög-zörög.
Fontos dolgok amit tapasztaltam cserére szorul:
1.Papírlevegőszűrő csere- Twinair szivacsra
2.Gyertya csere-NGK CR8EIX-re
3.Kipufogó csere-Akra vagy Silmoto
4.Az ECU mappát kiválasztani hozzá(legnehezebb)
Itt vannak a mappák:
ECU Software
Mapping Numbers
Description
SXV 450
14000, 14001, 14002, 14003, 14008
, 14018
de-restricted with standard exhaust
14004, 14009
de-restricted with Termignoni exhaust
14005, 14010
, 14021
de-restricted with Silmotor exhaust
14022
de-restricted with Akrapovic exhaust, for use only on VDB bike version
14006, 14011
, 14019
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
14007, 14012
, 14020
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
SXV 550
15001, 15002, 15007
, 15017
de-restricted with standard exhaust
15003, 15008
de-restricted with Termignoni exhaust
15004, 15009
, 15020
de-restricted with Silmotor exhaust
15021
de-restricted with Arrow exhaust, for use only on VDB bike version
15022
de-restricted with Akrapovic exhaust
15005, 15010
, 15018
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
15006, 15011
, 15019
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
RXV 450
24000, 24001, 24002, 24003, 24007
, 24020
de-restricted with standard exhaust
24004, 24009
de-restricted with Termignoni exhaust
24005, 24010
de-restricted with Silmotor exhaust
24013
, 24023
de-restricted with Akrapovic exhaust
24006, 24011
, 24021
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
24007, 24012
, 24022
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
RXV 550
25001, 25005
, 25016
de-restricted with standard exhaust
25003, 25007
de-restricted with Silmotor exhaust
25010
, 25019
de-restricted with Akrapovic exhaust
25004, 25008
, 25017
restricted with standard exhaust, for use with 95 RON and 85 MON fuel (USA)
25006, 25009
, 25018
restricted with standard exhaust, for use with 100 RON fuel (Japan)
6-second limit on starter motor
6-second limit on starter motor, as well delayed fuel injection when starting (cold start improvement)
Hasznos linkek, tuning dolgok:
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodList.asp?idCategory=171
http://xvasylum.wikidot.com/
Sok szerencsét mindenkinek, ha kérdés van szívesen válaszolok
Tom